©ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Έρευνα: Τα οικολογικά ταξίδια είναι πλέον “mainstream” για τους Βρετανούς ταξιδιώτες | Το 61% εξετάζει βιώσιμες επιλογές

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τρεις στους πέντε (61%) ταξιδιώτες από το Ηνωμένο Βασίλειο λαμβάνουν πλέον υπόψη τη βιωσιμότητα κατά τον προγραμματισμό των διακοπών τους, σύμφωνα με τα ευρήματα νέας έρευνας.

Η έρευνα InsureandGo, η οποία πραγματοποιήθηκε σε περισσότερους από 2.000 Βρετανούς παραθεριστές αποκάλυψε ότι, τα φιλικά προς το περιβάλλον αισθήματα ήταν πιο έντονα μεταξύ των νεότερων ταξιδιωτών, με περίπου το ένα τέταρτο (26%) των ατόμων ηλικίας 25-34 ετών να αναφέρουν ως κορυφαία προτεραιότητά τους τη βιωσιμότητα όταν ταξιδεύουν.

Προτεραιότητα η βιωσιμότητα

Σύμφωνα με τα ευρήματα της έρευνας, το 18% του συνόλου αξιολόγησε την αειφορία ως ακρογωνιαίο λίθο του σχεδιασμού των διακοπών του, καθιστώντας την ως κορυφαία προτεραιότητά του. Επιπλέον, το 43% δήλωσε ότι κάνει μικρά βήματα για πιο οικολογικά ταξίδια.

Μεταξύ εκείνων που κάνουν ένα ταξίδι τον χρόνο, το 27% δήλωσε ότι η βιωσιμότητα ήταν η κορυφαία προτεραιότητά τους.

Αντίθετα, μεταξύ εκείνων που κάνουν πολλά ταξίδια στο εξωτερικό κάθε χρόνο, το 16% έθεσε ως προτεραιότητα τη βιωσιμότητα, ενώ το μεγαλύτερο μέρος (57%) δήλωσε ότι τη λαμβάνει υπόψη του, αλλά δεν θα παραιτηθεί από τις διακοπές που πραγματικά επιθυμεί στο όνομα της βιωσιμότητας.

Λόγω της κρίσης του κόστους ζωής, το 27% των ατόμων αποσπάται από άλλες ανησυχίες όταν εξετάζει το ενδεχόμενο βιώσιμων ταξιδιών. Αυτό ίσχυε ιδιαίτερα για τους ταξιδιώτες μεγαλύτερης ηλικίας (32% των άνω των 55 ετών).

Η έρευνα εξέτασε επίσης τη σημασία που δίνουν οι Βρετανοί ταξιδιώτες στις πρακτικές βιωσιμότητας των εταιριών που εμπλέκονται στις διακοπές τους.

Αν και δεν αποτελεί ακόμη αποτρεπτικό παράγοντα για την πλειοψηφία, τα αποτελέσματα έδειξαν ότι πάνω από το ένα τέταρτο θεωρούσε “εξαιρετικά σημαντικό” (βαθμολογία 9 ή 10 στην κλίμακα του 10) να υποστηρίζει η αεροπορική εταιρία (26%) ή το ξενοδοχείο (26%) βιώσιμες πρακτικές.

Αυτό το ποσοστό ήταν διπλάσιο από το ποσοστό που θεωρούσε τα θέματα αυτά “καθόλου σημαντικά” (13% και 12%, αντίστοιχα, με βαθμολογία 1 ή 2 στα 10).

Η σημασία της βιωσιμότητας ήταν επίσης σχετικά υψηλή για τις εταιρίες που παρέχουν καταλύματα με δυνατότητα αυτοεξυπηρέτησης, ενοικιάσεις αυτοκινήτων και ταξιδιωτικές ασφάλειες, με ποσοστό 19%, 19% και 21% αντίστοιχα, να τη θεωρούν “εξαιρετικά σημαντική”.

Σε δηλώσεις του ο διευθύνων σύμβουλος της InsureandGo, Chris Rolland, είπε: “Η έρευνά μας αποτελεί άλλη μια ένδειξη της ισχυρής ζήτησης για πιο πράσινες ταξιδιωτικές επιλογές. Οι πελάτες είναι πρόθυμοι να αναζητήσουν επιλογές που ελαχιστοποιούν τις επιπτώσεις τους στο περιβάλλον, ενώ παράλληλα εξακολουθούν να απολαμβάνουν τις διακοπές τους. Πάνω από το 60% των ταξιδιωτών έχουν πλέον συνείδηση του οικολογικού τους αποτυπώματος, ένα σημάδι ότι η αειφορία στα ταξίδια αποτελεί πλέον κυρίαρχη τάση. Είναι σημαντικό ότι ο αριθμός των ταξιδιωτών που δίνουν προτεραιότητα στην αειφορία, είτε ως σημείο αναφοράς,  είτε μέσω μικρών βημάτων, υποδεικνύει μια σημαντική, μελλοντική, πελατειακή βάση”.

Αυτό που είναι επίσης ενδιαφέρον από την έρευνα, πρόσθεσε, είναι οι προσδοκίες που έχουν οι πελάτες από όλους τους εμπλεκόμενους στην προετοιμασία των διακοπών τους. “Το θέμα αυτό γίνεται από “nice-to-have” σε “must-have” για πολλούς, και εναπόκειται στον κλάδο να ανταποκριθεί σε αυτές τις προσδοκίες”, τόνισε ο κ. Rolland.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *