Σχεδόν τα δύο τρίτα των Βρετανών (61%) έχουν ήδη αρχίσει να σχεδιάζουν το ταξίδι τους στο εξωτερικό για το 2023, όπως αποκαλύπτει νέα έρευνα, έναντι του 50% που αναζητούσε ταξίδια για το 2022 πέρυσι τέτοια εποχή.
Η έρευνα της American Express πραγματοποιήθηκε σε δείγμα 2.000 ενηλίκων και διαπίστωσε ότι το ένα τέταρτο προχωράει, ήδη, σε early booking με σκοπό να επωφεληθεί από τις προσφορές, ενώ το 36% θέλει να εξασφαλίσει ξενοδοχεία, πτήσεις πριν γεμίσουν.
Περισσότερο από το ένα τέταρτο (27%) ανυπομονεί επίσης να κλείσει τις διακοπές του για να έχει κάτι να περιμένει κατά τη διάρκεια του χειμώνα. Ενώ, ένα παρόμοιο ποσοστό εξακολουθεί να κλείνει διακοπές για να καλύψει το… χαμένο έδαφος, κατά τη διάρκεια της πανδημίας.
Περισσότερο από το ένα τρίτο (35%) θα επιλέξει να ταξιδέψει με διαφορετικό τρόπο, σε μια προσπάθεια να συμβάλλει στην προστασία του περιβάλλοντος, συμπεριλαμβανομένης της χρήσης πιο φιλικών προς το περιβάλλον μέσων μεταφοράς, της αντιστάθμισης των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα ή της επιλογής προορισμών φιλικών προς το περιβάλλον.
Σχεδόν οι μισοί (43%) θα χρησιμοποιήσουν πιστωτική κάρτα για να πληρώσουν για τις διακοπές τους. Περισσότεροι από τα δύο πέμπτα (41%) δηλώνουν ότι θα συλλέξουν πόντους ή επιστροφή μετρητών, πραγματοποιώντας αγορές με μια κάρτα που τους αποφέρει ανταποδοτικά οφέλη, ενώ άλλοι τρεις στους δέκα (30%) δηλώνουν ότι θα χρησιμοποιήσουν πόντους ή κουπόνια για να εξοικονομήσουν χρήματα για τις διακοπές τους.
Διακοπές στην παραλία και Ισπανία “ψηφίζουν” οι Βρετανοί
Δεν αποτελεί έκπληξη το γεγονός ότι οι διακοπές στην παραλία βρίσκονται στην κορυφή της κατάταξης των μορφών διακοπών για το 2023 (44%), ακολουθούμενες από τα ταξίδια στην πόλη (37%) και τα ταξίδια πολλαπλών προορισμών (13%), ενώ το 3% σχεδιάζει εθελοντικές εξορμήσεις.
Η Ισπανία παραμένει ο πιο δημοφιλής προορισμός, ακολουθούμενη από την Ιταλία και τη Γαλλία.
Για όσους επιλέγουν το Ηνωμένο Βασίλειο για τις διακοπές τους το επόμενο έτος, η Λίμνη District είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός (13%), ακολουθούμενη από την Κορνουάλη (12%) και το Λονδίνο (12%).
Σχολιάζοντας τα ευρήματα της έρευνας η αντιπρόεδρος της American Express, Nikki Edelman, δήλωσε: “Με το νέο έτος στον ορίζοντα, πολλοί από εμάς σχεδιάζουμε μακρινά ταξίδια το 2023, κάνοντας κράτηση εκ των προτέρων για να εξασφαλίσουμε προσφορές σε μεταφορές και καταλύματα. Πολλοί από εμάς θα αναζητήσουμε επίσης τρόπους προκειμένου τα χρήματά μας να αποδώσουν καλύτερα”.