Photo by King's Church International on Un
Photo by King’s Church International on Unsplash

ΕΡΕΥΝΑ: Το αυξημένο κόστος διαβίωσης επηρεάζει τα ταξιδιωτικά σχέδια των Βρετανών | Στις 800 περίπου λίρες η μέση δαπάνη ανά ταξίδι | Χαμηλότερη από ποτέ

ΜΕΛΕΤΕΣ ΜΟΝΕΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τις σημαντικές επιπτώσεις που έχει η συνεχιζόμενη κρίση του κόστους διαβίωσης στα ταξιδιωτικά σχέδια των Βρετανών παραθεριστών, με την έλλειψη οικονομικής δυνατότητας να αποτελεί βασικό εμπόδιο για τα ταξίδια και τους καταναλωτές να επιλέγουν μικρότερης διάρκειας ταξίδια, να ξοδεύουν λιγότερα και να χρησιμοποιούν όλο και περισσότερο πιστώσεις για να πραγματοποιήσουν τις κρατήσεις τους, αποκάλυψε νέα έρευνα της Travelex.

Η έρευνα διαπίστωσε ότι στη συντριπτική πλειοψηφία (86%) τους οι Βρετανοί πιστεύουν ότι το ολοένα αυξανόμενο κόστος διαβίωσης θα έχει αντίκτυπο στην ικανότητά τους να ταξιδέψουν, με τους νεότερους καταναλωτές να πλήττονται περισσότερο. Πιο συγκεκριμένα, το 60% ηλικίας 18-24 ετών αναφέρει ότι θα ταξιδεύει πλέον στο εξωτερικό λιγότερο συχνά και με χαμηλότερο κόστος, ενώ το 20% αυτής της ηλικιακής ομάδας θα ταξιδεύει πολύ λιγότερο ή καθόλου.

Επιπλέον, η οικονομική προσιτότητα αποτελεί πλέον το δεύτερο μεγαλύτερο φραγμό στα ταξίδια, μετά τις ακυρωμένες ή καθυστερημένες πτήσεις.

Φθίνουν η μέση δαπάνη και η διάρκεια των ταξιδιών

Όσον αφορά τις δαπάνες, πάνω από το ένα τέταρτο (26%) των καταναλωτών ανέφεραν ότι αναμένουν να δαπανήσουν περισσότερα για το επόμενο ταξίδι τους, ενώ η μέση δαπάνη ανά ταξίδι βρίσκεται στο χαμηλότερο επίπεδο που έχει σημειωθεί ποτέ (799 λίρες ανά ταξίδι). Η χρήση πιστωτικών καρτών για την κράτηση ταξιδιών και καταλυμάτων είναι σημαντικά υψηλότερη από το 2021, ενώ η χρήση χρεωστικών καρτών είναι μειωμένη.

Επιπλέον, οι καταναλωτές αναφέρουν ότι περνούν λιγότερο χρόνο στο εξωτερικό από ό,τι πέρυσι, με τον αριθμό των ταξιδιών που διαρκούν περισσότερο από ένα μήνα να έχει μειωθεί στο μισό από το 2021, ενώ ο αριθμός των ταξιδιών που διαρκούν τρεις ημέρες ή λιγότερο έχει αυξηθεί κατά 30%.

Η έρευνα ανέδειξε επίσης τις προτιμήσεις πληρωμής των Βρετανών παραθεριστών όταν ταξιδεύουν στο εξωτερικό, με τα μετρητά να παραμένουν μακράν η πιο δημοφιλής μέθοδος πληρωμής στο εξωτερικό, παρά την κίνηση του Ηνωμένου Βασιλείου προς μια κοινωνία χωρίς μετρητά.

Με τι πληρώνουν οι Βρετανοί για τα ταξίδια τους

Η συντριπτική πλειονότητα (80%) των ταξιδιωτών αναφέρουν ότι χρησιμοποίησαν μετρητά για να πραγματοποιήσουν μια αγορά την τελευταία φορά που ταξίδεψαν -σχεδόν διπλάσιο ποσοστό από αυτούς που χρησιμοποίησαν χρεωστική κάρτα (42%) ή πιστωτική κάρτα (41%), με την αξιοπιστία των μετρητών και τις υπερβολικές χρεώσεις των καρτών, τη μη αποδοχή των καρτών και την ασφάλεια των ξένων ΑΤΜ να αποτελούν τους βασικούς παράγοντες που οδήγησαν στη χρήση μετρητών. Αυτό συμβαίνει παρά την κατακόρυφη πτώση της χρήσης μετρητών στο Ηνωμένο Βασίλειο, με τα μετρητά να αντιπροσωπεύουν μόνο το 6% των πληρωμών στο Ηνωμένο Βασίλειο μέχρι το 2031.

Η χρήση ψηφιακών προϊόντων για μετρητά στα ταξίδια -όπως χρεωστικές, πιστωτικές και προπληρωμένες κάρτες, συμπεριλαμβανομένης της Travelex Money Card- διευρύνεται, με τις προπληρωμένες κάρτες να αυξάνουν ιδιαίτερα τη δημοτικότητά τους:

-το 40% των καταναλωτών είναι πιθανό να χρησιμοποιήσουν προπληρωμένη κάρτα στο επόμενο ταξίδι τους και

-το 89% των ταξιδιωτών που χρησιμοποίησαν προπληρωμένη κάρτα ήταν ικανοποιημένοι από την εμπειρία τους.

Ο Simon Jackson, Chief Customer Officer της Travelex, δήλωσε: “Η κρίση του κόστους ζωής έχει σαφή αντίκτυπο στους Βρετανούς παραθεριστές, πράγμα που σημαίνει ότι η διαφάνεια όσον αφορά τη μετατροπή ξένου χρήματος και η υποστήριξη στον προϋπολογισμό είναι περισσότερο ζωτικής σημασίας από ποτέ άλλοτε. Εν τω μεταξύ, η ζήτηση για μετρητά στα ταξίδια παραμένει ισχυρή, λόγω της αξιοπιστίας και της χρήσης τους για μικρότερες, ανεπίσημες πληρωμές”.

Ωστόσο, πρόσθεσε, οι καταναλωτές επιθυμούν ολοένα και περισσότερο μια κάρτα ή μια ψηφιακή μορφή πληρωμής, που να συμπληρώνει τα χαρτονομίσματα και τα κέρματα, και η πρόκληση για τη βιομηχανία συναλλάγματος κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου είναι να διασφαλίσει ότι οι καταναλωτές έχουν τη δυνατότητα επιλογής προϊόντος και διαφάνειας.

“Στόχος μας είναι, με την ανάθεση αυτής της έρευνας, να μπορέσουμε να κατανοήσουμε καλύτερα τους πελάτες μας και να αναπτύξουμε τα προϊόντα που ανταποκρίνονται καλύτερα στις ανάγκες τους”, κατέληξε ο κ. Jackson.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *