Οι Καναδοί που μποϊκοτάρουν τα ταξίδια στις ΗΠΑ ενέτειναν τις ενέργειές τους τον Μάιο, επιβεβαιώνοντας τις τεράστιες οικονομικές απώλειες για τον αμερικανικό τουρισμό φέτος.
Ο αριθμός των Καναδών που ταξίδεψαν οδικώς στις ΗΠΑ — οι οποίοι αντιπροσωπεύουν την πλειονότητα αυτών που επισκέπτονται τη χώρα — μειώθηκε κατά 38% τον περασμένο μήνα σε σύγκριση με τον Μάιο του 2024, σύμφωνα με νέα στοιχεία της Στατιστικής Υπηρεσίας του Καναδά τα οποία επικαλείται του Forbes.
Ακόμη και μια μείωση κατά 10% στον εισερχόμενο τουρισμό από τον Καναδά θα μπορούσε να οδηγήσει σε απώλεια 2,1 δισεκατομμυρίων δολαρίων και να θέσει σε κίνδυνο 140.000 θέσεις εργασίας στον τομέα της φιλοξενίας και σε συναφείς τομείς, προειδοποίησε η Αμερικανική Ένωση Ταξιδιών (USTA) τον Φεβρουάριο.
Πόσο έχει επηρεάσει το μποϊκοτάζ τον τουρισμό στις ΗΠΑ;
Τα τελευταία χρόνια, οι Καναδοί τουρίστες αποτελούν περίπου το ένα τέταρτο του συνόλου των ξένων ταξιδιωτών που επισκέπτονται τις Ηνωμένες Πολιτείες, σύμφωνα με το Εθνικό Γραφείο Ταξιδιών και Τουρισμού των ΗΠΑ (NTTO). Πέρυσι, οι Καναδοί τουρίστες που πέρασαν τις διακοπές τους στις ΗΠΑ ξόδεψαν 20,5 δισεκατομμύρια δολάρια. Για να κατανοήσουμε το μέγεθος αυτού του ποσού, αρκεί να αναφέρουμε ότι είναι σχεδόν διπλάσιο από τα 10,4 δισεκατομμύρια δολάρια που ξόδεψαν οι Αμερικανοί στα McDonald’s κατά τη διάρκεια ολόκληρου του 2024.
Τι κρύβεται πίσω από το καναδικό ταξιδιωτικό μποϊκοτάζ των ΗΠΑ;
Η ηγεσία του Καναδά προειδοποίησε τους κατοίκους να μην ταξιδέψουν στις ΗΠΑ στις αρχές Φεβρουαρίου, αφού ο Πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ άρχισε να μιλάει για δασμούς και να αναφέρεται στον Καναδά ως «51η πολιτεία». Ο τότε Καναδός πρωθυπουργός Τζάστιν Τρουντό ζήτησε από τους Καναδούς να μην κάνουν διακοπές νότια των συνόρων και επανέλαβε την έκκληση αυτή μέχρι τον Απρίλιο, όταν αποχώρησε από το αξίωμα. Τα τρία τέταρτα (75%) των Καναδών που είχαν προγραμματίσει ταξίδι στις ΗΠΑ δηλώνουν ότι οι ανακοινώσεις για τους δασμούς επηρέασαν τα σχέδιά τους, ενώ πάνω από οι μισοί (56%) που είχαν προγραμματίσει να επισκεφθούν τις ΗΠΑ αποφάσισαν να ταξιδέψουν αλλού, σύμφωνα με έρευνα της Leger Marketing σε πάνω από 1.500 Καναδούς ενήλικες που πραγματοποιήθηκε στα μέσα Μαΐου.