money
Ο πρόεδρος του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου, κ. Γιώργος Ματσίγκος | money tourism copyright photo

Γ. ΜΑΤΣΙΓΚΟΣ : Η ώρα της επιμήκυνσης…

ΓΝΩΜΗ

του Γιώργου Ματσίγκου

Με αφορμή τα τελευταία αποτελέσματα αφίξεων στο νησί μας που δείχνει σημαντική αύξηση αφίξεων 8% αλλά και παράπονα από όλους , θα ήθελα να επισημάνω τα εξής:

Πράγματι είχαμε αύξηση αφίξεων αλλά δεν γνωρίζουμε πόσες διανυκτερεύσεις έχουμε σχετικά με πέρυσι και τα τελευταία χρόνια. (Η έρευνα του Συλλόγου μας θα δείξει καθώς επίσης και πόσα ξόδεψαν και που).

Επιπλέον έχουμε διαμαρτυρίες ότι έχουμε φθηνό τουρισμό, δεν ξοδεύουν, δεν κυκλοφορούν οι τουρίστες κτλ. Κτλ.

Άλλοι τα βάζουν με τους τουριστικούς πράκτορες ότι μας έφεραν φθηνοτουρίστες, άλλοι κατηγορούν τους ξενοδόχους ότι πουλάνε τα δωμάτια με all inclusive και άλλοι κατηγορούν τους διευθυντές ότι κρατάνε τους πελάτες μέσα στα ξενοδοχεία.

Μήπως φταίει η υπερφορολόγηση και η κατάργηση των μειωμένων συντελεστών ΦΠΑ; (έχουμε τον υψηλότερο ΦΠΑ και φορολόγηση στην Ευρώπη!!!

Μήπως φταίει το τέλος διανυκτέρευσης που στερεί από την αγορά της Ρόδου το ποσό αυτό;)

Μήπως μειώθηκαν οι διανυκτερεύσεις; Μήπως αυξήθηκαν περισσότερο οι κλίνες; Νόμιμες, παράτυπες ή παράνομες (AIRBNB μεγάλη αύξηση)

Μήπως έχουμε πρόβλημα κυκλοφοριακό και πάρκινγκ, οπότε δεν επισκέπτονται την πόλη οι επισκέπτες μας;

Μήπως φταίνε οι κράχτες και η άγρα πελατών; (Μεσαιωνική Πόλη)

Μήπως φταίει και η κατάργηση των πτήσεων της Ryanair; (Θα φανεί το πρόβλημα πιο έντονα τον χειμώνα).

Μήπως φταίμε εμείς που δεν αντισταθήκαμε στην αύξηση του ΦΠΑ και τώρα ενώ εισπράττουμε… τα ταμεία είναι μείον;

Μήπως τελικά φταίμε όλοι, άλλοι λίγο και άλλοι πολύ;

Μήπως είχαμε καλομάθει να δουλεύουμε 6 μήνες και να ζούμε 12. Αλλά τώρα δεν βγαίνουμε διότι δεν περισσεύει μετά από τόσους φόρους και έξοδα;…

Μήπως ο ανταγωνισμός είναι μεγαλύτερος;

Μήπως είναι ευκαιρία να συνεργαστούμε ειλικρινά, αρχές, φορείς, επιχειρηματίες και εργαζόμενοι για την βελτίωση των υποδομών, της ποιότητας και της επιμήκυνσης της τουριστικής περιόδου;…

Μεμονωμένα έχουν γίνει προσπάθειες αρκετές, οργανωμένα όμως όλοι μαζί ενωμένοι, αποφασιστικά και μεθοδικά όχι!!!

Ακούμε συχνά ενέργειες και προσπάθειες για επιμήκυνση!…

Με συσκέψεις και ευχολόγια επιμήκυνση δεν θα έχουμε!… Μέτρα χρειάζονται εδώ και τώρα, από την κυβέρνηση, φορείς, αρχές, επιχειρηματίες, εργαζόμενους!

Με την ευκαιρία αυτή καταθέτω εκ νέου τις προτάσεις του Συλλόγου μας μετά από συνέδρια, ημερίδες, έρευνες και συσκέψεις που είχαμε τα τελευταία 10 χρόνια, αλλά και ενέργειες – μέτρα που εφάρμοσαν οι ανταγωνιστές μας και πέτυχαν, όπως η Κύπρος, η Βουλγαρία, η Μάλτα και η Τουρκία…

Βέβαια, για να πετύχουμε χρειάζεται συν εργατικότητα, ειλικρινής συνεργασία, όχι μυστικοπάθεια, αποφασιστικότητα, φορέων, αρχών, επιχειρηματιών, εργαζομένων, κυβέρνησης και λήψη άμεσων μέτρων, με μείωση της φορολογίας, επιδότηση εργασίας και τόσα άλλα τα οποία έχουν μηδενικό κόστος (αφού δεν εισπράττουμε τον χειμώνα) θα είναι όμως κίνητρο για μειωμένες τιμές πακέτου, ώστε να γίνουμε πιο ανταγωνιστικοί.

Χρειάζεται οργάνωση και προβολή των εναλλακτικών μορφών τουρισμού και ειδικά της τοπικής γαστρονομίας, δημιουργίας 3 γηπέδων γκολφ και τόσα άλλα που ακολουθούν με υπογραφή πρωτοκόλλου συνεργασίας και τήρησης των συμφωνηθέντων.

Όλοι μαζί … μπορούμε να πετύχουμε περισσότερα…μπορούμε να ζήσουμε καλύτερα!

Οι προτάσεις

Η Ρόδος μας έχει ιδανικές κλιματικές συνθήκες για τουρισμό χειμώνα καλοκαίρι, έχουμε αξιοθέατα, πολιτισμό, αρχαιότητες, μοναστήρια, εμπορικά κέντρα, ποιοτικά αγροτικά προϊόντα, ξενοδοχειακές υποδομές, κέντρα Spa, CASINO, γήπεδα, γυμναστήρια, μόνο λίγα γήπεδα του Golf χρειαζόμαστε.

Έχουμε τόσες πολλές εναλλακτικές μορφές τουρισμού όπως….

Θρησκευτικός (μοναστήρια-εκκλησίεςς) – Πολιτιστικός (Μεσαιωνική Πόλη, μουσεία, αρχαιολογικοί χώροι) – Γαστρονομίας- Αγροτουρισμός(καλλιέργεια – συγκομιδή καρπών, γιορτές πορτοκαλιού, λαδιού, ελιάς)- περιπατητικός-shopping-city breaks-casino-χαλάρωσης-ιατρικός -διασκέδασης-αθλητικός-συνεδριακός-μαθητικός-Honeymoon κ.α. Ήδη οι μεγάλοι τουριστικοί οργανισμοί το σκέπτονται, το συζητούν, εμείς τι κάνουμε? Αποφασιστικότητα χρειάζεται εδώ και τώρα!

ΠΡΟΥΠΟΘΕΣΕΙΣ ΕΠΙΜΗΚΥΝΣΗΣ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΗΣ ΠΕΡΙΟΔΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΧΕΙΜΕΡΙΝΟΥ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟΥ:
  1. ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΠΕΡΙΟΧΩΝ ΜΕ ΚΡΑΤΗ ΟΠΩΣ ΡΩΣΙΑ – ΤΟΥΡΚΙΑ – ΑΓΓΛΙΑ – ΓΕΡΜΑΝΙΑ – ΓΑΛΛΙΑ- ΙΣΡΑΗΛ – ΣΟΥΗΔΙΑ – ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ…ΣΕ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ TOUR OPERATORS ΚΑΙ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ
  2. ΣΥΝΕΧΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΠΛΗΡΩΣ ΕΞΟΠΛΙΣΜΕΝΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ ΜΕ ΘΕΡΜΑΙΝΟΜΕΝΗ ΠΙΣΙΝΑ … ΧΩΡΟΥΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ Κ.Τ.Λ.
  3. ΣΗΜΑΝΤΙΚΕΣ ΜΕΙΩΜΕΝΕΣ ΤΙΜΕΣ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΥΣ ΘΕΡΙΝΟΥΣ ΜΗΝΕΣ
  4. ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΗ ΟΤΙ Η ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΧΕΙΜΕΡΙΝΗ ΠΕΡΙΟΔΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΔΟΤΙΚΗ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΣΤΗΝ ΑΡΧΗ, ΑΛΛΑ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ ΠΡΟΣΑΝΑΜΜΑ.
  5. ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ – ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ – ΕΙΔΙΚΩΝ ΒΡΑΔΙΩΝ ΕΝΤΟΣ ΤΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ (ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΧΟΡΟΥ, ΜΑΓΕΙΡΙΚΗΣ, ΠΑΙΧΝΙΔΙΑ…)
  6. ΠΡΟΣΗΛΩΣΗ ΣΤΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ – ΤΙΜΗ!
  7. ΤΗΡΗΣΗ ΥΠΟΣΧΕΣΕΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΜΕ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΣΥΜΦΩΝΟΥ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΜΠΛΕΚΟΜΕΝΩΝ
  8. ΣΥΝΕΧΗΣ ΚΑΙ ΕΝΤΟΝΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ MARKETING
ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΑΠΟ ΚΡΑΤΟΣ – ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΕΣ, ΔΗΜΟΥΣ, ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΔΙΑΡΚΕΙΑ ΤΟΥ ΧΕΙΜΩΝΑ
  1. ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ, ΟΔΙΚΩΝ ΔΙΚΤΥΩΝ, ΣΤΑΣΕΩΝ ΛΕΩΦΟΡΕΙΩΝ – ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΩΝ – ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΠΑΡΑΛΙΩΝ
  2. ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ ΑΘΛΗΤΙΚΩΝ ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΩΝ –ΨΥΧΑΓΩΓΙΑΣ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΑΠΟ ΕΠΙΣΚΕΠΤΕΣ
  3. ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΓΗΠΕΔΩΝ ΓΚΟΛΦ ΚΑΙ ΑΘΛΟΠΑΙΔΙΩΝ
  4. ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΕΙΔΙΚΩΝ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΩΝ
  5. ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ, ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΠΡΟΒΟΛΗ
  6. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ – ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ – Ε.Ο.Τ.- ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ-ΑΕΡΟΠ. ΕΤΑΙΡΙΩΝ
  7. ΜΕΙΩΣΗ ΦΟΡΩΝ!
  8. ΜΕΙΩΜΕΝΟ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ
  9. ΜΕΙΩΣΗ ΤΙΜΩΝ ΕΙΣΟΔΟΥ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΩΝ ΧΩΡΩΝ
  10. ΜΕΙΩΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ VISAS ΑΠΟ ΡΩΣΙΑ – ΟΥΚΡΑΝΙΑ – ΤΟΥΡΚΙΑ
  11. ΜΕΙΩΣΗ ΤΕΛΩΝ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΟΥ
  12. ΕΓΚΑΙΡΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ-ΠΡΟΒΟΛΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ
  13. ΤΗΡΗΣΗ ΥΠΟΣΧΕΣΕΩΝ
  14. ΕΠΙΔΟΤΗΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΑΝΤΙ ΑΝΕΡΓΙΑΣ ΣΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ (ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΕΣ ΕΙΣΦΟΡΕΣ)
  15. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ 3Ης ΗΛΙΚΙΑΣ-(ΕΠΙΔΟΤΟΥΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΕΝΩΣΗ)
  16. ΣΤΟΧΕΥΟΜΕΝΟ MARKETING ΑΝΑ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΩΝ ΠΕΛΑΤΩΝ. Π.χ ΙΣΡΑΗΛ(ταξίδια αγορών-διασκέδασης-αξιοθέατα) ΡΩΣΙΑ(θρησκευτικός τουρισμός-γαστρονομίας-χαλάρωσης-ψώνια) ΣΚΑΝΔΙΝΑΒΙΚΑ ΚΡΑΤΗ (Golf)……
  17. ΠΡΟΒΟΛΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΝΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ ΜΟΡΦΩΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΑΝΑ ΠΕΡΙΟΧΗ ΚΑΙ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ-ΛΟΙΠΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
  1. ΑΝΟΙΧΤΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ-ΕΣΤΙΑΤΟΡΙΑ-ΜΠΑΡ
  2. ΕΙΔΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ ΤΟ ΧΕΙΜΩΝΑ – ΕΚΠΤΩΤΙΚΕΣ ΚΑΡΤΕΣ
  3. RENT A CARS: ΕΙΔΙΚΕΣ ΤΙΜΕΣ – ΔΩΡΕΑΝ PARKING
  4. ΧΕΙΜΕΡΙΝΕΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ-ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
  5. ΑΝΑΔΕΙΞΗ-ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΟΠΙΚΗΣ ΓΑΣΤΡΟΝΟΜΙΑΣ
  6. ΚΑΤΑΛΟΓΟΣ ΑΝΟΙΧΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ – ΕΚΠΤΩΤΙΚΑ ΚΟΥΠΟΝΙΑ – ΠΡΟΒΟΛΗ
  7. ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΕΠΟΧΙΚΩΝ ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΩΝ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ
  8. ΠΡΟΒΟΛΗ ΤΗΣ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΙΚΩΝ ΔΙΑΚΟΠΩΝ ΚΑΙ ΦΙΛΟΞΕΝΙΑΣ
  9. ΣΥΝΕΧΗΣ ΠΡΟΒΟΛΗ ΜΕ ΕΠΙΜΟΝΗ ΚΑΙ ΥΠΟΜΟΝΗ
  10. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ AEGEAN ΚΑΙ ELLINAIR ΓΙΑ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΕΣ ΣΥΝΔΕΣΕΙΣ – ΔΙΕΥΚΟΛΥΝΣΕΙΣ
  11. ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ-ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ-ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΔΗΜΟΥ-ΕΝΩΣΗ ΞΕΝΟΔΟΧΩΝ ΡΟΔΟΥ-ΕΝΩΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΓΡΑΦΕΙΩΝ-ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ-ΣΕΤΕ ΚΑΙ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΠΟΥ ΕΜΠΛΕΚΟΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΝ ΤΟΥΡΙΣΜΟ

Τελειώνοντας θα ήθελα να επισημάνω για άλλη μία φορά ότι δεν υστερούμε σε τίποτα από τους ανταγωνιστές μας. Είναι ευκαιρία να δημιουργήσουμε μια καινούρια εμπειρία ζωής προβάλλοντας εξειδικευμένα και αναδεικνύοντας όλες τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού που διαθέτουμε, βελτιώνοντας παράλληλα τις υποδομές. Συνεργαζόμενοι όλοι μαζί ειλικρινά, επιδεικνύοντας μεγαλύτερο επαγγελματισμό και ικανότητα συνεργασίας, συντονισμό στρατηγικών δραστηριοτήτων, σωστή και έγκαιρη προβολή με διαφοροποίηση του προϊόντος μας, μπορούμε να πετύχουμε την πολυπόθητη επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, στοχεύοντας πάντα στην ποιότητα σε προσιτή τιμή.

Ο κ. Ματσίγκος, είναι ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΩΝ ΡΟΔΟΥ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *