Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες, σύμφωνα με ανάλυση των πωλήσεων 2.000 ταξιδιωτικών πρακτορείων, ΟΤΑ και ιστοσελίδων τουριστικών επιχειρήσεων του GFK, αύξησαν τα έσοδα από τις κρατήσεις για διακοπές κατά 10% το 2018, ενώ τα early bookings για το 2019, εμφανίζονται μειωμένα σε όγκο κατά 1%.
Αντιθέτως, τα έσοδα από πωλήσεις για το χειμώνα 2018/19 ήταν αυξημένα 4% σε σχέση με πέρυσι τον Οκτώβριο, με τις σωρευτικές πωλήσεις να είναι αυξημένες κατά 8%. Περισσότερο από το ήμισυ του συνολικού όγκου των χειμερινών κρατήσεων του περασμένου έτους έχει πλέον ξεπεραστεί, με ισχυρές κρατήσεις μέχρι τον Νοέμβριο (+ 6%) και τον Δεκέμβριο (+ 7%).
Οι πωλήσεις των τουριστικών γραφείων ΤΟ 2018, σημείωσαν άνοδο 7% , ενώ οι ΟΤΑ είχαν ισχυρότερη άνοδο της τάξης του 22%.
Σε γενικές γραμμές, οι ταξιδιωτικοί πράκτορες πήραν τις περισσότερες από τις πρώιμες και μακροπρόθεσμες κρατήσεις, ενώ οι online travel agents, κέρδισαν από τις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής, σημειώνει η GfK.