copyright condor

H Condor καινοτομεί στην εποχή του Κορωνοϊού με νέο online check-in, ανανεωμένη εφαρμογή και την παροχή snack

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ

Η γερμανική αεροπορική εταιρία Condor προχωρά σε καινοτομίες, όσον αφορά στο online check-in, στην online εφαρμογή και την παροχή σνακ προς τους πελάτες της, στην εποχή του Κορωνοϊού.

Οι υπηρεσίες έχουν προσαρμοστεί με στόχο την προστασία των πελατών και των εργαζομένων της Condor. H εφαρμογή της Condor έχει βελτιωθεί και επεκτείνεται σε ακόμα περισσότερες λειτουργίες, έτσι ώστε να είναι δυνατή η πραγματοποίηση online check-in και ανέπαφων πληρωμών.

Στο μέλλον θα παρέχεται μέσω της ιστοσελίδας της Condor η επιλογή για on-line check-in, νέες  δυνατότητες κράτησης και επιπλέον υπηρεσίες, όπως η καταχώρηση περισότερων αποσκευών και η συμπλήρωση των προσωπικών στοιχείων των επιβατών.

Αλλαγές στην παροχή υπηρεσιών και προϊόντων σε όλες τις πτήσεις

Η Condor θα παρέχει catering εντός της πτήσης με τα “Condor Snack Bags” που θα συμπεριλαμβάνονται στις θέσεις των κατηγοριών Business  και Economy, και τα οποία μπορούν να προμηθευτούν οι επιβάτες διαδικτυακά πριν την πτήση ή στο κατάστρωμα.

Οι επιβάτες των θέσεων της κατηγορίας Business θα λάβουν 1 Amenity Kit και ένα Condor Care Kit, το οποίο θα περιέχει αντισηπτικό, μαντήλια, μάσκα και γάντια. Οι πελάτες των θέσεων της κατηγορίας Economy θα  μπορούν να αγοράσουν το Kit διαδικτυακά στην τιμή των 3 ευρώ ή στο κατάστρωμα στην τιμή των 3.5 ευρώ. Επιπλέον, θα διατίθενται στο κατάστρωμα τσιγάρα και προϊόντα καπνού. Όλες οι πληρωμές θα γίνονται ανέπαφα.

Online Check In και αναχώρηση

Οι πελάτες της Condor μπορούν να κάνουν online check-in μέσω της εφαρμογής και της ιστοσελίδας της αεροπορικής εταιρίας, και να αποφύγουν την αναμονή στο αεροδρόμιο την ημέρα της πτήσης. Μέσω του online check-in οι πελάτες μπορούν να διαλέξουν τη θέση τους, και να καταχωρήσουν τα στοιχεία επικοινωνίας ανεξάρτητα και χωρίς επαφή.

Βελτιστοποίηση της εφαρμογής της Condor

Οι πελάτες μπορούν να χρησιμοποιήσουν την εφαρμογή της Condor για ένα εύρος υπηρεσιών, όπως για παράδειγμα οι κρατήσεις πτήσεων, τα ψηφιακά πάσα επιβίβασης, πληροφορίες για την πτήση και τη λήψη ενημερώσεων στο κινητό τους.

Η εφαρμογή γίνεται πιο φιλική προς το χρήστη και πλέον θα προστεθούν snack bags και αθλητικές αποσκευές μεταξύ άλλων. Επιπλέον, παρέχεται η δυνατότητα ψηφιακής αποθήκευσης των διαβατηρίων και ο σχεδιασμός του δρομολογίου.

Με τη νέα ενημερωμένη εφαρμογή της Condor οι ταξιδιώτες έχουν άμεσα διαθέσιμες όλες τις απαραίτητες πληροφορίες έτσι ώστε να μπορούν να κάνουν ένα άνετο ταξίδι χωρίς να χρειάζεται να ψάχνουν στις χειραποσκευές για τα έγγραφά τους.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *