H primalRES στο υψηλότερο επίπεδο του Connectivity Partner Program της Booking.com και το 2023

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

To channel manager primalRES περιλαμβάνεται και το 2023 ανάμεσα στα καλύτερα συστήματα διαχείρισης καναλιών με τα οποία συνεργάζεται παγκοσμίως η Booking.com, κερδίζοντας για άλλη μια χρονιά τον τίτλο του Premier συνεργάτη.

Πιο συγκεκριμένα, το Connectivity Partner Program αποτελεί το μέσο διασφάλισης ποιότητας μεταξύ των 600 και πλέον Παρόχων Συνδεσιμότητας ανά τον κόσμο με τα οποία συνεργάζεται ο δημοφιλής online travel agent. Πρόκειται για ένα σύστημα αξιολόγησης με μοριοδότηση το οποίο κατατάσσει τους πάροχους συνδεσιμότητας σε τρία επίπεδα: Standard, Advanced και Premier. H μοριοδότηση γίνεται ανάλογα με διάφορες παραμέτρους που περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων:

Την ποιότητα και την αξιοπιστία της σύνδεσης: Όσο υψηλότερη είναι η ποιότητα της σύνδεσης με την πλατφόρμα της Booking.com, τόσο πιο αξιόπιστη και χωρίς προβλήματα θα είναι η εμπειρία χρήστη για τα καταλύματα. 

Τον αριθμό των διασυνδεδεμένων καταλυμάτων: Όταν ένας πάροχος channel manager έχει συνεργασία με έναν εύλογο αριθμό καταλυμάτων, τότε η Booking.com είναι σε θέση να επαληθεύσει την αποτελεσματικότητα των λύσεων Συνδεσιμότητας που προσφέρει ο πάροχος κρίνοντας με βάση τις εμπειρίες των καταλυμάτων.

Τις λειτουργίες και τα χαρακτηριστικά που υποστηρίζει ο πάροχος: Η Booking.com επιβραβεύει με πρόσθετα μόρια τα συστήματα εκείνα που τεχνικά επιτρέπουν στα καταλύματα να διεκπεραιώσουν όσες περισσότερες λειτουργίες μπορούν μέσα από το channel manager αντί μέσω του extranet της booking.com

Με βάση τα παραπάνω, η Booking.com διασφαλίζει ότι οι Premier πάροχοι συνδεσιμότητας:

  • Έχουν εμπειρία στην υποστήριξη μεγάλου αριθμού καταλυμάτων τα οποία παρουσιάζουν εξαιρετική απόδοση.
  • Συνεργάζονται άψογα με την booking.com ώστε να βελτιστοποιείται η απόδοση των καταλυμάτων με τα οποία συνεργάζονται.
  • Διαθέτουν ένα σύστημα που προσφέρει μεγάλη ποικιλία λειτουργιών.
  • Φροντίζουν να παρέχουν μέσω του συστήματος τους υψηλής ποιότητας υπηρεσίες ώστε οι εργασίες να ολοκληρώνονται αξιόπιστα χωρίς σφάλματα.

O Eddy Veldhuizen, Senior Director Connectivity Partnerships της Booking.com, δήλωσε: “Κάθε χρόνο, μόνο το κορυφαίο 10-15% των συνεργατών μας κατορθώνει να συμπεριληφθεί μεταξύ των Premier Παρόχων συνδεσιμότητας. Αυτό αποτελεί απόδειξη της εξαιρετικής απόδοσης, της ποιότητας υπηρεσιών και της σκληρής δουλειάς που έχουν αφιερώσει οι πάροχοι για την επιτυχημένη πορεία των καταλυμάτων με τα οποία συνεργάζονται.”

Ο Πάνος Κοντοζαμάνης, Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου webhotelier | primalres δήλωσε: “Είναι πραγματική τιμή για όλη την ομάδα μας να κερδίσουμε, για άλλη μια χρονιά τον τίτλο του Premier συνεργάτη συνδεσιμότητας της Booking.com. Η προσπάθεια μας παρακινείται από την υποχρέωση που νιώθουμε απέναντι στους χιλιάδες ιδιοκτήτες και στελέχη καταλυμάτων όλων των μεγεθών που καθημερινά εμπιστεύονται την εύρυθμη λειτουργία των μονάδων τους όχι μόνο στο channel manager της primalRES αλλά και σε όλα τα προϊόντα του ομίλου μας. Τους ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη τους. Ταυτόχρονα, θέλω να συγχαρώ όλα τα στελέχη της primalRES και ειδικά τις ομάδες support, connectivity, και setup. Το premier status το οφείλουμε σε αυτούς και είναι η επιβράβευση της δικής τους προσπάθειας.”

Με πάνω από 15 χρόνια παρουσίας στην τουριστική αγορά, ο όμιλος webhotelier | primalres προσφέρει καινοτόμες και αξιόπιστες λύσεις ταξιδιωτικής τεχνολογίας έχοντας υλοποιήσει περισσότερες από 16.000 εγκαταστάσεις σε 9.000+ ξενοδοχεία σε 38 χώρες.

Το οικοσύστημα προϊόντων του ομίλου περιλαμβάνει τη μηχανή κρατήσεων WebHotelier, το primalRES channel manager, συστήματα διαχείρισης ξενοδοχείων και καταλυμάτων (PMS) όπως το Hotel Works και το cloud-based Hotelizer, την cloud-based ολοκληρωμένη πλατφόρμα διαχείρισης καταλυμάτων βραχυχρόνιας μίσθωσης Loggia, καθώς και ένα δυναμικό Β2Β marketplace direct κρατήσεων με 35.000+ ταξιδιωτικούς πράκτορες.

Το οικοσύστημα ολοκληρώνεται από μια σειρά διασυνδεδεμένων συστημάτων και εφαρμογών όπως Global Payment Gateway, Metasearch Connectivity, σουίτα αναλύσεων/αναφορών σε πραγματικό χρόνο, εφαρμογή δυναμικής τιμολόγησης και την πλατφόρμα βελτίωσης του conversion Rate Parity. Ο όμιλος απασχολεί 100+ εργαζόμενους, παρέχοντας υψηλού επιπέδου υπηρεσίες υποστήριξης και συμβουλευτικής, συμβάλλοντας καθοριστικά στον ψηφιακό μετασχηματισμό ξενοδοχείων και καταλυμάτων καθώς και στη διατήρηση του ανταγωνιστικού τους πλεονεκτήματος μέσα σε ένα ραγδαία εξελισσόμενο online περιβάλλον.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *