Οι 4 πιο σημαντικές online ξενοδοχειακές τάσεις για το 2018!

Οι 4 πιο σημαντικές online ξενοδοχειακές τάσεις για το 2018!

Δείτε τις σημαντικότερες διαδικτυακές ξενοδοχειακές τάσεις για το 2018 και με ποιο τρόπο μπορείτε να επωφεληθείτε άμεσα και αποτελεσματικά.

0
internet

Καθώς το internet αποτελεί το σημαντικότερο ξενοδοχειακό εργαλείο πωλήσεων, οι σύγχρονοι ξενοδόχοι οφείλουν να παρακολουθούν διαρκώς τις διεθνείς τάσεις στο digital marketing, οι οποίες διαμορφώνονται δυναμικά τόσο από την εξέλιξη των μηχανών αναζήτησης, όσο και από τη δυναμική παρουσία των OTAs.

Με τα Website των ξενοδοχείων να διεκδικούν ολοένα και μεγαλύτερο μερίδιο από τις ενεργές πωλήσεις, αυξάνοντας τον τζίρο των καταλυμάτων, είναι πλέον σαφές ότι η ύπαρξη, είτε εξειδικευμένων digital marketing στελεχών είτε εξωτερικών συνεργασιών με εταιρείες οι οποίες εξειδικεύονται στο ξενοδοχειακό online marketing, είναι αναγκαία.

Σε αυτό το άρθρο καταγράφουμε τις σημαντικότερες τάσεις του ξενοδοχειακού digital marketing για το 2018 με στόχο να αναδειχθούν οι καλύτερες πρακτικές που θα δώσουν στο digital marketing plan του ξενοδοχείου σας σημαντική ώθηση για την ερχόμενη χρονιά.

Το ξενοδοχειακό περιεχόμενο σε τρίτα μέσα γίνεται το κλειδί της επιτυχίας.

Είναι πλέον γνωστό ότι το σωστό και το πλούσιο περιεχόμενο, από τα κείμενα μέχρι και τις φωτογραφίες, είναι η βάση του digital marketing και επηρεάζει όλους τους μηχανισμούς, από τις μηχανές αναζήτησης μέχρι και τα social media.

Καθώς όμως υπάρχει πλέον βομβαρδισμός των καταναλωτών από αδιάφορης σημασίας περιεχόμενο, αυξάνεται η σημασία του στοχευμένου περιεχομένου που θα καλύπτει συγκεκριμένες ανάγκες και θα δημιουργεί σχέσεις με τους καταναλωτές.

Το περιεχόμενο όμως παίρνει προστιθέμενη αξία σύμφωνα με το μέσο που το παράγει και το δημιουργεί, κάνοντας την συνεργασία των ξενοδόχων με τρίτα μέσα απαραίτητη για την στρατηγική ανάπτυξη του ξενοδοχείου.

Τι πρέπει να κάνει ο ξενοδόχος:
  1. Να επιλέξει τα μέσα που ταιριάζουν στο προφίλ του καταλύματος που εξειδικεύονται στα κοινά που θέλει να στοχεύσει, και να στήσει σταθερές συνεργασίες σε επίπεδο περιεχομένου και διανομής.
  2. Να παραγγείλει εξειδικευμένο περιεχόμενο για τα κοινά του, που θα απαντά πλέον σε συγκεκριμένες ερωτήσεις για τις ταξιδιωτικές τους ανάγκες και θα τους επιτρέπει να ταυτιστούν με το κατάλυμα.
  3. Να δημιουργήσει οπτικό υλικό (video +photo) για τις κατηγορίες που θέλει να στοχεύσει με ξεκάθαρο μήνυμα, κάτι που θα αυξήσει την δυναμική του περιεχομένου του σε τρίτα μέσα.
Τα ξενοδοχειακά websites μετατρέπονται σε ζωντανούς Concierge Οργανισμούς.

*ο διαδραστικός χάρτης του Diles & Rinies από το νέο website που θα δημοσιευτεί σύντομα από το Hotelier Shop

Η δημιουργία απλών ξενοδοχειακών website παρουσίασης εκλείπει ολοένα και περισσότερο, με την θέση τους να παίρνουν πιο ολοκληρωμένες πλατφόρμες που δίνουν συνολική ενημέρωση στους ταξιδιώτες για την εμπειρία τους στον προορισμό.

Είναι πλέον σαφές ότι το ξενοδοχείο αποτελεί το σημείο αναφοράς των ταξιδιωτών αλλά και το μέρος που εμπιστεύονται περισσότερο, ζητώντας περισσότερες πληροφορίες αλλά και υπηρεσίες σε σχέση με την οργάνωση του ταξιδιού τους τις οποίες ο ξενοδόχος καλείται να καλύψει.

Για το λόγο αυτό, τα σύγχρονα ξενοδοχειακά website εξελίσσονται σε ζωντανά concierge spots, στα οποία ο ταξιδιώτης μπορεί να βρει πληροφορίες σε σχέση με τις δραστηριότητες στην περιοχή, υπηρεσίες που μπορεί να αγοράσει αλλά και ενδιαφέρον Blogging περιεχόμενο που θα τον εμπνεύσει σχετικά με πιθανά things to do γύρω από τα ξενοδοχεία.

Τι πρέπει να κάνει ο ξενοδόχος:
  1. Να δημιουργήσει ειδική ενότητα με χάρτη που θα συνδέει το ξενοδοχείο με τα things to do της περιοχής.
  2. Να οργανώσει προτάσεις σε σχέση με βασικά ζητούμενα του ταξιδιώτη, όπως παραλίες, εστιατόρια κλπ.
  3. Να έχει ειδικό περιβάλλον με βασικές υπηρεσίες που χρειάζεται ο ταξιδιώτης, όπως rent a car και transfers.
  4. Να διατηρεί ενεργό blog με ενδιαφέρον περιεχόμενο σε σχέση με την περιοχή.
Τα Video γίνονται το επιδραστικότερο περιεχόμενο για τους ταξιδιώτες.

*το συγκλονιστικό video του Canaves Oia που παρουσιάστηκε ως case study στην Hotelier Academy.

Τα video είναι πλέον ο αγαπημένος τύπος περιεχομένου των social media αλλά και των μηχανών αναζήτησης και σίγουρα αυτό δεν είναι καθόλου τυχαίο. Οι εταιρείες που χρησιμοποιούν βίντεο στις καμπάνιες, πληρώνουν κατά μέσο όρο χαμηλότερα Pay per click ενώ τα  conversions τους είναι αυξημένα.

Στον τουριστικό τομέα, το video αποτελεί ένα από τα πλέον αξιόπιστα μέσα επικοινωνίας, αφού δύσκολα μπορεί να παραποιηθεί η πραγματικότητα, ενώ δίνουν στον ταξιδιώτη την καλύτερη δυνατή αίσθηση των προορισμών και της εμπειρίας που προσφέρουν.

Μοιραία λοιπόν, τα video γίνονται βασικό εργαλείο και για τους ξενοδόχους που θέλουν να ενισχύσουν την διαδικτυακή στρατηγική τους και κατ’ επέκταση τις συνολικές τους πωλήσεις.

Τι πρέπει να κάνει ο ξενοδόχος:

  1. Εκτός από το βασικό βίντεο παρουσίασης του ξενοδοχείου του, πρέπει να δημιουργεί και μικρότερα θεματικά βίντεο που θα επικεντρώνονται σε συγκεκριμένες εμπειρίες του καταλύματος.
  2. Να συνεργαστεί με Vloggers (Video Bloggers ή youtubers) που δημιουργούν υψηλής ποιότητας Video υλικό κάνοντας δυναμική προώθηση του υλικού στα προσωπικά τους κοινά. (Διαβάστε εδώ το σχετικό Case Study)
  3. Να χρησιμοποιεί τα Live εργαλεία μετάδοσης των social media τόσο για διάφορες πρωτότυπες παρουσιάσεις των διάφορων χώρων όσο και για κάλυψη διάφορων event του ξενοδοχείου.
Τα OTAs και τα Travel Platforms αποτελούν κάτι παραπάνω από απλά κανάλια πωλήσεων.

*εικόνα από τα Food Recommended Ξενοδοχεία στην Ελλάδα από το Travel by Interest.

Τα OTAs, μέχρι πρότινος, αποτελούσαν ένα δυναμικό κανάλι πωλήσεων το οποίο επέτρεπε εύκολα στον ξενοδόχο να αυξήσει την πληρότητά του και τη δυναμική του. Με την ανάπτυξη όμως των ξενοδοχειακών website και την δυνατότητα της άμεσης πώλησης, τα OTAs άρχισαν να αποτελούν ταυτόχρονα και ένα δυναμικό εργαλείο προώθησης των ξενοδοχείων αφού στις περισσότερες περιπτώσεις ο ταξιδιώτης ανακαλύπτει τα ξενοδοχεία μέσω αυτών.

Η εξέλιξη αυτή όμως δημιουργεί και κάποιες νέες ανάγκες, σε επίπεδο παρουσίασης, στα κανάλια αυτά. Οι νέες τάσεις δείχνουν τα ξενοδοχεία να προσπαθούν να παρουσιάσουν όσο το δυνατόν περισσότερες πτυχές του καταλύματος μέσα στα OTAS προκαλώντας το ενδιαφέρον των ταξιδιωτών να επισκεφτούν τα δικά τους website μεταφέροντας τελικά το σημείο της τελικής κράτησης.

Έτσι συναντάμε πλέον συχνά πιο ολοκληρωμένα OTAs ξενοδοχειακά προφίλ με παρουσίαση στις φωτογραφίες του spa, των εστιατορίων ακόμη και πιάτων που προσφέρονται δίνοντας μια νέα προοπτική στα OTAs για την ενίσχυση του digital marketing του ξενοδοχείου

Τι πρέπει να κάνει ο ξενοδόχος:

  1. Να εντάξει στις περιγραφές του πληροφορίες σχετικά και με τα εστιατόρια ή άλλα facilities που θα κεντρίσουν το ενδιαφέρον των ταξιδιωτών.
  2. Να ανεβάσει φωτογραφίες από εστιατόρια και Spa που θα δώσουν στο ταξιδιώτη μια πιο σφαιρική εικόνα για την εμπειρία στο ξενοδοχείο.
  3. Να έχει συμπληρωμένα και διαρκώς ενημερωμένα τα σχετικά facilities για να εμφανίζεται σε περισσότερα searches.
Ο PPC Επίλογος!

Όλα τα παραπάνω δείχνουν ότι φτάνουμε στην εποχή που το PPC δεν είναι αρκετό και τα ξενοδοχεία πρέπει να επενδύσουν και πάλι, τόσο στην εικόνα τους όσο και στο brand awareness. Οι παραδοσιακές τεχνικές διαφήμισης επιστρέφουν δυναμικά στην εξελιγμένη τους πλέον μορφή, όπως για παράδειγμα τα native ads, και οι ξενοδόχοι πρέπει να αναδιαμορφώσουν την στρατηγική σύμφωνα με τα νέα δεδομένα. Η προοπτική της αύξησης των αυτόνομων πωλήσεων είναι δυναμικότερη από ποτέ, αλλά χρειάζεται διαρκής επιμόρφωση και επιμονή!

ΠΗΓΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ