Jet2holidays: Επαναφέρει την καμπάνια “Bid for a Break” με επίκεντρο την Ελλάδα

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Δυναμικό comeback κάνει η εξαιρετικά δημοφιλής καμπάνια “Bid for a Break” της Jet2holidays με αφιέρωμα στην Ελλάδα, για να γιορτάσει τη συνεργασία της με το ITV για τη νέα σειρά MAMMA MIA! I Have a Dream.

Προσφέροντας στους παραθεριστές την ευκαιρία να εξασφαλίσουν τη δική τους εμπειρία MAMMA MIA!, η περιζήτητη καμπάνια επέστρεψε από χθες (Δευτέρα 16 Οκτωβρίου), προσφέροντας τη δυνατότητα επτά διανυκτερεύσεων, για δύο ενήλικες και δύο παιδιά, στο τεσσάρων αστέρων Grecotel LUX ME Costa Botanica, στην Κέρκυρα.

Οι παραθεριστές μπορούν να υποβάλουν αίτηση συμμετοχής στην καμπάνια για ένα διάλειμμα μέσω της εφαρμογής της Jet2. Αφού κατεβάσουν την εφαρμογή, μπορούν στη συνέχεια να προσθέσουν την τιμή που επιθυμούν. Εάν η προσφορά τους είναι η χαμηλότερη θα αγοράσουν τις διακοπές στην Ελλάδα στην τιμή που έχουν προσφέρει. Η δημοπράτηση θα ολοκληρωθεί ένα λεπτό πριν από τα μεσάνυχτα της Πέμπτης (19 Οκτωβρίου).

Ως ο νούμερο ένα ταξιδιωτικός πράκτορας του Ηνωμένου Βασιλείου για την Ελλάδα, η Jet2holidays ανακοίνωσε πρόσφατα ότι είναι ο επίσημος συνεργάτης της νέας παράστασης MAMMA MIA! I Have a Dream, η οποία πρόκειται να προβληθεί τον Οκτώβριο στους τηλεοπτικούς σταθμούς ITV1, ITVX, STV και STV Player.

Το ολοκαίνουργιο ψυχαγωγικό σόου θα δει τους υποψήφιους να ταξιδεύουν στο ελληνικό νησί της Κέρκυρας, για να διαγωνιστούν, προκειμένου να αναδειχθούν στους επόμενους αστέρες της μουσικής παραγωγής, MAMMA MIA! Η τηλεοπτική σειρά οκτώ επεισοδίων αναμένεται να προσελκύσει την προσοχή των οικογενειών, γεγονός που την καθιστά απόλυτα ευθυγραμμισμένη με τον tour operator.

Η εταιρία που ειδικεύεται στα οργανωμένα ταξίδια δεν θα μπορούσε να αντισταθεί στη συνεργασία με το ITV για τη νέα εκπομπή και θα αξιοποιήσει τη συνεργασία αυτή για να παρουσιάσει τον τεράστιο αριθμό ελληνικών προορισμών στους οποίους δραστηριοποιείται, καθώς και τα πολλά πλεονεκτήματα της κράτησης και του οργανωμένου ταξιδιού στην Ελλάδα με την Jet2holidays. Αυτά τα οφέλη περιλαμβάνουν VIP εξυπηρέτηση πελατών, Βοηθούς Πελατών στα θέρετρα, τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης πελατών 24/7, μεταφορές, δωρεάν θέσεις για παιδιά και προστασία ATOL, καθώς και πτήσεις με τη βραβευμένη αεροπορική εταιρεία Jet2.com, και όλα αυτά με μια χαμηλή προκαταβολή κράτησης 60 λιρών ανά άτομο.

Από το 2021 που ξεκίνησε, η εκστρατεία “Bid for a Break” της Jet2holidays έχει γνωρίσει τεράστια δημοτικότητα, με έναν πρωτοφανή αριθμό πελατών να συμμετέχουν στη δημοπρασία και τις νικητήριες προσφορές να ξεκινούν από μόλις 2 πένες.

Σε δηλώσεις του ο Steve Heapy, διευθύνων σύμβουλος της Jet2.com και της Jet2holidays, είπε: “Η καμπάνια μας “Bid for a Break” ήταν εξαιρετικά δημοφιλής στους παραθεριστές από την έναρξή της, οπότε είμαστε ενθουσιασμένοι που ανακοινώνουμε ότι επιστρέφει για ένα ελληνικό αφιέρωμα, για να γιορτάσουμε τη συνεργασία μας με το ITV και τη MAMMA MIA! I Have a Dream. Η καμπάνια είναι ιδιαίτερα περιζήτητη και είμαστε απόλυτα βέβαιοι ότι θα αποτελέσει και πάλι τεράστια επιτυχία, καθώς ο ενθουσιασμός γύρω από τη νέα ψυχαγωγική εκπομπή αυξάνεται. Ξέρουμε πόσο πολύ οι παραθεριστές θέλουν να απολαύσουν ένα πολυπόθητο διάλειμμα μακριά από το Ηνωμένο Βασίλειο, και με τις φανταστικές διακοπές στην Ελλάδα που προσφέρονται, τους δίνουμε την ευκαιρία να κάνουν ακριβώς αυτό με μόλις λίγες πένες. Ευχόμαστε σε όλους καλή τύχη και ανυπομονούμε να καλωσορίσουμε τον επιτυχόντα στην Κέρκυρα”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *