Κως : Οφέλη από το FVW workshop

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Το FVW workshop – Κως, 29/06-02/07/16, ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία και με κορυφαία εκδήλωση τη συνεδριακή ημέρα της 1ης  Ιουλίου 2016.
Βασίστηκε στο δίπτυχο workshop με διάλογο ανάμεσα στη Γερμανική αγορά και τον προορισμό από τη μια & αυθεντική Κωακή φιλοξενία από την άλλη. Χρήσιμα τα συμπεράσματα και οι διαπιστώσεις για την επόμενη ημέρα του νησιού με μια νέα εικόνα που ανταποκρίνεται στην ομορφιά και την τεράστια τουριστική αξία του.

PAPAVASILIOU_fvw Διοργανώθηκε από το FVW, την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου, τον ΕΟΤ, την Ένωση Ξενοδόχων Κω. Το workshop έθεσε υπό την αιγίδα του το Υπουργείου Οικονομικών, Ανάπτυξης και Τουρισμού, υποστήριξε η Αντιδημαρχία Τουρισμού του Δήμου Κω.

Το workshop τίμησαν με την παρουσία τους ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ κ. Δημήτρης Τρυφωνόπουλος, ο Περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου κ. Γιώργος Χατζημάρκος, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού κ. Μαριέτα Παπαβαασιλείου. Εκ μέρους του Δήμου Κω ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού κ. Ηλίας Σιφάκης, από την Ένωση Ξενοδόχων Κω η κα Κωνσταντίνα Σβύνου.

Συμμετείχαν  από την γερμανική αγορά οι: Florian Fleischer από TUI, Joachim Seip από Thomas Cook, Oliver Grosse-Kleinmann από Alltours, Nicole Bethke από FTI Group, Jessica Klebing από Vtours, Maria Blouchou από Medina Reisen καθώς και 30 ταξιδιωτικοί πράκτορες από ανεξάρτητα γραφεία.

Συντακτική ομάδα του fvw πλαισίωσε τη διοργάνωση με επί κεφαλής τον αρχισυντάκτη κ. Klaus Hildebrandt στο workshop.

fvwΟι εργασίες έφεραν κοντά τα δύο μέρη, τους εκπροσώπους της γερμανικής αγοράς και τους τοπικούς, με σκοπό να διερευνήσουν από κοινού πως θα αλλάξει η αρνητική εικόνα του νησιού και πως θα ενημερωθεί ταχύτατα η αγορά με ταυτόχρονη πίεση για αύξηση στις πωλήσεις των τουριστικών πακέτων. Διαπιστώθηκε η ανάγκη για επιθετική επικοινωνία των τουριστικών γραφείων προς τους καταναλωτές. Είναι ανάγκη να περάσουν άμεσα οι εντυπώσεις από τη σημερινή κατάσταση ώστε να διαγραφούν από το νού του καθενός οι γνωστές αρνητικές εικόνες που έβλαψαν την Κω αλλά και τα άλλα νησιά του Αιγαίου. Τα συμμετέχοντα τουριστικά γραφεία, είναι σε θέση να απαντήσουν σε όλες τις ερωτήσεις και να πείσουν τους πελάτες τους ώστε να αυξηθεί άμεσα η ζήτηση.

Όπως είπε η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού κα Μαριέτα Παπαβασιλείου, μεταξύ άλλων, «Αναμφίβολα η Γερμανία αποτελεί  μια βασική τουριστική αγορά όχι μόνο για τις Κυκλάδες και τα Δωδεκάνησα, αλλά και για κάθε προορισμό διακοπών στην Ευρώπη.

Η Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου είναι ανοικτή σε οποιαδήποτε συνεργασία προκειμένου να εδραιώσουμε μια καλύτερη προοπτική για την αύξηση του εισερχόμενου τουρισμού από τη Γερμανία! Η βάση μιας καλής συνεργασίας υφίσταται ήδη. Η αυξημένη ποιότητα του τουριστικού προϊόντος της Κω, της Ρόδου και κάθε άλλου νησιού στην Περιφέρειά μας, όπως και οι ξεχωριστές ομορφιές του τόπου μας προσελκύουν ήδη ένα μεγάλο αριθμό των Γερμανών τουριστών.

Αυτή η σημερινή εκδήλωση δεν πραγματοποιείται τυχαία στην Κω. Λόγω των ιδιαίτερων συνθηκών που επικράτησαν το 2015 η τουριστική εικόνα του νησιού υπέστη πλήγμα με αποτέλεσμα να υπάρχει σήμερα υστέρηση στο ρυθμό των κρατήσεων.

Είμαι βέβαιη ότι από το FVW Workshop θα διεξαχθούν χρήσιμα συμπεράσματα για το πώς θα μπορέσουμε να προωθήσουμε καλύτερα τον προορισμό της Κω στη Γερμανική αγορά. Ως Περιφέρεια, είμαστε πάντα έτοιμοι να προσαρμοζόμαστε στις ειδικές συνθήκες και είμαστε πάντα ανοιχτοί σε συνεργασίες για την ενίσχυση της τουριστικής ανάπτυξης του κάθε νησιού μας.»

Η επιτυχία του FVW workshop – Κως, οφείλεται τόσο στο εργαστήριο ανταλλαγής απόψεων, όσο και στην αυθεντική και ζεστή φιλοξενία που ανέδειξε την Κω σε κορυφαίο προορισμό και έκλεψε την καρδιά των επισκεπτών. Στη επιτυχία συνετέλεσαν πέρα από τους διοργανωτές οι τοπικές επιχειρήσεις που έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό. Το Grecotel Kos Imperial Thalasso φιλοξένησε όλη την ομάδα του fvw workshop. Οι εργασίες φιλοξενήθηκαν στο Διεθνές Συνεδριακό Κέντρο Κυπριώτη, ενώ πλήθος από ξενοδοχεία, τουριστικά γραφεία και άλλες επιχειρήσεις, πρόσφεραν υπηρεσίες και στήριξαν υλικά τη διοργάνωση. Το project management, όπως και στα προηγούμενα fvw workshops,  ανέλαβε η Praxis Plus με αντικείμενο τη στρατηγική επικοινωνία, μάρκετινγκ.

Οι υποδομές του νησιού, το εξαιρετικά υψηλό ξενοδοχειακό δυναμικό, η έκδηλη παρουσία του Ιπποκράτη μέσα από την ιστορία, τα μνημεία, την ευζωία, τη διατροφή, την άσκηση, οι εναλλακτικές προτάσεις, το ποδήλατο σήμα κατατεθέν, η κουζίνα, τα τοπικά προϊόντα και ο οίνος, τα οινοποιεία, η μαρίνα, οι παραλίες, οι ενοποιημένοι αρχαιολογικοί χώροι μέσα στην πόλη, ο επαγγελματισμός των Κώων, είναι δείγματα του εξαιρετικά ενδιαφέροντος τουριστικού προϊόντος που ταιριάζει στις ανάγκες της γερμανικής αγοράς.

Η ικανοποίηση των εκλεκτών Γερμανών  Τ.Ο., τουρ. πρακτόρων και δημοσιογράφων του FVW μεταφράζεται άμεσα σε προβολή με εκτενές αφιέρωμα στο έντυπο FVW, τα social media,  επικοινωνία με 10.000 τουριστικά γραφεία στο δίκτυο διανομής τους, διαδραστική προβολή, από στόμα σε στόμα φήμη και άμεσες πωλήσεις.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *