Photo by Mika Baumeister on Unsplash

“Μοιραία” για τα δυτικά ξενοδοχεία η αποτυχία επανενεργοποίησης των κινεζικών καναλιών πωλήσεων και μάρκετινγκ | Κινδυνεύουν να χάσουν μερίδιο αγοράς

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Με τα περισσότερα δυτικά ξενοδοχεία να μην έχουν επανενεργοποιήσει τα κινεζικά κανάλια πωλήσεων και μάρκετινγκ ή τις τεχνολογικές επιλογές διανομής, αυτό θα μπορούσε να τους κοστίσει μερίδιο αγοράς, καθώς η κινεζική αγορά ανακάμπτει γρήγορα, προειδοποιεί η DidaTravel.

Η DidaTravel, μια παγκόσμια εταιρεία διανομής ταξιδιών με γνώμονα την τεχνολογία, προειδοποίησε ότι τα δυτικά ξενοδοχεία έχασαν μια μεγάλη ευκαιρία να προσελκύσουν την προσοχή των διεθνών εξερχόμενων Κινέζων τουριστών, καθώς δεν προωθήθηκαν ενεργά ενόψει του κινεζικού φεστιβάλ του φθινοπώρου που πραγματοποιείται αυτή την εβδομάδα.

Ιστορικά, η περίοδος που διεξάγεται το κινεζικό Φεστιβάλ του Μεσοφθινοπώρου είναι μία από τις πιο πολυσύχναστες ταξιδιωτικές περιόδους για τους Κινέζους, οι οποίοι συνηθίζουν να κάνουν διακοπές μιας εβδομάδας.

Ενώ η αγορά εξερχόμενου τουρισμού της Κίνας, σε γενικές γραμμές, εξακολουθεί να απέχει ακόμη αρκετά από το σημείο στο οποίο βρισκόταν το 2019, το Φεστιβάλ θα μπορούσε να αποτελέσει μια εξαιρετική ευκαιρία έμπνευσης για τα δυτικά ξενοδοχεία να προωθηθούν ενεργά στο κινεζικό κοινό.

Ο Eric Zhuang, επικεφαλής στρατηγικής της DidaTravel, δηλώνει ότι “αυτή η περίοδος του Mid-Autumn Festival ήταν μια μεγάλη χαμένη ευκαιρία για τα περισσότερα δυτικά ξενοδοχεία, καθώς σε γενικές γραμμές δεν έχουν ακόμη ενεργοποιήσει τις προσπάθειες πωλήσεων και μάρκετινγκ όσον αφορά τους Κινέζους εξερχόμενους ταξιδιώτες. Με αυτόν τον τρόπο ουσιαστικά κινδυνεύουν να χάσουν την ανάκαμψη που βρίσκεται ήδη σε εξέλιξη, επιτρέποντας στους ανταγωνιστές να κατακτήσουν το μερίδιο αγοράς τους”.

Ωστόσο, η επανενεργοποίηση των πωλήσεων στην Κίνα θα απαιτήσει περισσότερα από την απλή επαναπρόσληψη κινεζόφωνων ομάδων πωλήσεων & μάρκετινγκ, επισημαίνει ο ίδιος. “Η τεχνολογία διαδραματίζει ολοένα και πιο σημαντικό ρόλο στην προσέγγιση των Κινέζων ταξιδιωτών μέσω των καναλιών διανομής πωλήσεων B2B2C και οι εν λόγω τεχνολογικές λύσεις έχουν εξελιχθεί σημαντικά από το 2019. Αυτό απαιτεί κάτι περισσότερο από το να επαναφέρετε απλώς τις παλιές τεχνολογικές σας λύσεις και είναι σημαντικό να επισημάνουμε ότι έχει αλλάξει και η φύση της τοπικής αγοράς πωλήσεων. Πολλοί πωλητές B2B2C πωλούν πλέον με πολύ διαφορετικό τρόπο και συνεπώς απαιτούν διαφορετικούς τύπους περιεχομένου και τιμολόγησης”, σημειώνει.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *