cruise

Which?: Αυτή είναι η χειρότερη εταιρία Κρουαζιέρας!!!

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σφοδρή κριτική και δυσαρέσκεια από την MSC Cruises για την έρευνα της βρετανικής εταιρείας προστασίας καταναλωτών “Which”, που την χαρακτηρίζει ως “χειρότερη εταιρεία κρουαζιερών”, μαζί με την P&O Cruises.

Η MSC δέχθηκε δριμεία κριτική από τους συμμετέχοντες στην ετήσια έρευνα της “Which?”, καθώς χαρακτηρίστηκε ως η χειρότερη εταιρία του κλάδου με «κακή εξυπηρέτηση, μέτριο φαγητό και άκεφο προσωπικό», “σκοράροντας” ποσοστό 57%.

Η εταιρία κατέκρινε τα αποτελέσματα ως «ανακριβή και μη αντιπροσωπευτικά», ζητώντας βελτιώσεις στη μεθοδολογία που πραγματοποιείται η έρευνα.

Αντιπρόσωπος της P&O σχολίασε: «Συνεχίζουμε να βλέπουμε τα ταξίδια με κρουαζιέρες να σημειώνουν άνοδο σε όλες τις ηλικιακές και δημογραφικές ομάδες. Αρκετοί από αυτούς γνωρίζουν να εκτιμούν τις κρουαζιέρες ταξιδεύοντας με τους γονείς τους, καθώς μεγάλωναν, και προσελκύονται από την ευελιξία και τις επιλογές που ξεκινούν από τις ανακαλύψεις και καταλήγουν στο δείπνο: περιήγηση, κατανόηση, μάθηση και περιπέτειες στις ακτές».

Από το δείγμα των 2,253 ερωτηθέντων, οι κορυφαίες εταιρίες ήταν οι Viking Ocean Cruises, Saga Cruises, Azamara, Hurtigruten και Silversea. Οι 6 χειρότερες ήταν οι MSC Cruises, Holland America Line, Cruise & Maritime Voyages, Norwegian Cruise Line, Royal Caribbean International και P&O Cruises.

Ο Rory Boland, ταξιδιωτικός συντάκτης της “Which?” δήλωσε: «Στις κρουαζιέρες δεν πρέπει να υπάρχουν προβλήματα όπως μακριές ουρές, ακριβές και ανούσιες εκδρομές, ειδικά όταν οι πελάτες έχουν πληρώσει χιλιάδες λίρες, αλλά καταλήγουν να έχουν περιορισμένο χρόνο και χρήμα στο κατάστρωμα».

Το γεγονός ότι το αποτέλεσμα για την MSC προέκυψε από τις απαντήσεις 67 συμμετεχόντων αποτελεί «κόκκινο πανί» για την εταιρία, η οποία επικαλείται ότι δεν είναι αντιπροσωπευτικό το δείγμα, και πως υπήρξε άνοδος 37% σε επιβάτες μεταξύ του 2018 και 2019 και είχαν 3 εκατ. επιβάτες σε κρουαζιέρες σε όλο τον κόσμο. To αποτέλεσμα για την P&O προήλθε από τις απαντήσεις 504 συμμετεχόντων.

amenities
adv

«Η έρευνα αποτυγχάνει να αναγνωρίσει τη διαφορά που παρέχουν οι κρουαζιέρες ως εμπειρία, καθώς προχωρούν σε σύγκριση προϊόντων που κοστολογούνται στις 630  και 130 λίρες ανά διανυκτέρευση, χωρίς να ξεκαθαρίζουν τι περιλαμβάνει το πακέτο. Επομένως η έρευνα είναι ανακριβής και παραπλανητική για τους πελάτες», δηλώνει η MSC.

Προσθέτει επίσης: «Αν και είμαστε πάντα θετικοί στο feedback, και επιδιώκουμε συνεχώς την εξέλιξη των παροχών και των εμπειριών των επιβατών μας, νιώθουμε ότι η θέση αυτή δεν αντιπροσωπεύει ούτε την εταιρεία μας, αλλά ούτε και τα τον κλάδο των κρουαζιέρων. Η έρευνα δεν δίνει αρκετές πληροφορίες ούτε και επιτρέπει στον αναγνώστη να κάνει μια ενημερωμένη επιλογή σχετικά με το τι είναι value for money βασισμένη στο τι παρέχει η κρουαζιέρα»

H MSC δήλωσε πως προσπάθησε να προσεγγίσει τη “Which?” για δεύτερη χρονιά προκειμένου να γίνει μια συνάντηση ώστε να «την ενημερώσει στον κλάδο των κρουαζιέρων και να συζητηθούν προτάσεις ώστε η έρευνα να αντιπροσωπεύει τον κλάδο», χωρίς ωστόσο να υπάρξει διαφορά στη μεθοδολογία της δημοσκόπησης.

Από πλευράς P&O o αντιπρόσωπός τους δήλωσε: «Δουλεύουμε συνεχώς ώστε να βελτιώσουμε την εμπειρία των επιβατών σε όλα τα πλοία μας. Τον Μάιο θα λανσάρουμε τη νέα μας ναυαρχίδα «Iona», η οποία θα διαθέτει βελτιώσεις από τα ήδη πετυχημένα πλοία του στόλου μας καθώς και νέα χαρακτηριστικά. Πρόκειται για το πιο αποδοτικό ενεργειακά πλοίο στην ιστορία μας, καθώς θα χρησιμοποιεί φυσικό άεριο (LNG) ως κύρια πηγή ενέργειας, ώστε μειώσει τους ρύπους μας».

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *