Unsplash
Photo by Erik Odiin on Unsplash

Νέα καμπάνια για ασφαλή ταξίδια προωθούν Tripadvisor και Walgreens

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

“Πριν πάτε εκεί, ξεκινήστε από εδώ”, είναι το σλόγκαν της νέας καμπάνιας που προκύπτει από τη συνεργασία της Tripadvisor, της μεγαλύτερης ταξιδιωτικής πλατφόρμας στον κόσμο, με τη Walgreens, κορυφαία εταιρία φαρμακείων, υγείας και ομορφιάς στις ΗΠΑ, με σκοπό την προώθηση και την ενθάρρυνση ασφαλών και υπεύθυνων ταξιδιών κατά τη διάρκεια των ανοιξιάτικων διακοπών.

Αξιοποιώντας τα δεδομένα της  Tripadvisor, η Walgreens θα προωθήσει την ικανότητα των ταξιδιωτών να έχουν εύκολη πρόσβαση σε μία από τις χιλιάδες τοποθεσίες στις ΗΠΑ, προσφέροντας δωρεάν τεστ για τον Covid-19, ραντεβού εμβολιασμού και άλλες υπηρεσίες.

“Για να βοηθήσει τους φοιτητές και τις οικογένειες να προετοιμαστούν για το ταξίδι τους, η Tripadvisor θα προσφέρει πληροφορίες για τα τεστ κορωνοϊού της Walgreens σε εκατομμύρια ταξιδιώτες της άνοιξης, βοηθώντας τους να προετοιμαστούν για το ταξίδι τους και να αισθάνονται άνετα κατά τη διάρκεια”, είπε η Christine Maguire,  αντιπρόεδρος Global Media Business της Tripadvisor. Και πρόσθεσε: “Καθώς πολλοί περιορισμοί χαλαρώνουν στις ΗΠΑ, το 65% των Αμερικανών συμφωνεί ότι είναι ασφαλές να ταξιδέψει τη φετινή άνοιξη. Η Tripadvisor και η Walgreens στόχο έχουν να καθοδηγήσουν όλους τους ταξιδιώτες σε ένα ταξίδι χωρίς ανησυχίες”.

Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα της Tripadvisor, το 45% των Αμερικανών σχεδιάζει να ταξιδέψει αυτόν τον Μάρτιο και τον Απρίλιο, συμπεριλαμβανομένου του 68% των ταξιδιωτών της Gen Z.

Photo by Anna Shvets on Pexels

Από αυτούς τους ταξιδιώτες, το 68% αναμένεται να υποβληθεί σε ένα γρήγορο τεστ αντιγόνου πριν, κατά τη διάρκεια ή μετά το ταξίδι του. Το δημογραφικό στοιχείο της Gen Z έχει το υψηλότερο ποσοστό ταξιδιωτών που σχεδιάζουν να κάνουν τεστ κορωνοϊού, σε ποσοστό 89%. Σημειωτέον, το 46% των ταξιδιωτών κάνουν συνήθως ένα τεστ πριν από το ταξίδι τους.

“Με πολλές περιοχές να χαλαρώνουν τα μέτρα για τον κορωνοϊό, οι άνθρωποι θα πρέπει να αξιολογήσουν το πόσο άνετα αισθάνονται να ταξιδέψουν ή να επιδοθούν σε άλλες δραστηριότητες εν μέσω πανδημίας”, δήλωσε ο Kevin Ban, επικεφαλής ιατρικός διευθυντής της Walgreens. “Όταν σχεδιάζετε ένα ταξίδι, η λήψη ενός τεστ Covid-19 της Walgreens είναι ιδιαίτερα σημαντικό εάν είστε συμπτωματικός, ανεμβολίαστος, σκοπεύετε να είστε σε μικτή παρέα εμβολιασμένων και μη εμβολιασμένων ατόμων ή αν ανησυχείτε για την έκθεση ενός αγαπημένου σας, ανοσοκατεσταλμένου προσώπου”, πρόσθεσε ο κ. Ban.

Η συνεργασία των δύο εταιριών περιλαμβάνει μια σειρά από βίντεο κινουμένων, σύντομης μορφής, επώνυμο περιεχόμενο όπου οι ταξιδιώτες μπορούν να μάθουν περισσότερα και να κάνουν κράτηση για δωρεάν τεστ ή να κλείσουν ραντεβού για εμβόλιο, να αγοράσουν self test, καθώς και να λάβουν συμβουλές για την αποθήκευση ειδών ασφαλείας και ταξιδιωτικών ειδών πρώτης ανάγκης. Ακόμη, η Tripadvisor θα προωθήσει τις τοποθεσίες που η Walgreens πραγματοποιεί τεστ drive-thru μέσω banners στον ιστότοπό της, εστιάζοντας στα διάφορα στάδια ενός ταξιδιού.

Γιατί έχει σημασία η ταξιδιωτική ασφάλεια κατά του Covid-19

Η ασφάλεια στα ταξίδια παίζει σημαντικό ρόλο στις ταξιδιωτικές αποφάσεις, σύμφωνα με την έρευνα της Tripadvisor. Όπως προκύπτει:

Το 22% των Αμερικανών εξακολουθούν να δυσκολεύονται να έχουν πρόσβαση ή να κατανοήσουν πού μπορούν να κάνουν τεστ Covid-19 για να υποστηρίξουν τις ταξιδιωτικές αποφάσεις.
Το 62% των Αμερικανών δηλώνoyn ότι αισθάνonται πιο άνετα να επισκέπτεται επιχειρήσεις που διαθέτουν μέτρα ασφαλείας σχετικά με τον Covid-19 (πρακτικές υγιεινής, ανέπαφη τεχνολογία, κοινωνική απόσταση, κ.λπ.).
Το 86% των Αμερικανών επισκέπτεται αρκετές φορές πριν από το ταξίδι του τις τοπικές οδηγίες για την ασφάλεια ή τις οδηγίες εισόδου και εξόδου για τον Covid-19.
Tο 38% των Αμερικανών θέλει να αποφύγει τελείως το πλήθος ενώ ταξιδεύει, ενώ το 28% θα επισκεφθεί πολυσύχναστες περιοχές μόνο εάν όλοι φορούν μάσκα (το ποσοστό αυτό αυξάνεται στο 47% στη Gen Z).

Τα δεδομένα που αναφέρονται στην έρευνα του Tripadvisor Consumer Sentiment Survey, προέρχονται από μια διαδικτυακή έρευνα σε δείγμα σχεδόν 500 ανθρώπων, σε συνεργασία με την Qualtrics, που διεξήχθη στις ΗΠΑ, το διάστημα μεταξύ 22 Φεβρουαρίου και 28 Φεβρουαρίου 2022.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *