tui
Φωτό: TUI Group

Νέα συνεργασία της TUI με την Booking.com για την παροχή διακοπών, ξεναγήσεων και “νέων εμπειριών”

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

H TUI ανακοίνωσε μία νέα παγκόσμια στρατηγική συνεργασία με την Booking.com, με στόχο την παροχή εκδρομών, ξεναγήσεων και πακέτων “εμπειριών”.

Η νέα αυτή συνεργασία θα επιτρέπει στα εκατομμύρια πελατών της Booking να έχουν πρόσβαση στο χαρτοφυλάκιο των “εμπειριών” της TUI καθώς και της διαδικτυακής θυγατρικής της Musement. Οι εταιρίες έχουν υπογράψει μεταξύ τους και η συνεργασία θα ξεκινήσει το καλοκαίρι του 2020.

Ο επιχειρηματικός τομέας των δραστηριοτήτων και των εκδρομών κατατάσσεται στους πιο σημαντικούς του Ομίλου της TUI. Κατά το 2019 η TUI πούλησε 10 εκατ. πακέτα “εμπειριών” σε ευρωπαϊκές χώρες και στην εσωτερική αγορά της Γερμανίας.

Χάρη στη νέα στρατηγική συνεργασία με την Booking.com, έναν από τους κορυφαίους διαδικτυακούς παρόχους ταξιδιών στον κόσμο, ο Όμιλος TUI επεκτείνει σημαντικά τις δραστηριότητες  του. Η συμφωνία με την Booking.com παρέχει στους πελάτες άμεση πρόσβαση σε ένα ταχέως αναπτυσσόμενο χαρτοφυλάκιο με περισσότερες από 70.000 περιηγήσεις σε αξιοθέατα, δραστηριότητες και εκδρομές από τη θυγατρική της TUI, Musement. Η προσφορά θα ξεκινήσει να εφαρμόζεται  σταδιακά στο Booking.com κατά τους επόμενους μήνες. Το Musement αποτελεί τον πρώτο συνεργάτη όσον αφορά τις περιηγήσεις  στην πλατφόρμα του Booking.com

Η TUI εξαγόρασε την  Musement, η οποία είχε ως βάση το Μιλάνο, πριν από 18 μήνες και θέλει να τη διαμορφώσει ως παγκόσμια πλατφόρμα για τις εκδρομές και τις ξεναγήσεις. Η προσφορά θα αυξηθεί μελλοντικά σε ένα εκατομμύριο δραστηριότητες, πακέτα εμπειριών και εκδρομές.

Εκτός από τις δραστηριότητες στους προορισμούς διακοπών θα παρέχεται, επίσης, μία αυξανόμενη προσφορά στις εσωτερικές ευρωπαϊκές αγορές. Ο πελάτης θα μπορεί να επωφελείται από τις ψηφιακές προσφορές τόσο από το σπίτι του όσο και κατά τις διακοπές του.

Ο CEO των TUI Destination Experience, David Schelp, αναφέρει:

“Μέσω της συνεργασίας μας με την Booking.com θέλουμε να παρέχουμε ελκυστικές και πολυποίκιλες προσφορές σε όλο τον κόσμο έτσι ώστε οι πελάτες να μπορούν να κάνουν κρατήσεις γρήγορα και εύκολα. Η επέκταση της ψηφιακής αγοράς “εμπειριών” αποτελεί τον πυρήνα της ψηφιακής στρατηγικής της TUI.

Η εξαγορά της πλατφόρμας και η επέκταση των διαθέσιμων προφορών θα συνεπικουρούνται από τη συνεργασία με την Booking.com.

Διαθέτουμε ένα μοναδικό προφίλ στη συγκεκριμένη περιοχή δραστηριοτήτων, το οποίο μας κάνει ελκυστικούς τόσο προς τους πελάτες όσο και προς τους μεγάλους συνεργάτες στον Τουρισμό”.

Ο Όμιλος θα επιταχύνει περαιτέρω μία ήδη επιτυχημένη μεταμόρφωση με στόχο την ψηφιοποίηση των δραστηριοτήτων.

Ο αντιπρόεδρος Αξιοθέατων της Booking.com, Lawrence Hester, αναφέρει:

“Η προσφορά σημαντικών εμπειριών προς τους ταξιδιώτες μας αποτελεί μέρος της μακροπρόθεσμης αποστολής μας να παρέχουμε εύκολη πρόσβαση σε παγκόσμιες εμπειρίες.

Θέτουμε, επομένως τις βάσεις για να παρέχουμε στους πελάτες μας μέσω μίας και μοναδικής πλατφόρμας τον καλύτερο δυνατό συνδυασμό εμπειριών, δραστηριοτήτων και διακοπών. Η TUI και η Musement διαθέτουν μία εύκολα προσαρμόσιμη πλατφόρμα, ένα σωστό επιχειρηματικό μοντέλο και μία προσφορά, τα οποία και θεωρούμε πολύ καλά για την παγκόσμια βάση των πελατών μας”.

Η προώθηση των προϊόντων της TUI προς τους πελάτες της Booking.com αναμένεται να ξεκινήσει τον Ιούλιο. Οι πελάτες της Booking.com θα μπορούν να επιλέξουν μέσα από μία γκάμα 70000 πακέτων διακοπών, δραστηριοτήτων και εμπειριών που παρέχει το χαρτοφυλάκιο της Musement.

Επιπλέον, ως μέρος της νέας συμφωνίας το χαρτοφυλάκιο της Musement θα επεκταθεί κατά τις επόμενες εβδομάδες και μήνες λαμβάνοντας υπόψη τις ειδικές απαιτήσεις της Booking.com. Η επέκταση αυτή θα περιλαμβάνει πλήθος δραστηριοτήτων για τους τουρίστες που θα κάνουν διακοπές στη χώρα τους αυτό το καλοκαίρι.

Το χαρτοφυλάκιο διαθέτει προσφορές που αφορούν την ευεξία, την περιπέτεια, τα εισιτήρια για τα μουσεία και τα αξιοθέατα καθώς και τις ατομικές ξεναγήσεις.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *