Νέες σημαντικές διακρίσεις για τα Atrium Hotels – Luxury Resorts Collection

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ

Η σαιζόν του 2020 παρόλες τις δυσκολίες της έφερε χαμόγελα στα Atrium Hotels – Luxury Resorts Collection!

Τα ξενοδοχεία Atrium Palace Thalasso Spa Resort & Villas και Atrium Platinum Luxury Resort Hotel & Spa, βραβεύθηκαν από τον δημοφιλή Tour Operator της Αγγλίας British Airways με το βραβείο Customer Excellence Award για τις επιδόσεις τους την χρονιά 2019. Η βράβευση δίδεται για την άριστη εξυπηρέτηση πελατών και βασίζεται εξ ολοκλήρου στην συλλογή ερωτηματολογίων που αφορούν την ικανοποίηση των επισκεπτών της British Airways  και συγκεντρώνονται από την ανεξάρτητη εταιρεία αξιολόγησης Reevoo με την οποία συνεργάζεται  η British Airways.

Η British Airways Holidays είναι ένας από τους κορυφαίους ταξιδιωτικούς πράκτορες του Ηνωμένου Βασιλείου. Ως μέρος της δέσμευσής της να παρέχει διακοπές υψηλής ποιότητας, η British Airways χρησιμοποιεί τα σχόλια των πελατών της για να βρει τα κορυφαία ξενοδοχεία της. Η British Airways Holidays συνεργάζεται με την Reevoo, μια ανεξάρτητη και αμερόληπτη εταιρεία τρίτων μερών, για τη συλλογή κριτικών από τους πελάτες τους. Οι κριτικές συλλέγονται μόνο από γνήσιους πελάτες της British Airways Holidays, οι οποίοι καλούνται να βαθμολογήσουν ξενοδοχεία με βάση την τοποθεσία, την εξυπηρέτηση, την καθαριότητα και την ποιότητα του ύπνου. Οι συμμετέχοντες δίνουν επίσης στο ξενοδοχείο μια συνολική βαθμολογία στα δέκα. Μάθετε περισσότερα για το Reevoo στη διεύθυνση ba.com/reviews.

Τα βραβεία στάλθηκαν στον Γενικό Διευθυντή του Ομίλου, κ. Γεώργιο Ματσίγκο από την της British Airways κα. Bentley, Διευθύνουσα Σύμβουλο της British Airways.

Επιπλέον, το Ξενοδοχείο Atrium Prestige Thalasso Spa Resort & Villas, έλαβε το βραβείο Holidaycheck Gold Award για την σεζόν του 2019, που δίδεται σε ξενοδοχεία για την υψηλή παροχή υπηρεσιών και απονέμεται έπειτα από έγκυρη αξιολόγηση των επισκεπτών.

Τα Atrium Hotels πάντα στοχεύουν στην ποιότητα και την πλήρη ικανοποίηση των απαιτήσεων και προσδοκιών των πελατών τους με ευγένεια, χαμόγελο και ασφάλεια από το καταρτισμένο προσωπικό που διαθέτει, εκπαιδεύοντας το συνέχεια και προσφέροντας κάτι διαφορετικό στην ταξιδιωτική εμπειρία του επισκέπτη.

Ο κ. Ματσίγκος δήλωσε ότι τα βραβεία αυτά, είναι αποτέλεσμα των υψηλών επιδόσεων του προσωπικού μας και της αδιάκοπης προσπάθειας για άριστη παροχή υπηρεσιών.

Το μήνυμα μας είναι, ότι δεν εξυπηρετούμε τουρίστες., αλλά φιλοξενούμε επισκέπτες και φίλους.

Τα βραβεία αυτά, είναι μία τιμητική αναγνώριση και αποτελούν την κινητήριο δύναμη ώστε να προσπαθήσουμε να γίνουμε ακόμη καλύτεροι στο μέλλον.

ksd Atrium Hotels
adv
Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *