Photo by Junior Teixeira on Pexels

Νέο προσανατολισμό στα ταξίδια δίνουν οι Millennials | Κλείνουν τα 40 κι αλλάζουν ταξιδιωτικές συνήθειες συμπαρασύροντας την ταξιδιωτική βιομηχανία

ΔΙΕΘΝΗ ΜΕΛΕΤΕΣ ΜΟΝΕΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Καθώς όλο και περισσότεροι Millennials -που συχνά ορίζονται ως γεννημένοι μεταξύ 1981 και 1996- κλείνουν τα 40, μια γενιά που επί μακρόν καθοριζόταν από τη νεότητα, περνάει σε μια νέα φάση της ζωής της. Και φέρνουν μαζί τους την τεχνολογική τους επιδεξιότητα, την κοινωνική τους συνείδηση και τις καταναλωτικές τους συνήθειες, γεγονός που μεταμορφώνει μια ταξιδιωτική βιομηχανία, που σκοπεύει να παραμείνει μπροστά από την εποχή.

Για αρχή, οι Millennials ταξιδεύουν σε υψηλότερα ποσοστά από άλλες ηλικιακές ομάδες, ξεπερνώντας την πολύ πιο πλούσια γενιά των Baby Boomers, σύμφωνα με την εταιρία ερευνών Morning Consult.

“Όταν πρόκειται για όλες σχεδόν τις ταξιδιωτικές συμπεριφορές, οι Millennials είναι η γενιά που είναι πιο πιθανό να συμμετάσχει -και το κάνουν συχνά”, δήλωσε η Lindsey Roeschke, αναλύτρια ταξιδιών και φιλοξενίας στην Morning Consult. “Για παράδειγμα, το 18% των Millennials έχουν πραγματοποιήσει τρεις ή περισσότερες πτήσεις εσωτερικού τον τελευταίο χρόνο, σε σύγκριση με το 10% των Gen Xers και το 6% των Baby boomers”.

Ταξιδεύουν επίσης με διαφορετικό τρόπο από εκείνους που ήρθαν πριν από αυτούς, δήλωσε στο CNBC Travel.

“Βλέπουν τα ταξίδια ως δικαίωμα και όχι ως προνόμιο και θεωρούν ότι οι ταξιδιωτικές τους εμπειρίες αποτελούν μέρος της ταυτότητάς τους και όχι ένα τσεκάρισμα σε μια λίστα με τα αγαπημένα τους αντικείμενα”, επισήμανε η κα. Roeschke.

Ξοδεύουν, αλλά δεν σπαταλούν

Οι οικονομικές ανησυχίες κάνουν τους Millennials να καθυστερούν τα πάντα, από την αγορά σπιτιού και αυτοκινήτου μέχρι τον γάμο.

Ωστόσο, εξακολουθούν να εκτιμούν “την ιδέα των διακοπών έναντι της προσθήκης μερικών επιπλέον δολαρίων στις αποταμιεύσεις τους”, σύμφωνα με έκθεση της GWI Travel. Είναι “πολύ μπροστά από τις άλλες γενιές” στο να θεωρούν τις διακοπές πολύ ή εξαιρετικά σημαντικές γι’ αυτούς, σύμφωνα με την έκθεση.

Η μέση δαπάνη των ταξιδιωτών ανά κατηγορία και ταξίδι
Κατηγορία Ταξιδιωτών Δαπάνη
Baby Boomers $6126
Gen Xers $5060
Millennials $4141
Gen Zs $2788

Η εταιρία δεδομένων δήλωσε ότι αυτό θα μπορούσε να εξηγήσει την προθυμία τους να ξοδέψουν, αλλά όχι απαραίτητα να σπαταλήσουν, για ταξίδια. Οι Millennials είναι πιο πιθανό από άλλες γενιές να πληρώσουν περισσότερα για πτήσεις, αλλά μόνο ένας στους πέντε δηλώνει ότι αναζητά τις καλύτερες επιλογές όταν ταξιδεύει, σύμφωνα με τα στοιχεία της εταιρίας.

Αν και πολλοί Millennials είναι επιβαρυμένοι με φοιτητικό χρέος και πιεσμένοι από το αυξανόμενο κόστος ζωής, εξακολουθούν να ξοδεύουν για να ταξιδέψουν, αλλά περίπου ένα τρίτο λιγότερο, κατά μέσο όρο, ανά ταξίδι από τους Boomers τα τελευταία τρία χρόνια, σύμφωνα με την ασφαλιστική εταιρία InsureMyTrip.

Τι παρακινεί τους Millennials να ταξιδέψουν

“Οι Millennials τείνουν να καθοδηγούνται σε μεγάλο βαθμό από τις εμπειρίες”, δήλωσε η κα. Roeschke.

Οι Millennials, μαζί με τη Gen Zs, είναι πιο πιθανό να ξοδέψουν χρήματα για εμπειρίες παρά για καταναλωτικά αγαθά (46% έναντι 37%), σύμφωνα με την έκθεση “2023 Global Travel Trends Report” της American Express Travel.

Με τις διακοπές τους να μην ορίζονται πλέον από τις ανοιξιάτικες διακοπές ή το backpacking, οι Millennials αναζητούν ταξίδια που εστιάζουν στην ψυχική υγεία και τη χαλάρωση.

Σε σύγκριση με τις παλαιότερες γενιές, οι Millennials και οι Gen Zs δίνουν προτεραιότητα σε ταξίδια που εστιάζουν στην προσωπική ευεξία (61% έναντι 48%) και στη διαμονή σε ξενοδοχεία με spa και υπηρεσίες ευεξίας (60% έναντι 43%), σύμφωνα με την έκθεση.

Οι νεότεροι είναι επίσης πιο πιθανό να εμπνέονται για ταξίδια από ταινίες και τηλεοπτικές εκπομπές, καθώς και από πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης όπως το Instagram και το TikTok. Αλλά, και το βιώσιμο ταξίδι είναι ζωτικής σημασίας για τους 40άρηδες και κάτω.

“Περίπου το 82% των ταξιδιωτών της γενιάς Z και των Millennials δηλώνουν ότι ενδιαφέρονται να κάνουν διακοπές που έχουν ελάχιστες επιπτώσεις στο περιβάλλον το 2023, σε σύγκριση με το 72% της Gen X και το 64% των Boomers”, είπε η Audrey Hendley, πρόεδρος της American Express Travel.

Με περιορισμένο χρόνο διακοπών, οι νεότεροι ταξιδιώτες είναι προσηλωμένοι στον τρόπο με τον οποίο γεμίζουν τα ταξιδιωτικά τους πλάνα, σύμφωνα με την ίδια.

“Από την κατανάλωση τοπικών τροφίμων και την αυτοφροντίδα, μέχρι τα ψώνια σε τοπικές επιχειρήσεις και την επίσκεψη στις τοποθεσίες αγαπημένων τηλεοπτικών σειρών και ταινιών, τα προσωπικά τους ενδιαφέροντα έχουν σημαντικό αντίκτυπο στον προγραμματισμό των ταξιδιών”, δήλωσε η κα. Hendley.

Πού μένουν οι Millennials

Ο Frederic Lalonde, διευθύνων σύμβουλος της ταξιδιωτικής εφαρμογής Hopper, δήλωσε ότι οι πελάτες του έχουν διπλάσιες πιθανότητες να μείνουν σε σπίτι παρά σε ξενοδοχείο.

“Όλα οδηγούνται από τους κύριους χρήστες μας, οι οποίοι είναι οι Millennials και η Gen Z”, δήλωσε στο Skift Global Forum 2022. “Βλέπουμε τώρα αυτές τις δύο γενιές να αρχίζουν να ανεβαίνουν σε οικονομική ισχύ …θεωρητικά, το μόνο που έχει να κάνει η Hopper είναι να περιμένει”.

Οι Millennials αποτελούν σχεδόν το ήμισυ των πελατών της Airbnb το 2022 -περισσότεροι από τους Gen Xers και τους Boomers μαζί- σύμφωνα με τη βρετανική εταιρία ερευνών αγοράς YouGov.

Πολλοί Millennials είναι πλέον γονείς και ταξιδεύουν με τα παιδιά τους, δήλωσε η κα. Roeschke της Morning Consult.

Στο πλαίσιο αυτό, από το 2019, οι ενοικιάσεις σπιτιών στην Airbnb αυξήθηκαν περισσότερο μεταξύ των ταξιδιωτών με παιδιά ηλικίας έξι ετών και κάτω, σύμφωνα με την εταιρία.

Οι κατοικίες που ενοικιάζονται μέσω Airbnb δεν διαθέτουν μόνο συχνά πρόσθετα υπνοδωμάτια -ιδανικά για τα μικρά που κοιμούνται νωρίς- αλλά μερικές από αυτές είναι επίσης εφοδιασμένες με κούνιες, καρεκλάκια και παιδικά παιχνίδια.

Τα ξενοδοχεία προσπαθούν να ανακτήσουν μέρος αυτής της αγοράς.

Οι πολυεθνικές εταιρίες φιλοξενίας έχουν λανσάρει εμπορικά σήματα που απευθύνονται στους Millennials, όπως τα Moxy και Aloft της Marriott, Canopy και Curio της Hilton και Even και voco της IHG, για να αναφέρουμε μερικά. Τα εμπορικά σήματα απευθύνονται στους νεότερους ταξιδιώτες μέσω της εσωτερικής διακόσμησης, των υπηρεσιών ευεξίας, ακόμη και των δωρεάν κοκτέιλ.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *