– Εκτός από τη νέα διαφημιστική καμπάνια, καλό θα ήταν η εταιρία να δει λίγο και τις υπηρεσίες της, οι οποίες αρχίζουν να “αλλοιθωρίζουν” προς RYANAIR μεριά…
Η Lufthansa παρουσίασε επίσημα τη νέα διαφημιστική της καμπάνια στη διάρκεια της έκθεσης τουρισμού ITB στο Βερολίνο. Το νέο σλόγκαν “Nonstop you” – συνοψίζει σε δύο λέξεις τη δέσμευση της Lufthansa προς τους επιβάτες της. Αφενός, το “Nonstop you” περιγράφει τον αναγνωρισμένο ηγετικό ρόλο της Lufthansa στον τομέα του business ταξιδιού, το οποίο υπογραμμίζεται από ένα ιδιαίτερα εκτενές δίκτυο, άνετους χώρους αναμονής, εξατομικευμένες υπηρεσίες και αναρίθμητες καινοτομίες. Αφετέρου, η νέα καμπάνια στοχεύει αμεσότερα προς τους επιβάτες που ταξιδεύουν για λόγους αναψυχής, από ό,τι στο παρελθόν. Η εταιρία εστιάζει συνολικά στους επιβάτες και τις επιθυμίες, τις εμπειρίες και τα όνειρά τους που συνδέονται με το ταξίδι με τη Lufthansa.
“Η νέα καμπάνια σκοπεύει να φέρει το προϊόν της Lufthansa και την υπόσχεση ‘Nonstop you’ πιο κοντά σε όλο το κοινό μας,” δήλωσε ο Dr. Reinhold Huber, Senior Vice President Product and Marketing της Lufthansa German Airlines, εξηγώντας τη νέα θέση της εταιρίας. “Σηματοδοτεί μια αλλαγή στην προοπτική. Πλέον δεν μιλούμε τόσο για το τι κάνει η Lufthansa ή για το τι προσφέρει στους πελάτες της, αλλά δίνουμε έμφαση στους ανθρώπους για τους οποίους τα κάνουμε όλα αυτά.”
Οι κινούμενες εικόνες είναι ένα σημαντικό στοιχείο της νέας καμπάνιας στα ΜΜΕ. Στα τηλεοπτικά σποτ, καθώς και στις έντυπες καταχωρήσεις, δίνεται έμφαση σε προσωπικές επιθυμίες, ιστορίες και γεγονότα μέσα από την προσωπική ματιά των επιβατών και σε όλες εκείνες τις λεπτομέρειες που κάνουν την πτήση με τη Lufthansa μια συνολικά ξεχωριστή εμπειρία για εκείνους. Αυτό το συναίσθημα αντανακλάται επίσης στην γλώσσα επικοινωνίας και στις εικόνες: τα μοτίβα είναι αυθεντικά και φυσικά παρμένα από στιγμές της καθημερινής ζωής. Οι έξυπνες, «πιασάρικες», εκφράσεις που χρησιμοποιούνται στους τίτλους πάντα σχετίζονται άμεσα με την εμπειρία του επιβάτη, πριν, κατά τη διάρκεια ή μετά την πτήση του με τη Lufthansa. Στο νέο σχεδιασμό, το λογότυπο της Lufthansa δεν μπαίνει πλέον πάνω σε σκούρο μπλε φόντο, γεγονός το οποίο ευρύνει την εικόνα. Οι σύντομοι, εντυπωσιακοί τίτλοι διασφαλίζουν μεγάλη αναγνωρισιμότητα και συνεκτική παρουσία του προϊόντος τόσο εντός χώρας όσο και διεθνώς.
Η πρώτη έντυπη καμπάνια λανσαρίστηκε στις 5 Μαρτίου, σε κορυφαίες καθημερινές εφημερίδες, όπως Frankfurter Allgemeine Zeitung (FAZ), Süddeutsche Zeitung και DIE WELT. Τα τηλεοπτικά σποτ θα ακολουθήσουν στη Γερμανία από τα μέσα Μαρτίου, προκειμένου το προϊόν να εδραιωθεί στην κατηγορία των ταξιδιών αναψυχής. Λίγες εβδομάδες αργότερα, η νέα διαφημιστική καμπάνια θα λανσαριστεί στις ευρωπαϊκές αγορές και στο δεύτερο εξάμηνο του 2012 θα υπογραμμίσει την παγκόσμια παρουσία της Lufthansa.
Η νέα καμπάνια της Lufthansa δημιουργήθηκε από την Kolle Rebbe, στο Αμβούργο, που επελέγη ως η κορυφαία εταιρία στα τέλη του 2011. Για την υλοποίηση της καμπάνιας εκτός Ευρώπης, η Kolle Rebbe θα βασιστεί στο “The Network One” – ένα ανεξάρτητο δίκτυο διαφημιστικών εταιριών που αποτελείται από περισσότερες από 400 διαφημιστικές εταιρίες σε 90 χώρες-, το οποίο θα προσαρμόσει την καμπάνια στις ιδιαίτερες ανάγκες και δομές κάθε χώρας.