aia
“Οικογενειακή” φωτό με όλες τις αεροπορικές εταιρείες που βραβεύθηκαν στο Συνέδριο του αεροδρομίου της Αθήνας

Ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών βράβευσε τις αεροπορικές εταιρείες με την πιο επιτυχημένη αναπτυξιακή πορεία το 2019

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Εστιάζοντας στις προκλήσεις που επιφυλάσσει η επόμενη μέρα στο χώρο των αερομεταφορών, αλλά και στις αλλεπάλληλες αλλαγές που διαδραματίζονται στο ελληνικό και στο διεθνές αεροδρομιακό περιβάλλον, το Συνέδριο Μάρκετινγκ Αεροπορικών Εταιρειών, ένας θεσμός του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών που ξεκίνησε το 2001, πραγματοποιήθηκε και φέτος, παρουσία 200 και πλέον παρευρισκόμενων.

Με θέμα και φόντο τις διαρκείς μεταβολές που χαρακτηρίζουν τις αερομεταφορές, το 20ο Συνέδριο είχε ιδιαίτερο επετειακό χαρακτήρα και αποτέλεσε για ακόμα μια φορά την αφορμή για μια «οικογενειακή» συνάντηση  μεταξύ του ΔΑΑ και της αεροδρομιακής κοινότητας της Αθήνας.

Παράλληλα, για άλλη μια χρονιά, ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών επιβράβευσε τις αεροπορικές εταιρείες που κατέγραψαν την πιο επιτυχημένη αναπτυξιακή πορεία κατά τη διάρκεια του προηγούμενου έτους, σημειώνοντας αυξημένα ποσοστά επιβατικής κίνησης στα τακτικά δρομολόγιά τους από και προς την Αθήνα.

Αναλυτικά, οι προσκεκλημένοι ομιλητές και οι εκπρόσωποι του ΔΑΑ συνέθεσαν τη φετινή θεματολογία, η οποία περιέλαβε:

  • Επισκόπηση της αεροπορικής αγοράς της Αθήνας το 2019
  • «Η σχέση της ελληνικής «Διασποράς» με την πατρίδα – Η ταξιδιωτική δυναμική που αναπτύχθηκε τα χρόνια μετά το 2010», από τον Δρα Μανώλη Πρατσινάκη, Onassis / Seesox Fellow, University of Oxford.
  • «Όταν η μόνη Σταθερά είναι η Αλλαγή – Αναταράξεις και Ανθεκτικότητα στον κλάδο των αερομεταφορών», από τον Andrew Matters, IATA Deputy Chief Economist
  • Ψηφιακός Μετασχηματισμός: Διαχείριση καθυστερήσεων και αναταράξεων, μέσω ενός επιβατοκεντρικού Air Transport Management», από τον Gianmaria Giaconia, CCO, Innov-ATM.
  • The Digital Gate III – διαγωνισμός ψηφιακής καινοτομίας και νεανικής επιχειρηματικότητας του ΔΑΑ (Παρουσιάσεις των ομάδων – JBM, MyLayover, Enorasys).
  • «Οι μεγάλες Μεταβολές και οι Νέες Σταθερές» – Χαράζοντας πορεία τα επόμενα 10 χρόνια», από τον Gerd Leonhard, Futurist, Humanist, CEO The Futures Agency.
aia
Ο CEO του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, κ.Γιάννης Παράσχης

Το Συνέδριο έκλεισε με το μήνυμα του CEO του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών, κ. Γιάννη Παράσχη, ο οποίος αναφέρθηκε μεταξύ άλλων στο ιδιαίτερα θετικό αποτέλεσμα της περυσινής χρονιάς, αλλά και στις σημαντικές προκλήσεις που δημιουργούνται υπό το πρίσμα των τελευταίων διεθνών εξελίξεων τόσο για το αεροδρόμιο, τις αεροπορικές εταιρείες όσο και για τον προορισμό, δίνοντας έμφαση στη συνεργασία και στην εξαιρετική προσπάθεια που κατέβαλε και συνεχίζει να καταβάλλει το σύνολο της κοινότητας του αεροδρομίου.

Τα φετινά βραβεία αναλυτικά:
  1. A. Βραβείο για την ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία μεταξύ των 10 εταιρειών που κατέγραψαν την υψηλότερη επιβατική κίνηση το 2019

Q     H Volotea τιμήθηκε ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία μεταξύ των 10 εταιρειών με την υψηλότερη επιβατική κίνηση στην Αθήνα, το 2019

Β.  Βραβείο για την ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία μεταξύ των νέων εταιρειών

Q   Η Cyprus Airways βραβεύτηκε ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη νέα εταιρεία στο Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών. Τιμητική διάκριση έλαβε η Wizz Air.

Γ.  Βραβείο για την ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία με εποχικό δρομολόγιο στην Ευρώπη

Q      Το βραβείο κατέκτησε η Brussels Airlines για τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση της ετήσιας επιβατικής κίνησης κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου 2019. Τιμητική διάκριση έλαβε η Croatia Airlines.

Δ.  Βραβείο για την ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία με εποχικό δρομολόγιο στην Αμερική

Q      Το βραβείο κατέκτησε η American Airlines για τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση της ετήσιας επιβατικής κίνησης κατά τη διάρκεια της θερινής περιόδου 2019. Τιμητική διάκριση έλαβε η Air Transat.

Ε.  Βραβείο για την εταιρεία με την καλύτερη επίδοση σε αναπτυσσόμενα δρομολόγια      (Thin Route)

Q      Το βραβείο κατέκτησε η Bulgaria Air για τη μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση της ετήσιας επιβατικής κίνησής της μέσα στο 2019. Τιμητική διάκριση έλαβε η Royal Jordanian.

ΣΤ. Βραβείο για τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρείες ανά γεωγραφική περιοχή (υψηλότερη ποσοστιαία αύξηση επιβατικής κίνησης 2019/2018)

Q      Η Sky Express βραβεύθηκε ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία στην αγορά εσωτερικού. Τιμητική διάκριση έλαβε η Εllinair.

Q      H Eurowings τιμήθηκε ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία για την αγορά της Δυτικής Ευρώπης. Τιμητική διάκριση έλαβε η Iberia.

Q      Η Tarom βραβεύθηκε ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία στην αγορά της Ανατολικής Ευρώπης. Τιμητική διάκριση έλαβε η Aegean Airlines.

Q      Η Qatar Airways τιμήθηκε ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία στην αγορά της Μέσης Ανατολής. Τιμητική διάκριση έλαβε η Middle East Airlines.

 

Q     Η Aegean Airlines τιμήθηκε ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία στην αγορά της Αφρικής. Τιμητική διάκριση έλαβε η Egypt Air.

Q Η Air China τιμήθηκε ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία στην αγορά της Ασίας. Τιμητική διάκριση έλαβε η Scoot.

Q   Η Emirates τιμήθηκε ως η ταχύτερα αναπτυσσόμενη εταιρεία στην αγορά της Αμερικής.

Ζ. Βραβείο για τη συνολικά μεγαλύτερη αύξηση επιβατικής κίνησης το 2018

Q   Η Aegean Airlines τιμήθηκε ως η εταιρεία με τη μεγαλύτερη αύξηση επιβατικής κίνησης στο αεροδρόμιο «Ελευθέριος Βενιζέλος» για το 2019. 

2000 – 2020 : Οι Μεγάλοι Νικητές των 20 χρόνων του Συνεδρίου

Σε μια ξεχωριστή στιγμή του Συνεδρίου, η Aegean Airlines τιμήθηκε ως η αεροπορική εταιρεία με τα περισσότερα βραβεία από το 2001 έως το 2020, κατά τη διάρκεια των 20 χρόνων διεξαγωγής του Συνεδρίου Μάρκετινγκ Αεροπορικών Εταιρειών του ΔΑΑ.

Στην ίδια τιμητική κατηγορία, το 2ο και το 3ο βραβείο κατέκτησαν η Emirates και η Qatar Airways, αντίστοιχα.

Δηλώσεις 

Η Ιωάννα Παπαδοπούλου, Διευθύντρια Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ του ΔΑΑ, δήλωσε για το Συνέδριο: «Το ετήσιο Συνέδριό μας έκλεισε φέτος 20 χρόνια! Νιώθουμε όλοι ιδιαίτερη χαρά και μεγάλη υπερηφάνεια, διότι, εδώ και 2 δεκαετίες, το Συνέδριο Μάρκετινγκ Αεροπορικών Εταιρειών αποτελεί τη βασική αφορμή για συνάντηση της ομάδας μας με τους αεροπορικούς συνεργάτες μας, απηχώντας κάθε φορά το πνεύμα της εξαιρετικής συνεργασίας, της καινοτομίας, των αλλαγών και των τάσεων στον τομέα του τουρισμού και των αερομεταφορών.

aia
Η Διευθύντρια Επικοινωνίας & Μάρκετινγκ του ΔΑΑ κ. Ιωάννα Παπαδοπούλου άνοιξε το Συνέδριο με θέμα φέτος την «Πρόκληση της Μεταβολής»

Οι αλλεπάλληλες προκλήσεις και η διαρκής ανάγκη για αναπροσαρμογή ήταν το θέμα και η βαθύτερη ουσία της φετινής συνάντησής μας, που κάθε χρόνο αντανακλά τη φιλοσοφία μας για μια κοινή πορεία με τους αεροπορικούς συνεργάτες μας, σε μια σχέση αμφίδρομη και αποδοτική. Ευχαριστούμε πολύ τις αεροπορικές εταιρείες για ακόμη μια χρονιά και παραμένουμε πιστοί στις αρχές της ουσιαστικής συνεργασίας και υποστήριξης που έχουμε οικοδομήσει».

aia
Σε μια ξεχωριστή στιγμή, η ομάδα marketing του αεροδρομίου της Αθήνας ευχήθηκε “Χρόνια Πολλά” για τα 20 χρόνια του Συνεδρίου
Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *