xatzilazarou_mariza

Ο δήμος Ρόδου στη 2η Έκθεση Grecka Panorama

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Η Διεύθυνση Τουρισμού του Δήμου Ρόδου συμμετείχε δια της Αντιδημάρχου Τουρισμού, Διεθνούς Προβολής και Απόδημων Ροδίων Μαρίζας Χατζηλαζάρου και του Εντεταλμένου Δημοτικού Συμβούλου Τροχαίου Υλικού και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Μιχάλη Σταυρή στη 2η Έκθεση Grecka Panorama (η οποία διοργανώνεται αποκλειστικά για την Ελλάδα) στη Βαρσοβία της Πολωνίας στο διάστημα από Παρασκευή 2 έως και Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2016.

Η έκθεση Grecka Panorama και η παράλληλη εκδήλωση Greek Food Show διοργανώθηκαν από την εταιρία North Events και έλαβαν χώρα στον εκθεσιακό χώρο του Σταδίου της Βαρσοβίας PGE Narodowy.

Στην έκθεση συμμετείχαν 120 εκθέτες μεταξύ των οποίων Περιφέρειες, Δήμοι, Tour Operators, ξενοδοχεία και τουριστικές επιχειρήσεις από όλη την Ελλάδα, οι οποίοι παρουσίασαν το τουριστικό προϊόν της χώρας μας στο κοινό της Πολωνίας. Την έκθεση τίμησαν με την παρουσία τους πάνω από 7.000 επισκέπτες (για την ακρίβεια 7.080 επισκέπτες) οι οποίοι ενημερώθηκαν για τους προορισμούς και για τις παρεχόμενες υπηρεσίες στον κλάδο του τουρισμού, έκλεισαν τα πακέτα των διακοπών τους για την επόμενη τουριστική περίοδο και είχαν την ευκαιρία να γευθούν τα ελληνικά προϊόντα.

Φέτος η παρουσία της Ρόδου ήταν ιδιαίτερα δυναμική. Οι επισκέπτες της έκθεσης είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν τη Ροδίτικη γαστρονομία αλλά και να ενημερωθούν για τη Ρόδο από τους εκπροσώπους του Δήμου Ρόδου στο stand της Ρόδου που φιλοξενήθηκε στο περίπτερο του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού. Πολλοί από αυτούς εφοδιάστηκαν με έντυπο πληροφοριακό υλικό της Διεύθυνσης Τουρισμού του Δήμου Ρόδου.

Κατά τη διάρκεια της έκθεσης πραγματοποιήθηκαν b2b επαγγελματικές συναντήσεις οι οποίες έλαβαν χώρα στο ξενοδοχείο Marriott την Παρασκευή 2 Δεκεμβρίου 2016.  Την ίδια μέρα στο ξενοδοχείο Marriott πραγματοποιήθηκε το Forum για τον ελληνικό τουρισμό με πρωτοβουλία του PIT, του Συνδέσμου Τουριστικών Επιχειρήσεων της Πολωνίας και της διοργανώτριας εταιρίας της Grecka Panorama, της North Events, κατά τη διάρκεια του οποίου έγιναν από την Marketing Greece στοχευμένες παρουσιάσεις του ελληνικού brand και των ελληνικών προορισμών. Πραγματοποιήθηκαν επίσης παράλληλα Food Festivals και άλλα δρώμενα.

Την Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2016 διοργανώθηκε εκδήλωση κατά τη διάρκεια της οποίας παρουσιάστηκαν επιλεγμένα ελληνικά κρασιά και προϊόντα οινογνωσίας.

Στο πλαίσιο της έκθεσης και σε συνεργασία με την Ελληνική Εθνική Επιτροπή της UNESCO πραγματοποιήθηκε επίσης ημερίδα για τη μεσογειακή διατροφή και την ελληνική παραδοσιακή γαστρονομία.

Σημειώνεται ότι σύμφωνα με στοιχεία που παρουσιάστηκαν στο Forum, το 2015 καταγράφηκαν 750.000 αφίξεις Πολωνών τουριστών σε διάφορους ελληνικούς προορισμούς μεταξύ των οποίων και η Ρόδος, μία τάση που επιβεβαιώνει μία στροφή των προτιμήσεων των Πολωνών τουριστών προς την ελληνική τουριστική αγορά. Σύμφωνα με εκτιμήσεις της PIT, το 2016 θα κλείσει με αύξηση της τάξης του 10% περίπου. Τα πρώτα στοιχεία για την τουριστική περίοδο του 2017 δείχνουν επίσης πολύ θετικά.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *