Photo by Vidar Nordli-Mathisen on Unsplash

Οι Αμερικανοί τουρίστες είναι οι καλύτεροι καταναλωτές στην Ιταλία | Δαπάνησαν άνω των 7 δισ. ευρώ πέρυσι

ΜΕΛΕΤΕΣ ΜΟΝΕΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Ξοδεύοντας περισσότερα από 7  δισεκατομμύρια ευρώ, οι Αμερικανοί αποτέλεσαν τους ταξιδιώτες με τις υψηλότερες δαπάνες στην Ιταλία το 2022.

Οι Αμερικανοί επισκέπτες αποτελούσαν ανέκαθεν μια από τις κύριες αγορές προέλευσης για την ιταλική ταξιδιωτική και ξενοδοχειακή βιομηχανία. Το 2019, 44,8 εκατομμύρια Αμερικανοί ταξίδεψαν στο εξωτερικό, εκ των οποίων 6,1 εκατομμύρια επέλεξαν την Ιταλία, δημιουργώντας 16,4 εκατομμύρια διανυκτερεύσεις και συνολικές δαπάνες κοντά στα 6 δισεκατομμύρια ευρώ.

Ανεξάρτητα από τον στόχο, πρόκειται για τουρίστες μεσαίου και υψηλού κοινωνικοοικονομικού και πολιτιστικού επιπέδου με έντονο ενδιαφέρον για το “Made in Italy”, είτε πρόκειται για τέχνη, είτε για φαγητό και κρασί ή ακόμη και για μόδα.

Η Ιταλία βρίσκεται στην τέταρτη θέση μεταξύ των τουριστικών προορισμών που εκτιμούν περισσότερο οι Αμερικανοί οι οποίοι, μετά τη διετή πανδημία, επέστρεψαν για να ταξιδέψουν στη χώρα το 2022. Σύμφωνα με την τελευταία μελέτη του Confcommercio, ο υπερπόντιος τουρισμός, χάρη και στο ισχυρό δολάριο, επέστρεψε στα επίπεδα του 2019, με 4,4 εκατομμύρια Αμερικανούς επισκέπτες να κατακλύζουν τις μονάδες φιλοξενίας μεταξύ του περασμένου Ιουλίου και του Σεπτεμβρίου, δημιουργώντας δαπάνες άνω των 2,1 δισεκατομμυρίων ευρώ, ποσό κατά 20% υψηλότερο από εκείνο του 2019 για την ίδια περίοδο.

Όσον αφορά τις επιθυμίες και τις συνήθειες, η διαμονή των Αμερικανών επισκεπτών χαρακτηρίζεται από την ανάγκη να γνωρίσουν την ιστορία, την τέχνη, τον πολιτισμό και τη γαστρονομία της Ιταλίας.

Οι επισκέπτες που διαμένουν στα πολυτελή ξενοδοχεία 5 αστέρων αναζητούν μοναδικές εμπειρίες εκτός από χαλάρωση και πολυτέλεια. Όσοι επιλέγουν τις εγκαταστάσεις 4 αστέρων, από την άλλη πλευρά, προτιμούν πιο ήπιες εμπειρίες. Ενώ οι νεότεροι αναζητούν πιο lifestyle διαμονή, με αθλητικές εμπειρίες και εκδρομές στο Μιλάνο ή την Ελβετία.

Μιλώντας για την επιλογή του ξενοδοχείου, οι Αμερικανοί πελάτες προτιμούν μοναδικές εμπειρίες ακόμη και στα ξενοδοχεία.

Οι Αμερικανοί τουρίστες με προσανατολισμό στην πολυτέλεια εμπιστεύονται ειδικευμένους φορείς και πρακτορεία ή κάνουν κρατήσεις ξενοδοχείων μέσω ειδικών καναλιών πωλήσεων. Ωστόσο, οι απευθείας κρατήσεις αυξάνονται, με πελάτες που επικοινωνούν κατευθείαν με τα ξενοδοχεία μέσω ιστοσελίδας ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.

Οι Αμερικανοί τουρίστες δεν έχουν ιδιαίτερα προβλήματα προϋπολογισμού, οπότε επιλέγουν δωμάτια και σουίτες με μέση ημερήσια τιμή, που αντιστοιχεί σε τετραψήφια νούμερα! Στους Αμερικανούς αρέσει πολύ να χρησιμοποιούν τις υπηρεσίες τροφίμων και ποτών των ξενοδοχείων, οι οποίες αντιπροσωπεύουν σημαντικό μερίδιο των επιπλέον εσόδων για τα ξενοδοχεία. Προφανώς, η μέση δαπάνη εξαρτάται από την εποχή του έτους και το επιλεγμένο κατάλυμα.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *