Αυτές είναι οι best of the best ξενοδοχειακές και ταξιδιωτικές επωνυμίες στον κόσμο | Ποια αλυσίδα διατηρεί τα “ηνία”

ΜΕΛΕΤΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Hilton, με αξία επωνυμίας 11,6 δισεκατομμυρίων δολαρίων διατήρησε τον τίτλο της ως η πιο πολύτιμη ξενοδοχειακή επωνυμία στον κόσμο για ένατο συνεχές έτος, σύμφωνα με νέα στοιχεία της Brand Finance, της κορυφαίας εταιρίας αξιολόγησης εμπορικών σημάτων στον κόσμο. Ενώ, στη δεύτερη θέση ακολουθεί και πάλι η Hyatt, με αξία 6 δισ. δολάρια.

Η Hilton και η Hyatt είναι οι δύο μοναδικές ξενοδοχειακές επωνυμίες που περιλαμβάνονται στην κατάταξη Brand Finance Global 500 2024.

Σε οκτώ από τα δέκα κορυφαία εμπορικά σήματα στον κόσμο που περιλαμβάνονται στην κατάταξη μειώθηκε η αξία τους, όπως και σε πάνω από το 60% των αμερικανικών brands που εμφανίζονται στην κατάταξη, δείκτες που αποδεικνύουν ότι ο κλάδος δυσκολεύεται να αξιοποιήσει πλήρως το δυναμικό ανάπτυξης του εμπορικού σήματος παρά την αυξανόμενη ζήτηση.

Σχολιάζοντας τα ευρήματα, ο Henry Farr, αναπληρωτής διευθυντής της Brand Finance, είπε: “Πολλές κορυφαίες ξενοδοχειακές επωνυμίες δυσκολεύτηκαν να αυξήσουν την αξία της επωνυμίας τους τόσο αποτελεσματικά όσο τα χρόνια που προηγήθηκαν του 2020, και η κατάταξη Brand Finance Hotels 2024 υποδεικνύει ότι οι προκλήσεις αυτές συνεχίζονται καθώς ο κλάδος ανακάμπτει. Παρά την άνοδο της ζήτησης για ταξίδια και ξενοδοχειακή διαμονή, η πραγματική ανάπτυξη δεν ανταποκρίθηκε στις προσδοκίες, με αποτέλεσμα να σημειωθεί μικρή πτώση ή ελάχιστη αύξηση της αξίας της μάρκας για τις κορυφαίες ξενοδοχειακές μάρκες παγκοσμίως”.

Τούτου λεχθέντος, υπάρχουν επωνυμίες που παρουσιάζουν ισχυρή ανάπτυξη. Το Taj της Ινδίας είναι η δεύτερη ταχύτερα αναπτυσσόμενη επωνυμία παγκοσμίως, με αύξηση 45% στα 545 εκατ. δολάρια, χάρη στη μεγάλη αύξηση των εσόδων και τη βελτίωση της δύναμης της επωνυμίας.

Η Taj ανέβηκε τρεις θέσεις στην κατάταξη Brand Strength Index (BSI) και έγινε η ισχυρότερη ξενοδοχειακή επωνυμία στον κόσμο.

Το band σημείωσε εξαιρετικά καλές επιδόσεις σε διάφορες μετρήσεις ισχύος, συμπεριλαμβανομένης της αναγνωρισιμότητας, της εκτίμησης, της σύστασης και της φήμης, υπογραμμίζοντας την κυρίαρχη θέση της Taj στον ξενοδοχειακό τομέα της Ινδίας.

Τα στοιχεία της Brand Finance αποκαλύπτουν επίσης σημαντική αύξηση της αξίας των εμπορικών σημάτων των κορυφαίων ξενοδοχειακών σημάτων της Ισπανίας, γεγονός που τα ανεβάζει υψηλότερα στη φετινή κατάταξη. Η νεοεισερχόμενη Occidental κάνει το ντεμπούτο της στην 42η θέση με αξία μάρκας 318 εκατ. δολάρια, ενώ η Meliá εντάσσεται στην 43η θέση με 312 εκατ. δολάρια, διπλασιάζοντας την παρουσία της Ισπανίας.

Η NH Hotels, η πιο πολύτιμη ξενοδοχειακή επωνυμία της Ισπανίας, σημείωσε αύξηση 18% στα 770 εκατ. δολάρια. Ενώ, η Barceló, που κατατάσσεται στην 21η θέση, σημείωσε αύξηση 12% στα 683 εκατ. δολάρια, υπερέχοντας σε μετρήσεις όπως η εκτίμηση, η σύσταση, η φήμη και η αφοσίωση, παρά την ελαφρά μείωση της βαθμολογίας BSI. Τα κέρδη αυτά υπογραμμίζουν την αυξανόμενη ανταγωνιστικότητα των ισπανικών ξενοδοχειακών brands.

Για πρώτη φορά, η Brand Finance παρουσίασε τις 25 ισχυρότερες και πολυτιμότερες μάρκες αναψυχής και τουρισμού (L&T) στον κόσμο, με συνολική αξία επωνυμίας 59,1 δισ. δολ..

Η Booking.com, η Airbnb και ο όμιλος Trip.com εξασφαλίζουν τις τρεις πρώτες θέσεις, σημειώνοντας διψήφια αύξηση της αξίας της επωνυμίας η καθεμία. Η Royal Caribbean, με αύξηση 58% στα 4,1 δισ. δολάρια, ανέβηκε στην τέταρτη θέση, αποτελώντας τη δεύτερη ταχύτερα αναπτυσσόμενη και τη δεύτερη ισχυρότερη επωνυμία του τομέα παγκοσμίως. Το Tokyo Disney Resort κάνει το ντεμπούτο του στην έκτη θέση με αξία επωνυμίας 2,7 δισ. δολάρια και αναδείχθηκε ως η ισχυρότερη μάρκα L&T παγκοσμίως με αξιολόγηση ΑΑΑ+, την υψηλότερη που απονέμει η Brand Finance.

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *