ksd copyright
Γερμανία | money tourism photo

Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες στη Γερμανία ελπίζουν ότι η αύξηση των last minute κρατήσεων για το Καλοκαίρι του 2019, θα αντιστρέψει τη σοβαρή πτώση των πωλήσεων και θα τους επιτρέψει να δημιουργήσουν σταθερά έσοδα φέτος.

Ειδικότερα, σύμφωνα με τους ειδικούς, η γερμανική οικονομία είναι σταθερή και δεν υπάρχουν μεγάλα αθλητικά γεγονότα αυτό το καλοκαίρι για να κρατήσουν τους ανθρώπους στο σπίτι του, κάτι που είναι ιδιαίτερα θετικό.

Για τη ζήτηση

Οι πωλήσεις  για το καλοκαίρι μειώθηκαν κατά 12% τον Απρίλιο, σημειώνοντας μέχρι και σήμερα πτώση κατά 2%, σύμφωνα με τα μηνιαία στοιχεία των ερευνητών της αγοράς GfK.

«Δεν έχουμε καμία εξήγηση. Το 2018 ήταν ένα έτος ονείρου από την άποψη των ταξιδιών», παραδέχτηκε ο Werner Sülberg της DER Touristik, ο οποίος είναι πρόεδρος της επιτροπής έρευνας αγοράς DRV. Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες βρίσκονται πίσω από τα επίπεδα του περασμένου έτους από τα τέλη Μαΐου, όπως παρατήρησε.

Δεδομένου ότι οι ελκυστικές εκπτώσεις δεν προκάλεσαν έκρηξη στις κρατήσεις παρά τις χαμηλές τιμές, οι ταξιδιωτικοί πράκτορες τώρα ελπίζουν ότι οι καταναλωτές θα κλείσουν την τελευταία στιγμή για αυτό το καλοκαίρι.

Ωστόσο, υπάρχουν λίγα σημάδια μέχρι στιγμής επιτάχυνσης για τον Ιούνιο ή τον Ιούλιο. Σύμφωνα με την ανάλυση δεδομένων της Trevo Trend, οι προκρατήσεις τον Μάιο μειώθηκαν για τον Ιούνιο (-4%) και για τον Ιούλιο (-3%), παρόλο που οι δύο αυτοί μήνες ήταν ήδη ασθενέστεροι πέρυσι.

Το ερώτημα τώρα είναι αν οι ταξιδιωτικές επιχειρήσεις θα αρχίσουν να «χάνουν» τον έλεγχο και θα μειώσουν δραματικά τις τιμές για να προσπαθήσουν να κερδίσουν τις επιχειρήσεις. Υπάρχουν ήδη πολλές προσφορές στην αγορά από ταξιδιωτικούς πράκτορες και εταιρείες κρουαζιέρας.

Ωστόσο,οι φθηνές διακοπές δεν σημαίνουν αναγκαστικά υψηλότερα έσοδα από τις πωλήσεις, ειδικά καθώς η ζήτηση είναι ήδη υψηλή για τους προορισμούς,όπως Τουρκία και Αίγυπτο, ενώ η Ισπανία έχει μεγάλη διψήφια πτώση και οι κρατήσεις μειώνονται επίσης για την Ελλάδα από ένα ελαφρύ διψήφιο επίπεδο .

ΠΗΓΗ

ΜΕΣΩwww.money-tourism.gr
ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ