Για τους 148 εκατομμύρια ταξιδιώτες από την Κίνα, που επισκέφτηκαν ξένους προορισμούς το περασμένο έτος και δαπάνησαν συνολικά 120 δισεκατομμύρια δολάρια, ο τουρισμός δε σήμαινε μόνο ψώνια, αλλά μια ευκαιρία να ωριμάσουν, να εξελιχθούν και να προσθέσουν αξία στη ζωή τους, επισημαίνουν οι ειδικοί.
Αυτή η νέα μετατόπιση στις προοπτικές των Κινέζων τουριστών, φέρνει την αλλαγή, τόσο στον εγχώριο τουρισμό, όσο και στα παγκόσμια ταξίδια και στην εγχώρια κατανάλωση.
Η διαμόρφωση της νέας τάσης
Οι εξερχόμενοι Κινέζοι τουρίστες εξακολουθούν να ξοδεύουν πολλά χρήματα για ψώνια, αλλά ο αντίστοιχος ρυθμός ανάπτυξης μειώνεται κάθε χρόνο. Για παράδειγμα, το 2017, οι Κινέζοι τουρίστες δαπάνησαν 5% περισσότερο από ό τι το 2016. Και το 2018, δαπάνησαν 120 δισεκατομμύρια δολάρια, κάτι που ήταν μόλις 4% μεγαλύτερο από το 2017.
Οι πολυτελείς αγορές από τους Κινέζους τουρίστες ήταν στην κορυφή των τουριστικών εξόδων, αλλά τώρα, αυτό έχει μειωθεί.