thomas

Ολοκληρώθηκε ο επαναπατρισμός 140.000 τουριστών της Thomas Cook|Ξεκίνησαν οι αιτήσεις για αποζημιώσεις όσων έχασαν τις διακοπές τους|”Έπεσε” η ιστοσελίδα της CAA

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Ολοκληρώθηκε ο επαναπατρισμός των περίπου 140.000 κατοίκων του Ηνωμένου Βασιλείου, από την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας της Βρετανίας (CAA), πελατών της χρεωκοπημένης Thomas Cook που βρίσκονταν στο εξωτερικό, ενώ ξεκίνησε, με προβλήματα, η διαδικασία αποζημίωσης, όσων έχασαν τις διακοπές τους.

Συγκεκριμένα, η ιστοσελίδα  της CAA, λόγω του μεγάλου όγκου των αιτήσεων, “πέφτει” συνεχώς, ενώ και όσοι καταφέρνουν να συνδεθούν, λαμβάνουν μηνύματα λάθους, όταν προσπαθούν να ολοκληρώσουν την διαδικασία.

Η τελευταία πτήση επαναπατρισμού έφθασε στο αεροδρόμιο του Μάντσεστερ σήμερα το πρωί, με 392 επιβάτες από το Ορλάντο των ΗΠΑ. Η σημερινή πτήση σήμανε το τέλος ενός προγράμματος διάρκειας δύο εβδομάδων, το οποίο με 150 αεροπλάνα, επαναπάτρισε  140.000 τουρίστες, στο πλαίσιο της της Επιχείρησης Matterhorn, της μεγαλύτερης επιχείρησης του είδους, σε καιρό ειρήνης.

Η CAA έχει αναρτήσει στην ιστοσελίδα της, οδηγίες για την υποβολή αιτήσεων, προκειμένου να λάβουν πίσω τα χρήματά τους οι τουρίστες που έχασαν τις διακοπές τους, πλην όμως από το πρωί, η ιστοσελίδα, όπως προαναφέρεται είναι συχνά εκτός λειτουργίας. Αναμένονται περίπου 360.000 αιτήσεις, για συνολικά 800.000 άτομα.

Το στέλεχος της καταναλωτικής οργάνωσης Which? Adam French, δήλωσε ότι: “…Είναι  απογοητευτικό για ορισμένους πελάτες του Thomas Cook ναι αντιμετωπίζουν τώρα και προβλήματα στην προσπάθειά τους να πάρουν πίσω τα χρήματά τους, λόγω του μεγάλου όγκου online κίνησης”. Και συμπλήρωσε: “Είναι ζωτικής σημασίας οι πελάτες να επιμείνουν και να μην στραφούν σε εναλλακτικούς ιστότοπους, καθώς έχουμε δει πολλούς απατεώνες που επιδιώκουν να επωφεληθούν από αυτήν την κατάσταση δημιουργώντας “πειστικές” ιστοσελίδες με ψεύτικες επιστροφές στους πελάτες της Thomas Cook, αποκομίζοντας οφέλη.”

Οι τουρίστες που είχαν πακέτα της Thomas Cook kai προστατεύονταn από την ATOL και βρίσκονταν στο εξωτερικό, μπορούν επίσης να διεκδικήσουν το κόστος αντικατάστασης τμημάτων του ταξιδιού ή εξόδων που έκαναν οι ίδιοι εξαιτίας καθυστερημένων πτήσεων.

Η CAA έχει ανακοινώσει ότι θα επιστρέψει τα χρήματα εντός 60 ημερών από την κατάθεση κάθε έγκυρης αίτησης.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *