Η 13η HORECA, η μεγαλύτερη έκθεση στην Ελλάδα και μια από τις μεγαλύτερες και καλύτερες στο είδος της διεθνώς, ανοίγει τις πύλες της από τις 9 – 12 Φεβρουαρίου στο Metropolitan Expo, πανέτοιμη να υποδεχθεί τους δεκάδες χιλιάδες επαγγελματίες επισκέπτες από την Ελλάδα, την Κύπρο και την ευρύτερη περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.
Με 550 εκθέτες από τις σημαντικότερες και μεγαλύτερες προμηθευτικές εταιρείες του ξενοδοχειακού και επισιτιστικού κλάδου- με ένα πλήθος από ανανεωμένες παράλληλες εκδηλώσεις, με την περαιτέρω βελτίωση των οργανωτικών δομών από την πλευρά της διοργανώτριας εταιρείας, με την στήριξη και την ηχηρή παρουσία όλων των θεσμικών φορέων της Τουριστικής Βιομηχανίας και του Επισιτιστικού κλάδου, για ακόμα μία χρονιά η HORECA θα αποτελέσει το μεγαλύτερο εκθεσιακό γεγονός στην χώρα μας, ένα από τα πιο επιδραστικά και ισχυρά brands στην Ελλάδα, πυρήνα των εξελίξεων και κοιτίδα των τάσεων που αφορούν τον ξενοδοχειακό και επισιτιστικό κλάδο.
Η σίγουρη τεράστια εμπορική αποτελεσματικότητα, η πρωτοφανής πολυσυλλεκτικότητα αλλά και ο καθοριστικός ρόλος που διαδραματίζει διαχρονικά η HORECA στον ευρύτερο κλάδο του Τουρισμού και φέτος θα είναι οι παράγοντες που θα οδηγήσουν στην επιβεβαίωση του τίτλου της ως μία από τις μεγαλύτερες εκθέσεις για τα Ξενοδοχεία και την Εστίαση σε παγκόσμιο επίπεδο!
Πλήρως ανανεωμένες παράλληλες εκδηλώσεις
Η διοργανώτρια εταιρεία θέλοντας να προσφέρει στο πλήθος των επαγγελματίων επισκεπτών της έκθεσης, την δυνατότητα να ενημερωθούν για τις τελευταίες εξελίξεις τόσο όσον αφορά τα προϊόντα αλλά και τις υπηρεσίες που θα βελτιώσουν την εικόνα, τις οργανωτικές δομές, την εμπορική αποτελεσματική της επιχείρησης τους, και θα την οδηγήσουν σε μία νέα σύγχρονη εποχή με βάση τα πρότυπα επιτυχημένων επιχειρήσεων του εξωτερικού, φέτος διαμόρφωσε εξαιρετικά ενδιαφέρουσες παρουσιάσεις και επιδείξεις και στα 4 stages των παράλληλων εκδηλώσεων της έκθεσης. Έτσι λοιπόν μέσα από τα πλήρως ανανεωμένα προγράμματα οι καινοτομίες και οι ενδιαφέρουσες ιδέες για την ψηφιακή εξέλιξη των ξενοδοχείων αλλά και γενικότερα των τουριστικών καταλυμάτων θα αποτελέσουν τον πυρήνα του Web Hotel, κορυφαίοι chef και ζαχαροπλάστες από όλο τον κόσμο μέσα από εντυπωσιακές γαστρονομικές παρουσιάσεις κατά την διάρκεια του Gastronomy Forum θα δώσουν το βήμα στην νέα ελληνική κουζίνα, ενώ βραβευμένοι και έμπειροι baristi και bartenders θα κυριαρχήσουν με τις προτάσεις τους αλλά και τις γνώσεις τους στα stages των Beer & Spirits Show και Coffee Events.
Προσέλκυση ποιοτικού επισκεπτικού κοινού
Η προσέλκυση στη HORECA 2018 ακόμη πιο στοχευμένων και ποιοτικών επισκεπτών τόσο από την Ελλάδα και την Κύπρο όσο και από τις αναπτυσσόμενες αγορές της Ανατολικής Ευρώπης, των Βαλκανίων και της Μέσης Ανατολής, αποτελεί τον στόχο της οργανώτριας εταιρείας FORUM ΑΕ,Για το σκοπό αυτό θα περιοριστεί σημαντικά ο αριθμός των χειρόγραφων προσκλήσεων, καθώς θα δοθεί έμφαση στην αποστολή ηλεκτρονικών barcode προσκλήσεων σε επαγγελματίες του κλάδου.
Ισχυροποιώντας την δυναμική της
Στοχεύοντας να ισχυροποιήσει ακόμα περισσότερο την δυναμική της HORECA αλλά και τον ρόλο της ως ηγέτης των εκθέσεων, η διοργανώτρια εταιρεία, μέσω ενός ολοκληρωμένου προγράμματος επικοινωνίας, έχει ήδη διαμορφώσει μία δυνατή διαφημιστική καμπάνια η οποία καλύπτει όλα τα μέσα, ενώ σε συνδυασμό με την εφαρμογή καινοτόμων ενεργειών μάρκετινγκ και διαφήμισης προβάλλει τη δυναμική της μεγιστοποιώντας την επισκεψιμότητα και την εμπορική της επιτυχία. Συγκεκριμένα, η διαφημιστική καμπάνια της HORECA 2018 θα υπερβεί τις 500.000€. Η έκθεση θα προβληθεί με εκατοντάδες τηλεοπτικά μηνύματα σε όλους τους τηλεοπτικούς σταθμούς πανελλήνιας εμβέλειας, για περισσότερες από 3 εβδομάδες, ενώ περισσότερα από 8.500 ραδιοφωνικά σποτ θα βγουν στον αέρα του ραδιοφώνου σε συνολικά 35 σταθμούς, σε 19 νομούς της χώρας. Παράλληλα με οnline στοχευμένες ενέργειες (newsletters, google ads, social media) αλλά και έντυπες διαφημίσεις στον κλαδικό Τύπο θα επικοινωνήσει με τον πιο δυναμικό και αποτελεσματικό τρόπο την είδηση της 13ης διοργάνωσής της.