Με ιδιαίτερη επιτυχία ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής και ανάδειξης της τουριστικής εικόνας της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας σε τριάντα ένα (31) σταθμούς του Μετρό Αθηνών κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου.
Το πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής επιλεγμένων περιοχών και από τις επτά Περιφερειακές Ενότητες της υλοποίησε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας σε συνέχεια της υπογραφής σχετικής συμφωνίας με την ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ Α.Ε.
Καθ’ όλη τη διάρκεια της πρόσφατης εορταστικής περιόδου, το επιβατικό κοινό σε τριάντα ένα σταθμούς του Μετρό Αθηνών (μεταξύ των οποίων οι σταθμοί της Πλατείας Συντάγματος, της Ομόνοιας, του Πανεπιστημίου, του Μεγάρου Μουσικής, του Ευαγγελισμού και άλλοι πολυσύχναστοι σταθμοί) είχε τη δυνατότητα να γνωρίσει τους ξεχωριστούς τουριστικούς προορισμούς της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας μέσα από τη διαφημιστική καμπάνια με ειδικά μέσα υπαίθριας οπτικοακουστικής προβολής (προστατευμένα πλαίσια με φωτογραφίες υψηλής ανάλυσης, μηνύματα προσέλκυσης επισκεπτών καθώς και οπτικοακουστική προβολή στις οθόνες όλων των δικτύων των μέσων σταθερής τροχιάς).
«Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας ταξίδεψε πρόσφατα και στο Μετρό των Αθηνών. Σε συνεργασία με την Αττικό Μετρό, υλοποιήσαμε ένα ακόμη επιτυχημένο και επιμελώς στοχευμένο πρόγραμμα διαφημιστικής προβολής του τουριστικού μας προϊόντος, το οποίο είχε ως αποδέκτη το ευρύ και πολυδιάστατο επιβατικό κοινό του Μετρό στην Αθήνα. Εντείνουμε και διαφοροποιούμε τις δράσεις μας με στόχο την ενίσχυση της εξωστρέφειας της περιοχής μας, την όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματική ανάδειξη του φυσικού και τουριστικού μας πλούτου καθώς και την αύξηση του ρεύματος του εσωτερικού τουρισμού, πετυχαίνοντας την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και την καθιέρωση της Κεντρικής Μακεδονίας ως ιδανικού δωδεκάμηνου τουριστικού προορισμού» δήλωσε σχετικά με το συγκεκριμένο πρόγραμμα τουριστικής προβολής ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας.