germany

“Plan B” για τους γερμανικούς tour operators

ΔΙΕΘΝΗ ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι Γερμανοί καταναλωτές εξακολουθούν να διστάζουν να προχωρήσουν σε κράτηση για τις καλοκαιρινές διακοπές τους και η τουριστική βιομηχανία πρέπει επειγόντως να θέσει σε εφαρμογή ένα εναλλακτικό σχέδιο. Ένα «Plan B», το οποίο θα μπορούσε να συνοψιστεί σε δύο λέξεις: «Εναλλακτικοί προορισμοί», με προσανατολισμό των καταναλωτών σε ένα ευρύτερο φάσμα προορισμών, σε συνδυασμό με τη διατήρηση ενός λογικού αριθμού κρατήσεων για την Τουρκία και την Αίγυπτο. Στο επίκεντρο αυτού του σχεδίου βρίσκονται, μεταξύ άλλων, τα ελληνικά νησιά.

Τα τελευταία στοιχεία για τις τάσεις των πωλήσεων στη γερμανική τουριστική αγορά, όπως υποστηρίζει ο Paul Needham, είναι απογοητευτικά, με τις κρατήσεις για διακοπές να έχουν υποστεί μια συνολική πτώση 11%, τον περασμένο μήνα, ενώ οι πωλήσεις για το καλοκαίρι εμφανίζονται μειωμένες κατά 7%. Την ίδια στιγμή δραματική πτώση 20% καταγράφεται στις κρατήσεις για τον Αύγουστο. Αυτά τα νούμερα είναι τρομακτικά και δύσκολα θα ανακάμψουν.

Σύμφωνα με στοιχεία του TravelTainment για τις κρατήσεις πολυτελών πακέτων διακοπών στους κορυφαίους τουριστικούς προορισμούς, οι κρατήσεις στην Αττάλεια εμφανίζονται μειωμένες κατά 50% και στη Χουργκάντα κατά 31%, συνεχίζοντας την πτωτική πορεία που ακολουθούν τους τελευταίους μήνες. Τα στοιχεία αυτά δείχνουν ότι, παρά τις εκπτώσεις και τις προσφορές που δόθηκαν στην ΙΤΒ για την Τουρκία και την Αίγυπτο, η τόνωση της ζήτησης παραμένει σε χαμηλά επίπεδα.

Αντίθετα, οι κρατήσεις για τις Καναρίους Νήσους, τη Μαγιόρκα, την Κρήτη και τη Βουλγαρία αυξήθηκαν σημαντικά τον περασμένο μήνα, δείχνοντας ότι εξακολουθούν να επωφελούνται από τη στροφή που παρατηρείται στη συμπεριφορά των καταναλωτών από την ανατολική Μεσόγειο και τη Βόρεια Αφρική. Αλλά αυτή η υψηλή ανάπτυξη σίγουρα δεν μπορεί να συνεχιστεί επ’ αόριστον, καθώς θα προκύψουν προβλήματα χωρητικότητας.

Έτσι, τα βασικά ερωτήματα παραμένουν: τι πρέπει να κάνουν οι ταξιδιωτικοί πράκτορες και τα ταξιδιωτικά γραφεία για να τονώσουν τη ζήτηση και να ενισχύσουν την επιχείρησή τους; Θα είναι αρκετό να μειώσουν τις τιμές για την Τουρκία, την Αίγυπτο και την Τυνησία, ελπίζοντας ότι οι καταναλωτές θα θέσουν στην άκρη την ανησυχία τους για τα θέματα ασφάλειας;

Σήμερα, περισσότερο από ποτέ, η τουριστική βιομηχανία καλείται να προσφέρει ένα ευρύ φάσμα ελκυστικών εναλλακτικών διακοπών. Ακόμα κι αν η χωρητικότητα περιορίζεται στους παραδοσιακούς προορισμούς της Δυτικής Μεσογείου, εξακολουθούν να υπάρχουν πολλοί άλλοι προορισμοί καλοκαιρινών διακοπών, όπως η ισπανική ηπειρωτική χώρα, η Γαλλία και η Ιταλία, η Αδριατική ακτογραμμή της Κροατίας και του Μαυροβουνίου και τα ελληνικά νησιά. Υπάρχει επίσης δυνατότητα για διακοπές πιο κοντά στη Γερμανία, όπως στις ακτές της Βόρειας Θάλασσας και της Βαλτικής, όπου, ίσως, το Βέλγιο, η Ολλανδία, η Δανία και η Πολωνία μπορέσουν να αδράξουν την ευκαιρία να κερδίσουν περισσότερους Γερμανούς παραθεριστές.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *