Τα Ξενοδοχεία και ο Τουρισμός δεν πρέπει να βιώσου…

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τα Ξενοδοχεία και ο Τουρισμός δεν πρέπει να βιώσουν όσα συνθλίβουν τις Ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις που ελέω νομοθεσίας και τελών-φόρων υπέρ τρίτων δεν μπορούν να ελέγξουν τα κόστη και τις τιμές των υπηρεσιών τους. Οι τιμές των ξενοδοχείων πρέπει να διατηρήσουν το πλεονέκτημα των διαφανών-καθαρών τιμών: της τιμολόγησης αναλόγως της οικονομικής συγκυρίας, του επιπέδου ποιότητας, της χρονικής περιόδου και του destination. Να μην καταλήξουμε να αναγράφουμε πχ. για το ξενοδοχείο πληρώνετε τόσα, για φόρους τέλη τόσα κοκ. Είναι αδιάφορο για τον αλλοδαπό επισκέπτη τέτοιου είδους διαφάνεια, που γι’ αυτόν είναι ακατανόητη, του προκαλεί σύγχυση και πιθανόν να θεωρήσει, ότι πληρώνει και τα χρέη της Ελλάδας.

Τέλος, κατανοώντας απόλυτα τα προβλήματα των tv channels, οφείλουν να αντιληφθούν ότι δεν μπορούν να «σκοτώσουν» την αγελάδα που παράγει γάλα. Αυτή η τακτική υπονόμευσε την Ελληνική οικονομία και στρέβλωσε την ανταγωνιστικότητά της από τις συνεχείς έμμεσες επιβαρύνσεις.

Πολύ δε περισσότερο που τα 15-16 εκατομμύρια Αλλοδαπών επισκεπτών στα Ξενοδοχεία ούτε Ελληνικά ξέρουν, ούτε ενδιαφέρονται για τις σειρές που προβάλλονται.

Άλλωστε όλες οι Ξενοδοχειακές επιχειρήσεις, πλέον, διαθέτουν ελεύθερες δορυφορικές συνδέσεις για να μπορούν οι αλλοδαποί επισκέπτες να βλέπουν CNN. BBC, RAI, NBC, SKY NEWS, DW, TV5, EURONEWS, TRAVELCHANNEL, PLANET, FTV, και τα tv channels της γλώσσας επιλογής τους etc.

Ήρθε η ώρα πλέον να τεθεί με σκληρό και απόλυτο τρόπο η αναγκαιότητα επιβίωσης των επιχειρήσεων και των νοικοκυριών και για να δοθεί το σήμα πρέπει ΑΜΕΣΑ να ΚΑΤΑΡΓΗΘΕΙ το τέλος της ΕΡΤ!!.

Ας χρηματοδοτηθεί με διαφάνεια από τον προϋπολογισμό και όχι από το Έθνος, δεν αντέχει.
Αυτός πρέπει να είναι ο υγιής δρόμος αποπληθωρισμού της οικονομίας για να εξασφαλισθεί η ανταγωνιστικότητα και η επιβίωση Οικονομίας και επιχειρήσεων, απασχόλησης και εργαζομένων, δηλαδή ο δρόμος των πραγματικά αναγκαίων μεταρρυθμίσεων και όχι των επιβαρύνσεων.

Ο ΣΕΤΕ ως ισότιμος Κοινωνικός εταίρος να εξηγήσει στην Πολιτική ηγεσία και στην ηγεσία της Ελληνικής Δικαιοσύνης ότι δεν αρκεί να αναγορεύουν τον Τουρισμό ως βαριά βιομηχανία της χώρας και ατμομηχανή της ανάκαμψης αλλά να εξασφαλίσουν σταθερό το πλαίσιο που λειτουργεί, αποφεύγοντας αιφνιδιασμούς που ανατρέπουν κάθε έννοια προγραμματισμού και καθιστούν αναξιόπιστες τις σχέσεις μας με τους διεθνείς tour operators.

Καλή μας τύχη αν αδρανήσουμε…!

Ioannis Vrachatis

Corporate Communications & Public Relations Manager

Club Hotel Loutraki S.A.