hilton china

Αριθμός ρεκόρ νέων ξενοδοχείων και δωματίων για τους μεγάλους ομίλους το 2024

ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η δυναμική πορεία που κατέγραψαν οι μεγάλοι ξενοδοχειακοί όμιλοι του 2023 αναμένεται να συνεχιστεί κι εφέτος, με τον αριθμό των εγκαινίων νέων ξενοδοχείων και των υπό λειτουργία δωματίων να φτάνουν σε νέα επίπεδα ρεκόρ και “πρωταγωνιστές” τους Hilton, Marriott, Accor και Hyatt.

– Hilton: 132 ανοίγματα το τέταρτο τρίμηνο του 2023

Κατά τη διάρκεια του τέταρτου τριμήνου του 2023, η Hilton Hotels & Resorts άνοιξε 132 ξενοδοχεία και περίπου 24.000 δωμάτια, σηματοδοτώντας το καλύτερο τρίμηνο από πλευράς ανάπτυξης της εταιρίας μέχρι σήμερα.

Τα 395 εγκαίνια ξενοδοχείων και τα 63.000 δωμάτια κατά τη διάρκεια του έτους αντικατοπτρίζουν αξιοσημείωτη καθαρή ανάπτυξη 4,9%. Οι προβλέψεις για το 2024 παραμένουν αισιόδοξες, με θετικούς δείκτες καθαρής αύξησης μονάδας μεταξύ 5,5% και 6,0%.

Η έμφαση στην παγκόσμια επέκταση οδήγησε στην υπογραφή ενός αριθμού ρεκόρ σχεδόν 1.000 ξενοδοχείων, που αντιπροσωπεύουν 130.000 δωμάτια, αύξηση 45% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Δύο νέα εμπορικά σήματα, το Spark by Hilton και το LivSmart Studios by Hilton, έπαιξαν κεντρικό ρόλο σε αυτή τη στρατηγική ανάπτυξης, ανταποκρινόμενα στην αυξανόμενη ζήτηση για οικονομικά δωμάτια υψηλών προδιαγραφών και καταλύματα παρατεταμένης διαμονής.

– Marriott: Καθαρή αύξηση 4,7% και ρεκόρ 573.000 δωματίων

Η Marriott International ανακοίνωσε μια εξαιρετική χρονιά από πλευράς υπογραφών σε παγκόσμιο επίπεδο, σημειώνοντας αύξηση 52% στα δωμάτια που θα υπογραφούν το 2023, σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.

Η εταιρία σημείωσε ισχυρή καθαρή αύξηση δωματίων κατά 4,7%, με τον αναπτυξιακό αγωγό να ολοκληρώνεται σε ένα ρεκόρ 573.000 δωματίων.

Η Marriott υπέγραψε αριθμό ρεκόρ συμφωνιών οργανικής διαχείρισης και δικαιόχρησης, που αντιπροσωπεύουν περίπου 164.000 δωμάτια παγκοσμίως, με πολυάριθμες υπογραφές σε περιοχές όπως οι ΗΠΑ, ο Καναδάς, η Κίνα, το Βιετνάμ, η Ιαπωνία και τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα.

Ο παγκόσμιος αγωγός ανάπτυξης περιλαμβάνει τώρα σχεδόν 3.400 ξενοδοχεία και περίπου 573.000 δωμάτια. Το παγκόσμιο δίκτυο της Marriott περιλαμβάνει σχεδόν 8.800 ξενοδοχεία και περισσότερα από 1.597.000 δωμάτια σε 139 χώρες και περιοχές.

Η εταιρία επεκτείνει το πολυτελές χαρτοφυλάκιό της, εισέρχεται στο προσιτό τμήμα της μεσαίας αγοράς και αυξάνει την παρουσία της στις μετατροπές και στα all-inclusive θέρετρα. Επιπλέον, ενισχύει το χαρτοφυλάκιο των επώνυμων κατοικιών της και εγκαινιάζει τη συλλογή MGM Collection με τη Marriott Bonvoy.

Η Marriott επεκτείνει το εμπορικό σήμα Apartments by Marriott Bonvoy, με έμφαση στη διαμονή σε πολυτελή διαμερίσματα. Το πρώτο κατάλυμα, το Casa Costera, Isla Verde Beach, άνοιξε πρόσφατα στο Σαν Χουάν του Πουέρτο Ρίκο, ενώ έχουν υπογραφεί συμφωνίες για νέα καταλύματα στις ΗΠΑ, την Ιταλία και τη Σαουδική Αραβία.

– Accor: Αξιοσημείωτη παγκόσμια επέκταση το 2024

Η Accor προετοιμάζεται για φιλόδοξη ανάπτυξη το 2024. Τα εμπορικά σήματα Luxury και Lifestyle αντιπροσωπεύουν επί του παρόντος το μεγαλύτερο μέρος της αξίας του αγωγού ανάπτυξης του ομίλου. Με ένα χαρτοφυλάκιο με περισσότερα από 370 πολυτελή ξενοδοχεία και 150 ξενοδοχεία lifestyle σε όλο τον κόσμο, η Accor θα ανοίξει επιπλέον 100 πολυτελή και lifestyle ξενοδοχεία τα επόμενα δύο χρόνια, με στόχο τουλάχιστον πέντε νέα ανοίγματα ανά έτος.

Μεταξύ των κορυφαίων στιγμών που θα ακολουθήσουν, η μάρκα Orient Express θα εγκαινιάσει το Orient Express La Dolce Vita στα τέλη του 2024. Η Raffles Hotels & Resorts θα συνεχίσει την επέκτασή της με προγραμματισμένα ανοίγματα στην Ινδία, τη Σαουδική Αραβία και τη Σιγκαπούρη. Επίσης, η Fairmont Hotels & Resorts θα ανοίξει ξενοδοχεία στην Ισπανία και τη Νότια Αφρική. Ενώ, οι μάρκες Sofitel και MGallery Hotel Collection θα επεκταθούν στο Μπενίν, το Μεξικό, την Ιαπωνία, την Ταϊβάν, την Κένυα και την Πολωνία, και η Ennismore θα ανοίξει περισσότερα από 15 νέα ξενοδοχεία σε προορισμούς σε όλο τον κόσμο.

Πέρα από τις κατηγορίες των πολυτελών και lifestyle ξενοδοχείων, το τμήμα Premium, Midscale & Economy της Accor σχεδιάζει επίσης φιλόδοξη ανάπτυξη το 2024, με ιδιαίτερη έμφαση στην περιοχή της Αμερικής, με στόχο την αύξηση του χαρτοφυλακίου από 450 σε περισσότερα από 700 ξενοδοχεία μέσα στα επόμενα τρία χρόνια.

Τα Pullman Hotels & Resorts, η Handwritten Collection και τα Swissôtel Hotels & Resorts θα διαδραματίσουν βασικό ρόλο σε αυτή την επέκταση, με το αναμενόμενο “ντεμπούτο” στη Βραζιλία του TRIBE, ενός καινοτόμου νέου design brand.

Η μάρκα ibis Styles στην Ευρώπη ανακοινώνει το άνοιγμα 20 νέων ξενοδοχείων και την υπογραφή άλλων 16, συνολικής δυναμικότητας άνω των 1.200 δωματίων μεταξύ 2023 και 2026. Ενισχύει την παρουσία της σε οκτώ χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Γαλλίας, της Ρουμανίας, της Ισπανίας και της Πολωνίας, με εμβληματικά έργα που περιλαμβάνουν την είσοδο στην Ισλανδία και σημαντικές ανακαινίσεις στο Ηνωμένο Βασίλειο και στο Benidorm της Ισπανίας.

Μέχρι το 2023, θα έχουν ανοίξει 20 νέα ξενοδοχεία ibis Styles, τα οποία θα αντικατοπτρίζουν τη χαρακτηριστική δημιουργικότητα της μάρκας. Με αυτές τις εξελίξεις, το χαρτοφυλάκιο ibis Styles στην Ευρώπη θα προσεγγίσει τα 450 ξενοδοχεία, εδραιώνοντας τη θέση της Accor ως ηγέτη στα οικονομικά ξενοδοχεία σε στρατηγικούς προορισμούς.

Η Ennismore σχεδιάζει σημαντική επέκταση το 2024 με το άνοιγμα πάνω από 15 νέα ξενοδοχεία και περισσότερα από 50 εστιατόρια και μπαρ υπό τις κορυφαίες παγκόσμιες μάρκες της, σε εμβληματικούς προορισμούς όπως το Λονδίνο, το Παρίσι, το Ντουμπάι, η Βουδαπέστη, η Τζακάρτα, η Τζέντα και η Νίκαια.

Οι τρεις ξεχωριστές επιχειρηματικές μονάδες της Ennismore: Lifestyle Collective, Immersive Resorts και Iconic Venues, θα παρουσιάσουν μια ποικιλία εμπειριών. Στα αξιοσημείωτα ανοίγματα περιλαμβάνονται το The Hoxton Vienna με σχεδιασμό εμπνευσμένο από την αυστριακή ιστορία, το Hyde London City, που σηματοδοτεί το “ντεμπούτο” της μάρκας στο Ηνωμένο Βασίλειο, το The Hoxton Edinburgh, που προσφέρει αυτόνομα διαμερίσματα, το 25hours Hotel The Oddbird στην Τζακάρτα, που συνδυάζει την ινδονησιακή ζούγκλα με την αστικότητα, το 25hours Hotel Paper Island στην Κοπεγχάγη, που τιμά την ιστορία της τυπογραφίας των εφημερίδων, το SLS Barcelona στην παραλία με θέα στη Μεσόγειο, το Mama Shelter Nice στην καρδιά του Riquier και το Mama Shelter Dubai Business Bay, η πρώτη άφιξη της μάρκας στη Μέση Ανατολή, που προσφέρει μια μοναδική εμπειρία με 197 δωμάτια, 204 κατοικίες, πολλά εστιατόρια, τέσσερις πισίνες και ένα υπαίθριο αμφιθέατρο.

– Hyatt: Επέκταση All-Inclusive και Lifestyle ξενοδοχείων σε βασικές αγορές

Η Hyatt Hotels Corporation περιέγραψε τη στρατηγική ανάπτυξής της για το 2024 και μετά στην Ευρώπη, την Αφρική και τη Μέση Ανατολή (EAME). Η εταιρία κατέγραψε μια χρονιά ρεκόρ υπογραφών νέων συμφωνιών το 2023, με αποτέλεσμα να έχει δημιουργήσει ένα παγκόσμιο αγωγό 127.000 δωματίων.

Η Ισπανία, το Ηνωμένο Βασίλειο, η Ιταλία, η Πορτογαλία και η Ελλάδα αποτελούν τις βασικές αγορές για την επέκταση αυτή, αντιπροσωπεύοντας σχεδόν το 40% του υφιστάμενου χαρτοφυλακίου δωματίων της Hyatt. Η στρατηγική ανάπτυξη περιλαμβάνει σχέδια για το AluaSoul Costa Adeje και το Palace de Muro στην Ισπανία, με την ανάπτυξη των εμπορικών σημάτων Lifestyle και All-Inclusive. Τα θέρετρα της συλλογής Inclusive Collection απευθύνονται στην ολοένα αυξανόμενη δημοτικότητα των all-inclusive προτάσεων.

Αξιοσημείωτα ανοίγματα το 2024 περιλαμβάνουν τα Hyatt House και Hyatt Place στο Leeds, το Park Hyatt Johannesburg, το Park Hyatt London River Thames και τα θέρετρα Inclusive Collection Dreams Madeira και Zoëtry στη Χαλκιδική. Αυτή η ανάπτυξη αντανακλά τη δέσμευση της Hyatt να είναι η προτιμώμενη μάρκα φιλοξενίας σε βασικές αγορές.

– Choice Hotels: Ανάπτυξη των πολυτελών εμπορικών σημάτων, αρχής γενομένης με το Radisson Blu

Η Choice Hotels International ενισχύει το χαρτοφυλάκιό της σε ξενοδοχεία υψηλών προδιαγραφών και premium, με έμφαση στην ανανέωση εμπορικών σημάτων όπως το Radisson Blu. Η εταιρία στοχεύει στον επαναπροσδιορισμό πέντε από τα οκτώ upscale και premium brands της, συμπεριλαμβανομένων των Cambria Hotels, Ascend Hotel Collection, Radisson και Radisson Individuals. Στόχος είναι να φτάσει σε ένα χαρτοφυλάκιο 400 ξενοδοχείων υψηλής ποιότητας, με 19 νέα ξενοδοχεία στην Ascend Hotel Collection και εννέα νέα Cambria Hotels.

Η μάρκα Radisson Blu, γνωστή ως Nordic Vanguard, κατέγραψε ετήσια αύξηση άνω του 8% στα έσοδα ανά διαθέσιμο δωμάτιο (RevPAR).

– Meliá: Στόχος τα πολυτελή ξενοδοχεία και οι μεσογειακές αγορές

Η Meliá Hotels International επιταχύνει την παγκόσμια επέκτασή της, με στόχο να προσθέτει τουλάχιστον ένα ξενοδοχείο κάθε δύο εβδομάδες, με έμφαση στα πολυτελή και υψηλής ποιότητας ξενοδοχεία. Η εταιρία, με επικεφαλής τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλό της, Gabriel Escarrer, παρουσίασε τα φιλόδοξα σχέδιά της στην τουριστική έκθεση της Μαδρίτης (Fitur).

Το 2023, η Meliá υπέγραψε συνολικά 26 νέα έργα και άνοιξε 12 ξενοδοχεία, ολοκληρώνοντας το έτος με 350 λειτουργούντα ξενοδοχεία και 92.057 δωμάτια. Η επέκταση θα επικεντρωθεί στην Καραϊβική, τη Νοτιοανατολική Ασία και τις νέες μεσογειακές αγορές, όπως η Αλβανία.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *