gnto new

Στις 14 Μαϊου ανοίγει ο ελληνικός Τουρισμός | All You Want Is Greece, το κεντρικό μήνυμα | Η καμπάνια | ΦΩΤΟ

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Στις 14 Μαϊου εξήγγειλε ότι θα ανοίξει ο ελληνικός Τουρισμός για την σεζόν 2021, πριν από λίγο ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης, μιλώντας σε συνέντευξη Τύπου στο πλαίσιο της  διεθνούς τουριστικής έκθεσης ITB Berlin, που φέτος γίνεται ψηφιακά λόγω της πανδημίας του κορονοϊού, με θέμα “Return to Greece: The journey to revive a unique experience has just started”.

Ο κ. Θεοχάρης, μιλώντας από το Μουσείο της Ακρόπολης αποκάλυψε ακόμη ότι το κεντρικό μήνυμα του ελληνικού Τουρισμού, που θα “τρέξει” στις διεθνείς αγορές, σαν αποτέλεσμα της δουλειάς της Ogilvy, της AQ Strategy και του ΕΟΤ, θα είναι All You Want Is Greece.

theoharisΣημειώνεται ότι κάθε χρόνο, η ΙΤΒ στο Βερολίνο, αποτελούσε το βαρόμετρο για το πως θα εξελισσόταν η χρονιά, από πλευράς κίνησης.

Ο Έλληνας υπουργός τόνισε ξανά ότι όλοι οι τουρίστες, είτε έχουν εμβολιαστεί, είτε όχι, θα έχουν τη δυνατότητα να ταξιδέψουν για τις καλοκαιρινές τους διακοπές στην Ελλάδα, ενώ για όσους θα έχουν εμβολιαστεί και θα διαθέτουν το σχετικό πιστοποιητικό, δε θα απαιτείται περίοδος καραντίνας ούτε αρνητικό τεστ COVID-19 πριν από την πτήση», ενώ είπε χαρακτηριστικά: “Για το 2021 είμαστε αισιόδοξοι και έτοιμοι. Μέχρι τις 14 Μαϊου, θα εξετάσουμε ξανά τα δεδομένα και θα άρουμε σταδιακά τους περιορισμούς, με την πρόοδο των υγειονομικών δεδομένων”.

Η έναρξη της σεζόν θα γίνει σταδιακά από τον Απρίλιο, από χώρες όπως το Ισραήλ που έχουν εμβολιάσει μεγάλο μέρος του πληθυσμού τους και υπάρχει ταξιδιωτική συμφωνία με την Ελλάδα, ενώ θα ισχύσει κανονικά και φέτος, για όσους δεν έχουν εμβολιαστεί, το αρνητικό PCR test, που θα πρέπει να έχει γίνει έως 72 ώρες πριν από το ταξίδι.

Ακόμη, ο κ. Θεοχάρης επανέλαβε ότι και φέτος η παροχή υγειονομικής κάλυψης κατά Covid σε ξένους τουρίστες θα παρέχεται δωρεάν, ενώ υπογράμμισε ότι θα ισχύσουν κανονικά τα υγειονομικά πρωτόκολλα και τα μέτρα προστασίας, όπως η χρήση μάσκας.

Παράλληλα, σύμφωνα με όσα είπε ο υπουργός, προκειμένου να διασφαλιστεί η υγεία των επισκεπτών, μετά την ολοκλήρωση του εμβολιασμού των ευπαθών ομάδων πληθυσμού στην Ελλάδα, θα εμβολιαστούν κατά προτεραιότητα οι εργαζόμενοι στον Τουρισμό. Παράλληλα, θα υποβάλλονται ανά τακτά χρονικά διαστήματα σε έλεγχο, όσοι δεν εμβολιαστούν.

Τέλος, ο υπουργός ανακοίνωσε την επικαιροποίηση των πρωτοκόλλων που είχε ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ αποκαλύψει το ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ.

Σημειώνεται ότι ένας στους τρεις προορισμούς παγκοσμίως είναι εντελώς κλειστός για τον διεθνή Τουρισμό, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία του Παγκόσμιου Οργανισμού Τουρισμού (UNWTO), καθώς η εμφάνιση νέων μεταλλάξεων του ιού COVID-19,  ώθησε πολλές κυβερνήσεις να αντιστρέψουν τις προσπάθειες για την μείωση των περιορισμών στα ταξίδια, με το συνολικό κλείσιμο του Τουρισμού που είναι πιο διαδεδομένες στην Ασία και τον Ειρηνικό και την Ευρώπη.

Από τις αρχές Φεβρουαρίου, το 32% όλων των προορισμών παγκοσμίως (69 συνολικά) είναι εντελώς κλειστοί για διεθνή Τουρισμό. Από αυτούς, περίπου πάνω από τους μισούς (38 προορισμοί) έκλεισαν για τουλάχιστον 40 εβδομάδες. Ταυτόχρονα, το 34% των παγκόσμιων προορισμών είναι τώρα μερικώς κλειστό για διεθνείς τουρίστες.

Η ανακοίνωση

Πριν από λίγο εξεδόθη από το υπουργείο Τουρισμού και η επίσημη ανακοίνωση, η οποία έχει ως εξής:

“Το σχέδιο της ελληνικής κυβέρνησης για το ασφαλές άνοιγμα του Τουρισμού το 2021 παρουσίασε ο υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης, σε Συνέντευξη Τύπου η οποία δόθηκε στο πλαίσιο της διεθνούς Τουριστικής Έκθεσης ΙΤΒ Berlin.

Ο κ. Θεοχάρης προσδιόρισε ως ημερομηνία για την επίσημη έναρξη της τουριστικής περιόδου 2021 στην Ελλάδα την 14η Μαΐου.

Παράλληλα, αποκάλυψε το κεντρικό σύνθημα της νέας προωθητικής εκστρατείας για τον Ελληνικό Τουρισμό, το «All you want is Greece» («Το μόνο που θέλεις, είναι η Ελλάδα»).

Η Συνέντευξη Τύπου είχε τίτλο «Return to Greece: The journey to revive a unique experience has just started» («Επιστροφή στην Ελλάδα: Το ταξίδι για να ξαναζήσουμε μια μοναδική εμπειρία μόλις ξεκίνησε») μεταδόθηκε σε όλο τον κόσμο μέσω διαδικτύου, σε απευθείας σύνδεση με το Μουσείο της Ακρόπολης.

Όπως χαρακτηριστικά επισήμανε ο υπουργός Τουρισμού, «έχοντας πάντα κατά νου την πιστή εφαρμογή των υγειονομικών πρωτοκόλλων φιλοδοξούμε να ανοίξουμε τον Ελληνικό Τουρισμό στις 14 Μαΐου. Έως τότε θα αίρουμε σταδιακά τους περιορισμούς, εφόσον αυτό μάς το επιτρέψουν οι εκτιμήσεις εκ μέρους των λοιμωξιολόγων για την εξέλιξη της πανδημίας. Για παράδειγμα, προγραμματίζουμε για τον Απρίλιο την πιλοτική, δοκιμαστική εφαρμογή των μέτρων που έχουμε σχεδιάσει, σε πρώτη φάση με επισκέπτες από χώρες της Ευρωπαϊκής Ένωσης, καθώς και με άλλα κράτη αναχώρησης όπου ο εμβολιασμός έχει προχωρήσει, όπως π.χ. το Ισραήλ. Τονίζω, ωστόσο, ότι όλες οι ημερομηνίες σχετικά με το άνοιγμα είναι ενδεικτικές και ενδέχεται να τροποποιηθούν, αναλόγως των εξελίξεων».

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασής του, ο κ. Θεοχάρης αναφέρθηκε επιγραμματικά στα βασικά υγειονομικά πρωτόκολλα τα οποία θα εφαρμοστούν στις πύλες εισόδου επισκεπτών.

Συγκεκριμένα, στη χώρα θα επιτρέπεται η είσοδος σε ταξιδιώτες οι οποίοι είτε θα έχουν εμβολιαστεί είτε θα διαθέτουν ανοσία λόγω ανάρρωσης είτε θα έχουν βρεθεί αρνητικοί στον COVID-19 σε πρόσφατο τεστ. Επιπλέον, όπως είπε ο υπουργός, «όλοι οι τουρίστες ενδέχεται να υποβληθούν σε τυχαία τεστ, κατά τον ίδιο τρόπο με πέρσι. Ωστόσο, μια σημαντική διαφορά σε σχέση με την προηγούμενη χρονιά είναι τα ‘rapid tests’, χάρη στα οποία η καραντίνα για τα θετικά κρούσματα θα ξεκινά, πλέον, χωρίς την 24ωρη αναμονή όπως το 2020».

«Το κόστος για τη νοσηλεία ή οποιαδήποτε άλλη επιβεβλημένη ενέργεια, με στόχο την προστασία της υγείας τουριστών, επαγγελματιών και πολιτών, θα βαρύνει το Ελληνικό Κράτος» διευκρίνισε ο κ. Χάρης Θεοχάρης. Και παράλληλα, υπογράμμισε πως «ό,τι ισχύει για τους Έλληνες πολίτες, θα ισχύει και για τους τουρίστες, χωρίς καμία διαφορά ή εξαίρεση, όπως π.χ. η υποχρεωτική χρήση της μάσκας σε δημόσιους χώρους».

Ο υπουργός Τουρισμού κ. Χάρης Θεοχάρης, ανέφερε επίσης ότι «ενισχύουμε τις δομές του Εθνικού Συστήματος Υγείας σε όλους τους προορισμούς ανά την Ελλάδα, συνεχίζοντας την ίδια προσπάθεια όπως και πέρσι. Δίνουμε προτεραιότητα στον εμβολιασμό ανθρώπων οι οποίοι εμπλέκονται στην παροχή τουριστικών υπηρεσιών, ταυτόχρονα με τις ευπαθείς ομάδες του πληθυσμού στη χώρα μας».

Σχετικά με το επιτυχές άνοιγμα του Ελληνικού Τουρισμού το 2020, ο κ. Θεοχάρης επισήμανε ότι με ευθύνη του υπουργείου Τουρισμού, σε συνεργασία με φορείς και οργανισμούς του κράτους, αλλά και με τον ιδιωτικό τομέα «δημιουργήσαμε εξειδικευμένα πρωτόκολλα για κάθε δραστηριότητα και εκπαιδεύσαμε σε αυτά χιλιάδες εργαζομένους. Συνεργαστήκαμε στενά με τις επιχειρήσεις του κλάδου και τα πρωτόκολλα εφαρμόστηκαν με υποδειγματικό τρόπο. Υιοθετήσαμε το πρωτοποριακό σύστημα ‘ΕVA’ για τους δειγματοληπτικούς ελέγχους τουριστών, επιτυγχάνοντας ακρίβεια πρόβλεψης 4 φορές υψηλότερη από άλλες μεθόδους. Και, τελικά, υποδεχτήκαμε και φιλοξενήσαμε στην Ελλάδα περισσότερους από 1,5 εκατ. Γερμανούς τουρίστες, επί συνόλου 6 εκατ. επισκεπτών το 2020. Όλοι αυτοί οι άνθρωποι απόλαυσαν τη μοναδική εμπειρία των διακοπών στην Ελλάδα, μένοντας παράλληλα απολύτως ασφαλείς».

Κλείνοντας την τοποθέτησή του στη Συνέντευξη Τύπου, ο κ. Θεοχάρης είπε ότι «στα ασυναγώνιστα πλεονεκτήματα που διαθέτει η Ελλάδα ως τουριστικός προορισμός, προσθέτουμε τη δέσμευσή μας να προσφέρουμε και να εγγυηθούμε ότι κάθε τουρίστας ο οποίος επιλέγει τη χώρα μας το 2021 θα είναι απολύτως ασφαλής. Νομίζω ότι μπορώ να σας ακούσω ήδη να ψιθυρίζετε το νέο μας σύνθημα: ‘All I want is Greece’. Το μόνο που θέλετε, είναι η Ελλάδα. Για να βρείτε ξανά το χαμόγελο, για να πάρετε πίσω τη ζωή σας, το μόνο που θέλετε, είναι η Ελλάδα».

H ITB

Ραντεβού με το παγκόσμιο τουριστικό κοινό δίνει και φέτος η Ελλάδα, από το βήμα της σημαντικότερης τουριστικής έκθεσης διεθνώς, την ITB Berlin που πραγματοποιείται 9-12 Μαρτίου σε ψηφιακό περιβάλλον και όχι με φυσική παρουσία, όπως συνέβαινε στην προ Covid εποχή.

“Πρωτοφανής” η συμμετοχή των συνεκθετών στην ΙΤΒ 2021

Για πρώτη φορά στην ιστορία της εκπροσώπησης μας στην ITB Berlin, η Ελλάδα θα είναι παρούσα με 250 συνεκθέτες, όταν μέχρι πρότεινος δεν ξεπερνούσαν τους 90 στο ελληνικό περίπτερο, αναφέρει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης και τονίζει: “Είμαστε πολύ καλά προετοιμασμένοι για αυτή την αποστολή της Ελλάδας στο διεθνές κοινό και πέραν της μεγάλης συμμετοχής των συνεκθετών, η Ελλάδα θα καινοτομήσει τόσο στο πεδίο της προβολής του ελληνικού τουριστικού προϊόντος όσο και στις δράσεις που έχει εντάξει στο χαρτοφυλάκιο του ο ΕΟΤ για την ITB 2021”.  Το ελληνικό ψηφιακό περίπτερο του ΕΟΤ θα φιλοξενεί φέτος συνολικά 250 συνεκθέτες μεταξύ των οποίων και 50 ξενοδοχειακές μονάδες που δραστηριοποιούνται στη γερμανική αγορά, 80 τουριστικά γραφεία – οργανωτές εκδηλώσεων, καθώς και 40 Περιφέρειες και Δήμους της χώρας. Τονίζεται εξάλλου, ότι η παρουσία των συμμετεχόντων γίνεται χωρίς κανένα κόστος για αυτούς, αφού το έχει επωμιστεί ο ΕΟΤ, συμπληρώνει ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ.

Η συνεργασία ΕΟΤ-ΞΕΕ και τα διαδικτυακά επιχειρηματικά ραντεβού

Με την συνεργασία του ΕΟΤ και του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου, υπογράμμισε ο κύριος Φραγκάκης, στην ΙΤΒ 2021 θα παρουσιαστούν 60 ελληνικά Boutique Hotels ανά την Ελλάδα αλλά και 20 ελληνικές νεοφυείς επιχειρήσεις με καινοτόμα προϊόντα για τον τουρισμό, που πιστοποιούνται από το πρόγραμμα CapsuleT του ΞΕΕ και απευθύνονται τόσο σε επιχειρήσεις, όσο και σε ταξιδιώτες καταναλωτές στον τόπο διακοπών τους.

Με Live Chat τα επιχειρηματικά ραντεβού

Ο  ΕΟΤ και οι συνεκθέτες του θα συναντήσουν φέτος τους πελάτες του ελληνικού τουρισμού σε ειδικό διαδικτυακό χώρο, που εξασφάλισε ο Οργανισμός για networking και συζητήσεις με τους χρήστες της πλατφόρμας της ΙΤΒ. Στον ίδιο διαδικτυακό χώρο θα γίνει και η ειδική παρουσίαση για την Ελλάδα με δυνατότητα live Q&A chat, ενώ παράλληλα ο ΕΟΤ έχει δημιουργήσει θεματικές γωνιές (corners) για να προβάλει τις ελληνικές Περιφέρειες, ξενοδοχεία και τουριστικά γραφεία, αλλά και για πρώτη φορά  τα  boutique hotels και τις  ελληνικές startups. H έκθεση του Βερολίνου έχει μακρά παράδοση στην παρουσίαση των τεχνολογικών εξελίξεων στον τουρισμό.

Κάθε χρόνο διοργανώνονται ειδικά workshops όπου παρουσιάζονται καινοτόμα εργαλεία για τις τουριστικές επιχειρήσεις, αλλά και εφαρμογές για τους τουρίστες καταναλωτές. Φέτος ο ΕΟΤ  είναι χορηγός του αντίστοιχου ψηφιακού χώρου της έκθεσης, Travel Tech & Startup Café, υποστηρίζοντας έτσι την ένταξη στον χάρτη των ελληνικών startups εταιρειών, προσφέροντας δυνατότητα σημαντικής προβολής και κατ’ ιδίαν συζητήσεων με υποψήφιους πελάτες σε ειδικό corner (Greek startup Corner).

ksd PRIMAGEL
adv

2 σχόλια στο “Στις 14 Μαϊου ανοίγει ο ελληνικός Τουρισμός | All You Want Is Greece, το κεντρικό μήνυμα | Η καμπάνια | ΦΩΤΟ

  1. Ο υπουργός να μας παρουσιάσει αναλυτικά την στρατηγική προσέλκυσης τουριστών στα city ξενοδοχεία, τα οποία φαίνεται να είναι εγκαταλλελειμένα στο έλεός τους. Τα μέτρα που έχουν οριστεί σε επίπεδο χρηματοδότησης δεν βοηθάνε καθώς τα χρήματα είναι πολύ λίγα, με αποτέλεσμα είτε ανοικτό, είτε κλειστό, τα ξενοδοχεία να μπαίνουν μέσα οικονομικά. Να μας παρουσιάσει πιο είναι το πλάνο βράχυπρόθεσμα και μεσοπρόθεσμα για την Αθήνα, με χρονοδιάγραμμα και οικονομικά στοιχεία, όχι απλά ως απλοϊκή έκθεση ιδεών και ευχολόγια.

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *