Συνεχίζονται οι συνεντεύξεις του σαββατοκύριακου στα κανάλια από τον Β. Κικίλια…

ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ

Την τακτική των συνεντεύξεων στα κανάλια το σαββατοκύριακο συνεχίζει ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας, ο οποίος ακόμη δεν έχει συναντήσει ούτε τους δημοσιογράφους του τουριστικού ρεπορτάζ, ενώ αρνείται και προσκλήσεις φορέων του κλάδου σε σημαντικές εκδηλώσεις ή ακυρώνει την τελευταία στιγμή την συμμετοχή του. Αύριο Κυριακή αναμένεται και άρθρο του σε κάποια από τις εφημερίδες, στην οποία θα αναλύει τα δρώμενα στον κλάδο του Τουρισμού…

Αυτή τη φορά εμφανίστηκε στην τηλεόραση του ΑΝΤ1, υποστηρίζοντας ότι βρίσκεται στο “100% η πληρότητα στα καταλύματα δημοφιλών ορεινών προορισμών το τετραήμερο της 28ης Οκτωβρίου”. Την ίδια στιγμή ο πρόεδρος της ΠΟΞ Γρηγόρης Τάσιος δήλωνε ότι οι πληρότητες στα ξενοδοχεία στο 4ήμερο της 28ης Οκτωβρίου, ήταν “κατώτερες του αναμενομένου”.

Κατά τα λοιπά ο κ. υπουργός είπε:

“Τα στοιχεία δείχνουν ότι πλησιάζουμε το 70%-75% της τουριστικής κίνησης του 2019 και μάλιστα με πιο ποιοτικούς δείκτες, με ένα μέσο εισόδημα από τους επισκέπτες που ξεπερνάει πλέον τα 600 ευρώ και με τις περιοχές της χώρας που έχουν ακόμα ήπιο κλίμα, την Κρήτη, τη Ρόδο, αλλά και τις μεγάλες πόλεις μας, Αθήνα, Θεσσαλονίκη, να παρουσιάζουν ακόμα και τώρα πολύ υψηλά ποσοστά πληρότητας.

Είναι εντυπωσιακός ο τρόπος με τον οποίο βλέπουμε ότι εξελίσσεται το τουριστικό μας προϊόν ακόμα και τώρα. Η γερμανική εταιρεία Condor έχει πτήσεις για όλο το Νοέμβριο και για την Κρήτη και για τη Ρόδο. Ζητούν να μείνει ανοιχτή η παλιά πόλη στη Ρόδο, προκειμένου  να την επισκέπτονται.

Με αφορμή την αργία της εθνικής μας εορτής, αυτήν την εβδομάδα τα καταλύματα σε δημοφιλείς ορεινούς προορισμούς παρουσίασαν πληρότητα 100%.

Με κόπο και προσπάθεια, με πολλή δουλειά από όλους, αρχίζουν και κινούνται ξανά και οι χειμερινοί προορισμοί και τα 12μηνης λειτουργίας ξενοδοχεία των πόλεων, που χτυπήθηκαν κατά κύριο λόγο από την πανδημία.

Βάση της προσπάθειάς μας ένα βιώσιμο τουριστικό μοντέλο

Η προσπάθειά μας έχει ως βάση της ένα βιώσιμο τουριστικό μοντέλο. Σε αυτούς οι οποίοι μου λένε ότι δεν αντέχουμε 30 ή 40 εκατομμύρια τουρίστες, λέω ότι αντέχουμε και 40 εκατομμύρια τουρίστες και 45 ενδεχομένως και παραπάνω, σε όλες τις Περιφέρειές μας της χώρας, αρκεί να δώσουμε τη δυνατότητα στον κόσμο να μην πάει μόνο στους πολύ γνωστούς προορισμούς που όλοι γνωρίζουμε.

Υπάρχουν τόσες πολλές ομορφιές, συγκριτικά πλεονεκτήματα και μοναδικές εμπειρίες στη χώρα. Για αυτό θα κάνουμε διπλή καμπάνια φέτος με τον ΕΟΤ. Μία τον χειμώνα για τους εναλλακτικούς τουριστικούς προορισμούς και το city break, και μία νωρίς την άνοιξη για το καλοκαιρινό μας προϊόν. Βεβαίως το κύριο πλεονέκτημά μας είναι ο ήλιος και η θάλασσα, αλλά «φωτίζουμε» και όλες τις άλλες επιλογές που έχουμε στη χώρα.

Η ατμομηχανή της ελληνικής οικονομίας είναι ο τουρισμός. Το Υπουργείο Τουρισμού είναι ένα βαθιά οικονομικό, αναπτυξιακό Υπουργείο. Το αξίζει η χώρα να αυξήσει και άλλο αυτό το προϊόν και να ευημερήσει ο Έλληνας. Δεν μπορώ να σκεφτώ πιο χειροπιαστό τρόπο από αυτόν, που μπορεί να γίνει και σε άμεσο χρονικό διάστημα, και θα φέρει εισόδημα και νέες, ποιοτικές και καλά αμειβόμενες θέσεις εργασίας για τη μέση ελληνική οικογένεια και έσοδα για την ελληνική οικονομία.

Το Μάρτιο ξεκινά η τουριστική περίοδος του 2022

Η τουριστική περίοδος θα ξεκινήσει τον Μάρτιο του 2022. Η μία μετά την άλλη, οι μεγάλες αεροπορικές εταιρείες και οι τουριστικοί πράκτορες υπογράφουν με εμάς συμβόλαια και παρακαλώ να ετοιμαστούν οι επιχειρήσεις, οι ξενοδόχοι μας και τα επαγγέλματα γύρω από τον τουρισμό, γιατί φέτος το καλοκαίρι ξεκινάει την άνοιξη στη χώρα. Τέλη Μαρτίου, αρχές Απριλίου πρέπει να είμαστε όλοι έτοιμοι.

Η τεράστια δύναμη του τουρισμού είναι ότι την επικοινωνία κάνουν και οι Δήμοι, οι Περιφέρειες, οι ιδιωτικοί φορείς, όπως η Marketing Greece του ΣΕΤΕ, ο ΕΟΤ και η κεντρική Κυβέρνηση. Αυτό το οποίο ζήτησα από όλους είναι να στρέψουμε μαζί τις δυνάμεις μας ομογενοποιημένα, έτσι ώστε να υπερπολλαπλασιάσουμε τη δύναμη που έχουμε. Αξίζουν οι χειμερινοί προορισμοί μας να φωτιστούν και να αναδειχθούν, τα ξενοδοχεία μας στα μεγάλα αστικά κέντρα, η κρουαζιέρα στη Θεσσαλονίκη και στη Βόρεια Ελλάδα.

Η Αθήνα ξαναπαίρνει σιγά-σιγά τα πάνω της. Από 1,2 ημέρες διαμονής ανά επισκέπτη, έχει φτάσει πλέον τις 2,6.

Η Θεσσαλονίκη έχει 300%-400% αύξηση στην κρουαζιέρα, όλες οι μεγάλες εταιρείες θέλουν να ξεκινήσουν, με home port το λιμάνι της Θεσσαλονίκης και με το αεροδρόμιο Μακεδονία, να έρθουν, να γεμίσουν τα ξενοδοχεία μας, να πάνε στα καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος να φάνε, να περιηγηθούν στα αξιοθέατα.

Τα υγειονομικά μας πρωτόκολλα πέτυχαν να brand-αριστεί η Ελλάδα ως χώρα σοβαρή και ασφαλής

Το 2020 βλέποντας την τραγική κατάσταση στη γειτονική μας Ιταλία που διαθέτει ένα πλούσιο Σύστημα Υγείας, όλοι στοιχημάτιζαν ότι η χώρα μας θα είναι η επόμενη.

Όχι μόνο δεν ήταν η επόμενη, αλλά το Εθνικό Σύστημα Υγείας άντεξε. Φτιάξαμε ένα από τα καλύτερα προγράμματα εμβολιασμού στην Ευρώπη και brand-αρίστηκε η χώρα μας στο εξωτερικό ως μία χώρα σοβαρή και ασφαλής, ένας προορισμός στον οποίο μπορούν να έρθουν επισκέπτες και να μην κινδυνεύσουν.

Και αυτό βοήθησε, προφανώς, να έχουμε κόσμο και το 2020 που έμειναν κλειστές όλες οι άλλες μεσογειακές χώρες και εμείς τολμήσαμε χωρίς εμβόλια τότε, με πολλαπλό testing, με την επιχειρησιακή ενίσχυση του συστήματος αεροδιακομιδών, με υγειονομικό προσωπικό στα νησιά.

Και βέβαια, το 2021 που βλέπετε ότι ακόμα και τώρα που μιλάμε, τα ξενοδοχεία μας, τα καταλύματά μας είναι σε πολύ υψηλό επίπεδο”.

Στο ΑΠΕ

Στο ΑΠΕ ο κ. υπουργός είπε:

“Δίνουμε έμφαση στο city break και τον high end τουρισμό και «φωτίζουμε» λιγότερο γνωστούς προορισμούς

 ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Τι γεύση αφήνει η φετινή τουριστική χρονιά και ποια είναι τα μηνύματα για την επόμενη;

Β. ΚΙΚΙΛΙΑΣ: Τα αποτελέσματα δικαιώνουν τις προσδοκίες όλων μας, οπότε τα μηνύματα για την επόμενη χρονιά είναι αισιόδοξα.

Σύμφωνα με τα διαθέσιμα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος, από τον Ιανουάριο έως τον Αύγουστο, οι αφίξεις αυξήθηκαν κατά 79,2% και οι εισπράξεις κατά 135,7% σε σχέση με την ίδια περίοδο του 2020. Αν πάρουμε  σαν χρονιά ορόσημο για τον ελληνικό τουρισμό το 2019, βρισκόμαστε στο 50% των εισπράξεων συνολικά, αλλά με αυξητική τάση προς το τέλος. Δηλαδή τον Αύγουστο, οι εισπράξεις  έφτασαν στο 75,8% εκείνων του Αυγούστου του 2019, τον Σεπτέμβριο η πληρότητα στα ξενοδοχεία πανελλαδικά ήταν πάνω από 65%, ενώ από τις κρατήσεις και τις συμφωνίες που κάνουμε – αυτήν την περίοδο – για ορισμένους δημοφιλείς προορισμούς, όπως είναι η Κρήτη και η Ρόδος, θα πάμε καλά και τον Νοέμβριο.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Πού θα κριθεί η μάχη του τουρισμού της επόμενης περιόδου, καθώς το 2022 όλοι οι ανταγωνιστικοί προορισμοί της Ελλάδας θα ριχτούν στην μάχη των αφίξεων;

Β. ΚΙΚΙΛΙΑΣ: Κύριε Χαλκιαδάκη, ο Τουρισμός δεν λειτουργεί στον αυτόματο πιλότο. Τα αποτελέσματά του, που είναι απολύτως μετρήσιμα καθώς φέρνουν άμεσα ή έμμεσα το 25% του ΑΕΠ της χώρας, έρχονται μέσα από συστηματική και επαγγελματική προσπάθεια και σκληρή πολυπαραγοντική δουλειά.

Για την επόμενη χρονιά ο στρατηγικός σχεδιασμός και η σταδιακή υλοποίησή του έχει ήδη ξεκινήσει. Τα πρώτα μηνύματα από τις διεθνείς αγορές είναι πολύ θετικά.

Ενδεικτικά σας αναφέρω τη Γαλλία, καθώς μετά από συμφωνία με την Transavia, η εταιρεία αυξάνει κατά 50% τις διαθέσιμες αεροπορικές θέσεις σε σχέση με το 2019, με νέους προορισμούς, όπως η Σκιάθος, ενώ και η Air France θα αυξήσει κατά πολύ τις διαθέσιμες αεροπορικές της θέσεις.

Επίσης, έπειτα από συνεχείς συναντήσεις με Βρετανούς tour operators, ταξιδιωτικά γραφεία και αεροπορικές εταιρείες, θα έχουμε περισσότερες πτήσεις και νέους προορισμούς από τη Μεγάλη Βρετανία.

Παράλληλα, βρισκόμαστε σε ανοιχτό δίαυλο επικοινωνίας με την άλλη άκρη του Ατλαντικού, αναφορικά με τις αεροπορικές συνδέσεις από τις Η.Π.Α., που φέτος αυξήθηκαν.

Στο πλαίσιο αυτό, έχω διαμηνύσει σαφώς προς τους Έλληνες ξενοδόχους αλλά και στους Δήμους και στις Περιφέρειες, πως πρέπει να είμαστε έτοιμοι για τη νέα τουριστική σεζόν από τα μέσα Μαρτίου του 2022. 

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Πώς ετοιμάζεται η Ελλάδα στο πρώτο μεγάλο ραντεβού της διεθνούς τουριστικής σκηνής, την WTM στο Λονδίνο; Τι παρουσία θα έχουμε;

Β. ΚΙΚΙΛΙΑΣ: Η προετοιμασία μας είναι πολυεπίπεδη και στοχευμένη στις αγορές που απευθυνόμαστε.

Κοινή συνισταμένη, είναι η προβολή των συγκριτικών μας πλεονεκτημάτων, αλλά και η προβολή πολύ ελκυστικών προορισμών λιγότερο γνωστών στους ξένους επισκέπτες.

Έχουμε εκπληκτικές «κρυφές ομορφιές» όπως λέτε κι εσείς οι δημοσιογράφοι, πανέμορφα νησιά και παραλίες στην ηπειρωτική Ελλάδα, που τώρα πλέον είναι πολύ εύκολα προσβάσιμα.

Και χάρη στο κλίμα της, η Ελλάδα επεκτείνει τη σεζόν της από την Άνοιξη έως και το Φθινόπωρο, ενώ παράλληλα μπορεί να γίνει τουριστικός προορισμός 12 μηνών.

Δίνουμε, λοιπόν, έμφαση στις ειδικές μορφές τουρισμού, όπως στα city breaks και τον high end τουρισμό, προτάσσουμε την ποιότητα και την υψηλού επιπέδου φιλοξενία, «φωτίζουμε» όπως σας είπα, λιγότερο γνωστούς προορισμούς.

Αυτά τα στοιχεία προβάλλουμε σε όλες τις αγορές του εξωτερικού και αυτό θα κάνουμε και στην WTM, που είναι μία από τις σημαντικότερες εκθέσεις τουρισμού σε όλο τον κόσμο.

Να είστε σίγουρος, θα έχουμε καλές συμφωνίες για την Ελλάδα στο Λονδίνο. 

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Πώς σκέφτεστε να αντιμετωπίσετε την  εποχικότητα του ελληνικού τουριστικού προϊόντος, αλλά και με ποιες πολιτικές θα επιτευχθεί μεγαλύτερη διάχυση των ωφελειών της τουριστικής οικονομίας στη μέση ελληνική οικογένεια;

Β. ΚΙΚΙΛΙΑΣ: H εποχικότητα είναι ένα γνωστό πρόβλημα για όλες τις ελκυστικές τουριστικά χώρες, όχι μόνο για την Ελλάδα. Μόνον οι πόλεις/προορισμοί όπως π.χ. η Νέα Υόρκη το Παρίσι, το Λονδίνο έχουν 12μηνη ροή ξένων επισκεπτών.

Ο ρεαλιστικός λοιπόν στόχος είναι διττός: Από τη μία να προωθήσουμε πόλεις μας, όπως η Αθήνα και η Θεσσαλονίκη, στον χάρτη των δημοφιλών city break, καθώς ο επισκέπτης  συνδυάζει πολιτιστικό τουρισμό, μουσεία, αξιοθέατα με εξαιρετικές υποδομές σε ξενοδοχεία, εστιατόρια, καφέ,  υψηλού επιπέδου εμπορικά καταστήματα και malls, αλλά και μοναδικές εμπειρίες βραδινής διασκέδασης.

Από την άλλη πλευρά, εξίσου ρεαλιστικά, προσπαθούμε να προσελκύσουμε και να διευκολύνουμε μικρότερο μεν αριθμό, αλλά ξεχωριστούς ως προς τις αναζητήσεις τους επισκέπτες, που θα «ανακαλύψουν» την ομορφιά των παραδοσιακών ξενώνων σε έναν ορεινό προορισμό, τη μαγεία μιας μικρής πόλης δίπλα στη λίμνη, τα βυζαντινά μοναστήρια και τα ενετικά κάστρα…

Εκεί, όλοι, από τον ιδιοκτήτη της ταβέρνας ως τον ιδιοκτήτη του μικρού ξενώνα, θα ωφεληθούν πολλαπλά.

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Με ποια στρατηγική θα απαντήσει η Ελλάδα στις προκλήσεις της βιώσιμης φιλοξενίας; Τι περιλαμβάνει ο οδικός χάρτης του τουρισμού για τα επόμενα χρόνια;

Β. ΚΙΚΙΛΙΑΣ:  Όπως έχει τονίσει και ο ίδιος ο Πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης υπάρχουν προορισμοί που έχουν φτάσει στα απόλυτα όριά τους και αν θέλουμε να προστατεύσουμε τον πυρήνα  τους προϊόντος μας, θα πρέπει να ενεργήσουμε ανάλογα.

Όπως σας είπα ήδη, δόξα τω Θεώ έχουμε τόσους πολλούς ελκυστικούς προορισμούς που το πρόβλημα δεν θα είναι ποτέ το «πού», αλλά το «πώς».

Πώς θα συντονιστούμε ώστε δεκάδες νησιά να δέχονται επί περισσότερους μήνες τους επισκέπτες που δέχονται μόνον κάθε Αύγουστο.

Πώς θα δημιουργήσουμε τις κατάλληλες φιλικές περιβαλλοντικά νέες υποδομές φιλοξενίας και πώς θα αναβαθμίσουμε τις παλιές, ώστε η τουριστική ανάπτυξη να είναι βιώσιμη. Πράσινη ενέργεια, πολιτικές υδάτινων πόρων, υποδομές διαχείρισης απορριμμάτων και λυμάτων.

Με δυο λόγια, δεν αρκεί η προσβασιμότητα σε έναν προορισμό, αλλά χρειάζονται σοβαρές υποδομές ώστε να υποδεχτεί και τώρα και στο μέλλον νέους επισκέπτες. 

ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΣ: Τι μήνυμα στέλνετε στον ξενοδοχειακό κόσμο, που ζητά στοχευμένη στήριξη του κλάδου προκειμένου να αντιμετωπιστούν οι παρενέργειες της πανδημίας.

Β. ΚΙΚΙΛΙΑΣ: Να αισθάνεται ότι δεν θα είναι μόνος στην προσπάθεια αυτή. Ότι πάντα θα έχει ένα στήριγμα και ότι εμείς στο Υπουργείο Τουρισμού θα είμαστε στο πλευρό του, μόνιμοι συνεργάτες και αρωγοί των προσπαθειών του.

Στον ΣΚΑΙ

Σε μια ακόμη συνέντευξή του στον ΣΚΑΙ ο κ. Κικίλιας είπε:

“Το Σεπτέμβριο φτάσαμε το 75% των αφίξεων του Σεπτεμβρίου 2019

Σύμφωνα και με τα στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδος, την περίοδο Ιανουάριος-Αύγουστος 2021, η εισερχόμενη ταξιδιωτική κίνηση αυξήθηκε κατά 79,2% από το 2020 και διαμορφώθηκε στα 8,6 εκατομμύρια ταξιδιώτες έναντι 4,8 εκατομμυρίων το 2020.

Η εισερχόμενη κίνηση μόνο για τον Αύγουστο του 2021 διαμορφώθηκε σε 4 εκατομμύρια ταξιδιώτες αυξημένη κατά 125,5%, ενώ και τον Σεπτέμβριο έφτασαν στη χώρα μας 2.352.788 ταξιδιώτες, αύξηση 110% σε σχέση με το Σεπτέμβριο του 2020.

Σύμφωνα με τις αφίξεις επιβατών εξωτερικού, το Σεπτέμβριο φτάσαμε το 75% των αφίξεων του Σεπτεμβρίου 2019.

Πετύχαμε το στόχο για το 2021 να φτάσουμε το 50% των εσόδων του 2019.

Έγινε μια τεράστια προσπάθεια, με «σφραγίδα» την επιτυχία μας και το rebranding της χώρας σε ό,τι έχει να κάνει με τα υγειονομικά πρωτόκολλά μας, τον τρόπο με τον οποίον η ελληνική Κυβέρνηση διαχειρίστηκε την πανδημία, τον τρόπο με τον οποίον προσδώσαμε στον ταξιδιώτη αίσθημα ασφάλειας για να έρθει στη χώρα μας.

Της τάξεως του 100% η πληρότητα σε δημοφιλείς ορεινούς προορισμούς αυτή την εβδομάδα

Αυτή την εβδομάδα, λόγω της αργίας, η εικόνα μας από δημοφιλείς ορεινούς προορισμούς στην ηπειρωτική Ελλάδα είναι της τάξεως του 100% πληρότητας στα καταλύματα.

Κάτι που σημαίνει ότι ο στόχος ενός βιώσιμου τουριστικού προϊόντος, μιας μοναδικής εμπειρίας που θα μπορεί να διαρκεί 12 μήνες το χρόνο, αρχίζει σιγά-σιγά και υλοποιείται.

Και δουλεύουμε σκληρά για την προετοιμασία του 2022, καθώς τώρα είναι οι μήνες της δουλειάς για έναν Υπουργό Τουρισμού.

Όλοι ζητούν έναρξη της τουριστικής περιόδου το Μάρτιο

Για πρώτη φορά μετά από 71 χρόνια έκαναν το ετήσιο συνέδριό τους οι Γερμανοί tour operators στη χώρα μας, στο Costa Navarino, σε συνεργασία με το Υπουργείο Τουρισμού, τον ΕΟΤ, τους ΗΑΤΤΑ/FedHATTA και τον ιδιωτικό τομέα. Είχαμε 450 πολύ μεγάλους tour operators, από την TUI μέχρι την Condor που πετάει ακόμα για Κρήτη και Ρόδο και θα πετάει όλο το Νοέμβριο.

Κεφαλαιοποιούμε το θετικό κλίμα της προσπάθειας που έκανε η χώρα τα τελευταία δύο χρόνια. Όλοι ζητούν, και αυτό θα γίνει, η έναρξη της τουριστικής περιόδου να γίνει φέτος για την Ελλάδα το Μάρτιο. Και μάλιστα, οι μεγάλες αεροπορικές εταιρείες από την Αγγλία, τη Γαλλία, τη Γερμανία, τις Η.Π.Α., μιλούν για αυξήσεις διαθέσιμων θέσεων της τάξεως από 30% έως 50%.

Στόχευση της Κυβέρνησης ένα βιώσιμο τουριστικό μοντέλο – Συγκριτικό μας πλεονέκτημα το RRF

Η στόχευση της ελληνικής Κυβέρνησης και του Πρωθυπουργού, Κυριάκου Μητσοτάκη, είναι ένα βιώσιμο τουριστικό μοντέλο και μία τουριστική εμπειρία σε διάρκεια, με πιο πολλούς προορισμούς και φυσικά με υποστήριξη των πιο γνωστών προορισμών μας.

Στο πλαίσιο αυτό, ετοιμάζουμε τη στρατηγική μας, την οποία θα ανακοινώσουμε εντός του χειμώνα, και θα περιλαμβάνει ένα ολιστικό μοντέλο διαχείρισης και συναρμοδιοτήτων, με βάση τη διαχείριση υδάτινων πόρων και στερεών αποβλήτων, τον τρόπο μεταφοράς από και προς τα νησιά μας, τη διαχείριση της κρουαζιέρας, την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου αλλά και των προορισμών.

Περιλαμβάνει ένα ολιστικό πρόγραμμα διαχείρισης των επισκεπτών μας και οργάνωσης, έτσι ώστε να υπάρχει διάρκεια στο τουριστικό προϊόν, επιτυχία σε κάθε σεζόν, διαχείριση των κρίσεων, αν και όπου χρειάζεται, και προφανώς υποστήριξης των υποδομών μας.

Η Ελλάδα έχει ένα πολύ μεγάλο συγκριτικό πλεονέκτημα: ότι η Κυβέρνηση αποφάσισε ένα σημαντικό κομμάτι του RRF, των επενδυτικών μας πόρων από την Ευρώπη, να πάει σε υποστήριξη βασικών υποδομές, είτε είναι αυτοκινητόδρομοι, είτε είναι οι οδοί, είτε είναι οι αποχετεύσεις, είτε είναι η διαχείριση του υδάτινου ορίζοντα, πάντα με όρους και κανόνες τέτοιους φιλικούς προς το περιβάλλον.

Τουρισμός 12 μήνες το χρόνο και σε καινούργιους προορισμούς

Σαφώς θέλουμε ποιότητα στον τουρισμό μας και το επιδιώκουμε στις συμφωνίες που υπογράφουμε. Όμως μπορούμε κάλλιστα να διαχειριστούμε την ποσότητα, εάν η στρατηγική μας περιλαμβάνει όχι μόνο τις 2,5 Περιφέρειες της χώρας που σηκώνουν κατά κύριο λόγο το βάρος του τουρισμού, αλλά όλες τις Περιφέρειες και πολλαπλούς προορισμούς.

Στόχος μας ο τουρισμός 12 μήνες το χρόνο και σε προορισμούς καινούργιους, που βλέπετε ότι από μόνοι τους πολλές φορές ανακαλύπτουν οι επισκέπτες μας. Δική μας υποχρέωσή είναι να τους «φωτίσουμε». Και στην ηπειρωτική Ελλάδα πανέμορφες περιοχές ορεινών διακοπών, γαστρονομικού τουρισμού, οινοτουρισμού, θρησκευτικού τουρισμού, αθλητικού τουρισμού.

Για παράδειγμα, το Σεπτέμβριο οι φίλοι μας οι Ισραηλινοί που έχουν το μήνα των διακοπών τους.

Τις 8 εβδομάδες, δύο τον Οκτώβριο, δύο τα Χριστούγεννα, δύο τον Φεβρουάριο και δύο το Πάσχα που οι Γάλλοι έχουν τις σχολικές διακοπές τους.

Τα ειδικά προγράμματα, που ήδη υπογράφονται με Βρετανούς tour operators για την τρίτη και τέταρτη ηλικία σε ό,τι έχει να κάνει με ελληνικούς προορισμούς.

Τις 13 με 14 πτήσεις που θα έχουμε από τις Η.Π.Α.. Μιλάμε για υψηλού επιπέδου εισοδήματος επισκέπτες που μένουν και πολλές ημέρες.

Αυτή είναι μία στρατηγική που υπηρετεί το στόχο μας ως χώρα, που φέρνει νέες θέσεις εργασίας, πιο ποιοτικές, καλύτερα πληρωμένες και έτσι να επιστρέφει αυτό πίσω στην ελληνική οικογένεια και στην ελληνική οικονομία”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *