Τηλεδιάσκεψη ΕΟΤ – ΠΟΔΙΞ για την διαφημιστική καμπάνια

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ ΦΟΡΕΙΣ

Πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 26 Ιανουαρίου 2021 συνάντηση μέσω διαδικτύου του Γενικού Γραμματέα του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (ΕΟΤ) Δημήτρη Φραγκάκη και του Διοικητικού Συμβουλίου της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Διευθυντών Ξενοδοχείων (ΠΟΔΙΞ).

Στην συνάντηση συμμετείχαν επίσης ο Θόδωρος Κοτιώνης, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας Ogilvy και ο  Γιάννης Τσάκαλος CEO της AQ Strategy.

Η συνάντηση αυτή έρχεται να προστεθεί σε μια σειρά παρουσιάσεων του ΓΓ ΕΟΤ με τους φορείς τουρισμού σχετικά με την προβολή της χώρας μας στο εξωτερικό.

Κύριο θέμα της τηλεδιάσκεψης ήταν η παρουσίαση στα μέλη του ΔΣ της ΠΟΔΙΞ, το σχέδιο τριετούς διαφημιστικής προβολής της χώρας μας από την διαφημιστική εταιρεία marketing “Ogilvy” η οποία έχει αναλάβει την διαφημιστική αυτή προβολή για λογαριασμό του ΕΟΤ.

ksd ΠΟΔΙΞ
adv

Ο ΓΓ του ΕΟΤ Δημήτρης Φραγκάκης αφού ευχαρίστησε τα μέλη της ΠΟΔΙΞ για την συμμετοχή τους στην τηλεδιάσκεψη αλλά και στην συνεργασία τους με τον ΕΟΤ παρουσίασε τους βασικούς άξονες του τριετούς στρατηγικού πλάνου του ΕΟΤ το οποίο δίνει μεγάλη έμφαση όχι μόνο στον ήλιο και την θάλασσα αλλά και στην ενδοχώρα και στους ορεινούς όγκους, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε, θεωρώντας όλη την χώρα σαν τουριστικό προορισμό, καθώς επίσης και στον θεματικό τουρισμό ο οποίος μπορεί να συμβάλει στην άμβλωση της εποχικότητας.

Ο πρόεδρος της ΠΟΔΙΞ Γιώργος Πελεκανάκης με την σειρά του ευχαρίστησε τον Γενικό Γραμματέα για την παρουσίαση του σχεδίου τουριστικής προβολής της χώρας μας και ανέφερε ότι : Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Διευθυντών Ξενοδοχείων αναγνωρίζει την πρωτοβουλία του ΕΟΤ να παρουσιάσει και να συμβουλευτεί τους επαγγελματίες του τουρισμού και να αφουγκράζεται τις απόψεις αυτών και θεωρούμε ιδιαίτερα σημαντικό ότι το σχέδιο προβολής έχει τριετή διάρκεια.

Στο τέλος της παρουσίασης ζητήθηκε από της ΠΟΔΙΞ να γίνει παρουσίαση του συγκεκριμένου σχεδίου της διαφημιστικής προβολής  σε ανοικτή τηλεδιάσκεψη προς όλα τα μέλη της ΠΟΔΙΞ.

Σημειώνεται ότι έχουν πραγματοποιηθεί πλήθος παρουσιάσεων από τον ΕΟΤ της στρατηγικής της καμπάνιας σε φορείς του Τουρισμού (ΞΕΕΕ, ΠΟΞ, HATTA, ΣΕΤΕ, κ.λπ.).

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *