cyprus
Αγία Νάπα, Κύπρος

Η Travel Appeal επεκτείνεται στην Ελλάδα και την Κύπρο σε μια νέα αποκλειστική συνεργασία με την Global Media

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η Travel Appeal, η οποία  ιδρύθηκε το 2014, προσφέρει σύγχρονες και ποικίλες λύσεις προκειμένου οι επιχειρήσεις του Τομέα Τουρισμού και Μεταφορών, να ανακαλύψουν το πραγματικό ανταγωνιστικό τους πλεονέκτημα, να βελτιώσουν την ικανοποίηση των πελατών τους και να αυξήσουν τα έσοδά τους , αξιοποιώντας τα δεδομένα ανθρώπινης εμπειρίας και την τεχνολογία της τεχνητής νοημοσύνης.

Σε συνεργασία με την Global Media, η Travel Appeal θα εξυπηρετεί άμεσα την ταχέως αναπτυσσόμενη Ελληνική και Κυπριακή αγορά.

“Η κοινή μας δέσμευση είναι να ανοίξουμε το δρόμο για τους ενδιαφερόμενους προορισμούς, πόλεις, νησιά, αεροδρόμια, ξενοδοχεία, μουσεία, εστιατόρια κ.α. ώστε να αυξήσουν/βελτιώσουν τη φήμη τους και να δημιουργήσουν μια μοναδική εμπειρία για τους πελάτες τους χρησιμοποιώντας προηγμένη Artificial Intelligence τεχνολογία”, αποκαλύπτει ο Mirko Lalli Travel Διευθύνων Σύμβουλος και ιδρυτής της εταιρείας Travel Appeal.

“Είμαστε απίστευτα ενθουσιασμένοι για την επέκταση σε Ελλάδα και Κύπρο αλλά και για την ευκαιρία να μάθουμε  περισσότερα για αυτές τις αγορές . Η συνεργασία μας με την Global Media είναι πολύ σημαντική  για εμάς, καθώς η αφοσίωσή τους και η εξειδίκευση τους στον τομέα του τουρισμού και  φιλοξενίας είναι εξαιρετική”.

“Είμαστε περήφανοι που παρουσιάζουμε τις ποικίλες λύσεις της πλατφόρμας Travel Appeal σε όλους όσους ασχολούνται με τον τομέα του τουρισμού και της φιλοξενίας στην Ελλάδα και την Κύπρο. Οι υπηρεσίες της θα επιτρέψουν σε Προορισμούς, Αεροδρόμια, Ξενοδοχεία, Μουσεία, Εστιατόρια κλπ. να αξιοποιήσουν την ψηφιακή τους εικόνα, να αναλύσουν και να αξιολογήσουν την πελατεία τους, να μεγιστοποιήσουν την ικανοποίηση των πελατών τους, να επωφεληθούν από τις ευκαιρίες και να αποκτήσουν πολύτιμες γνώσεις ακόμα και σε τοπικό επίπεδο.

Η Travel Appeal διαφοροποιείται και ξεχωρίζει από τις αντίστοιχες εταιρείες με την παροχή Diverse & Dynamic Data, όχι μόνο για τους επισκέπτες/πελάτες αλλά και για τους ίδιους τους προορισμούς, τις κλιματολογικές συνθήκες, σημαντικά γεγονότα και άλλους παράγοντες που επηρεάζουν τις τελικές αποφάσεις των ταξιδιωτών. “Η σημασιολογική ακρίβειά τους είναι αναμφισβήτητη, παρέχοντας ακριβέστερη βαθμολογία με βάση την ποικιλία και τις αξιολογήσεις των πελατών. Στα πιο πρόσφατα χαρακτηριστικά τους είναι το Βrand Monitoring  και τo Social Listening, δύο μοναδικές υπηρεσίες οι οποίες επιτρέπουν στους πελάτες της Travel Appeal να κατανοήσουν πως γίνονται αντιληπτοί στο διαδίκτυο και να αναλάβουν αναλόγως στοχοθετημένες δράσεις “, δηλώνει ο κος Φρόνιμος.

Πέραν των παραπάνω, η Travel Appeal προσφέρει μια ποικιλία προϊόντων, όπως  Data-Driven Reports, Chatbots, Dashboards κ.α. για DMO’s,  για ιδιώτες, αλυσίδες Ξενοδοχείων αλλά και για κάθε οργανισμό/επιχείρηση που προσπαθεί να κατανοήσει τόσο τα λεπτομερή στοιχεία όσο και να έχει μια καθολική επισκόπηση της επιχείρησής τους.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *