Photo by Asad Photo Maldives on Pexels

FORBES: Τρεις νέες τάσεις αναδύονται στα πολυτελή ταξίδια το 2025

ΔΙΕΘΝΗ ΜΕΛΕΤΕΣ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι σημερινοί πολυτελείς ταξιδιώτες επιδεικνύουν μια διάθεση να ανακαλύψουν νέους προορισμούς, ενώ, παράλληλα, δίνουν ιδιαίτερη σημασία στο ευ ζην. Από την άλλη, οι ξενοδοχειακές αλυσίδες διευρύνουν τις συνεργασίες τους με υπερπολυτελή brands, σε μια προσπάθεια να φτάσουν στα υψηλότερα δυνατά επίπεδα τις υπηρεσίες που προσφέρουν στο πολυτελές κοινό τους. Αυτές ουσιαστικά οι τρεις νέες τάσεις στα πολυτελή ταξίδια αναδείχθηκαν στα βραβεία 2025 Star Awards, του Forbes Travel Guide (FTG). 

Ακολουθούν οι τρεις νέες τάσεις που βρίσκονται εφέτος στο προσκήνιο στον κλάδο των πολυτελών ταξιδιών:

Τα όρια της πολυτέλειας διευρύνονται. Τα ξενοδοχεία “αγκαλιάζουν” μια ολοένα και πιο περιπετειώδη, πολυτελή πελατεία, με διάθεση να εξερευνήσει λιγότερο γνωστούς προορισμούς, όπως αποδεικνύεται από τις “αφίξεις” νέων προορισμών στη λίστα του FTG για το 2025. Η αυθεντικότητα είναι το κλειδί- οι επιθεωρητές παρατήρησαν μια αίσθηση του τόπου που δημιουργείται όχι μόνο από τη διακόσμηση και την κουζίνα, αλλά και από τη μεθοδευμένη ενσωμάτωση των τοπικών εθίμων και της ιστορίας.

Σύμφωνα με τις αξιολογήσεις οι νέοι προορισμοί της λίστας για φέτος είναι το Costa Navarino, το Μπρουνέι, η Φινλανδία, το Haikou, το Xiamen και το Xi’an, στην Κίνα, το Καζακστάν, η Μάλαγα, στην Ισπανία, το Μαυροβούνιο, η Oualidia και ο Tamuda Bay, στο Μαρόκο, το Phu Quoc, στο Βιετνάμ, η Ρουμανία και το Σάλτσμπουργκ, στην Αυστρία.

Τα ξενοδοχεία προετοιμάζουν το έδαφος για την ευεξία. Οι εμπειρίες με επίκεντρο την υγεία και η ανάγκη να αισθάνονται όμορφα και μετά το ταξίδι τους αποτελούν προτεραιότητα για τους σημερινούς ταξιδιώτες. Τα στοιχεία του FTG αποδεικνύουν ότι η τάση αυτή διατηρείται ισχυρή μεταξύ των ξενοδοχείων πέντε αστέρων και διευρύνεται σημαντικά στις κατηγορίες των τεσσάρων αστέρων και των συνιστώμενων ξενοδοχείων.

Οι πολυτελείς συνεργασίες αναβαθμίζουν το επίπεδο. Τα ξενοδοχεία συνεργάζονται με υπερπολυτελή brands με δημιουργικούς τρόπους με σκοπό να βελτιώσουν την εμπειρία των επισκεπτών. Το Atlantis The Royal, στο Ντουμπάι, για παράδειγμα, συνεργάστηκε με την Louis Vuitton για μια εικαστική δημιουργία σε όλους τους χώρους του ξενοδοχείου, για τον εορτασμό της πρώτης επετείου της πεντάστερης, ξενοδοχειακής μονάδας.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *