tui

TUI UK: Διψήφια αύξηση των πωλήσεων μέσω ανεξάρτητων ταξιδιωτικών πρακτόρων

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Διψήφια αύξηση των πωλήσεων μέσω ανεξάρτητων ταξιδιωτικών πρακτόρων σημειώνει η TUI UK από τότε που δεσμεύτηκε να συνεργαστεί πιο στενά με το εμπόριο, όπως τονίζει ο επικεφαλής μάρκετινγκ του κορυφαίου tour operator, Neil Swanson, στο πλαίσιο εκδήλωσης που πραγματοποιήθηκε για την παρουσίαση της χριστουγεννιάτικης διαφήμισης της εταιρίας.

Σύμφωνα με τον κ. Swanson, η TUI UK έχει λάβει απίστευτα καλά σχόλια από τους πράκτορες, από τότε που προχώρησε στην ενίσχυση της εμπορικής της ομάδας με νέα στελέχη, αν και δεν προχώρησε σε ακριβή αριθμό για την αύξηση των πωλήσεων. Είπε, ωστόσο, ότι ελπίζει να “συνεχίσει να αυξάνει τα μεγέθη μέσω αυτού του καναλιού”.

Τα σχόλια του κ. Swanson ήρθαν αφού η εταιρία διεύρυνε την εμπορική της ομάδα στα 17 μέλη, με την προσθήκη εννέα στελεχών, τέσσερις από τους οποίους έχουν ήδη αρχίσει να επισκέπτονται ταξιδιωτικά πρακτορεία σε όλο το Ην. Βασίλειο για να εκπαιδεύσουν τους ταξιδιωτικούς πράκτορες σχετικά με το προϊόν της TUI.

“Η ανταπόκριση μέχρι στιγμής είναι απίστευτα καλή, γεγονός που επιβεβαιώνεται από τις αυξημένες πωλήσεις από το εμπόριο -έχουμε δει σημαντική διψήφια αύξηση”, δήλωσε ο κ. Swanson, μιλώντας στο Travel Weekly, στο πλαίσιο εκδήλωσης για την παρουσίαση της χριστουγεννιάτικης διαφήμισης του tour operator.

“Βγήκαμε με νέους εμπορικούς όρους και ενισχυμένη υποστήριξη και όλα αυτά αποδίδουν καρπούς”, πρόσθεσε.

Ο κ. Swanson δήλωσε ότι ο οργανισμός θα εξετάσει το ενδεχόμενο να διοργανώσει ταξίδια fam το 2024, καθώς, όπως είπε, πρέπει να προσελκύσει περισσότερους ταξιδιωτικούς πράκτορες. Κι επιβεβαίωσε ότι εξετάζεται το ενδεχόμενο διοργάνωσης ενός συνεδρίου για να συνεργαστεί με τους πράκτορες.

Τόνισε ότι η ισχυρή επικοινωνία μεταξύ της TUI UK και των πρακτόρων, θα είναι το “κλειδί”.

“Αυτή τη στιγμή όλα είναι πολύ καλά. Πηγαίνουμε βήμα – βήμα και ελπίζουμε ότι θα συνεχίσουμε να εξελισσόμαστε και να αυξάνουμε τις πωλήσεις μέσω αυτού του καναλιού”, πρόσθεσε.

“Πρωταγωνιστές” τα ξωτικά στη χριστουγεννιάτικη τηλεοπτική διαφήμιση της TUI

Η TUI UK ξεκίνησε την πρώτη της χριστουγεννιάτικη τηλεοπτική διαφήμιση, με έναν ολοκαίνουργιο διαγωνισμό, που προσφέρει δωρεάν διακοπές στους Βρετανούς.

Η ταινία μικρού μήκους αφηγείται την “ανείπωτη” Χριστουγεννιάτικη ιστορία για το τι συμβαίνει με τα ξωτικά αφού ο Άγιος Βασίλης φύγει για να παραδώσει τα δώρα.

Στη διαφήμιση, τα ξωτικά φαίνονται να χαλαρώνουν στις διακοπές τους, περνώντας δύο εβδομάδες στην παραλία με κοκτέιλ, μασάζ και κατασκευάζοντας κάστρα στην άμμο. Είναι, μάλιστα, τόσο απορροφημένα από την καλοπέραση, που αγνοούν ακόμη και ένα τηλεφώνημα από τον ίδιο τον Άγιο Βασίλη.

Το διάσημο τραγούδι του Ricky Martin Livin’ La Vida Loca παίζει καθ’ όλη τη διάρκεια της διαφήμισης.

Η ταινία δημιουργήθηκε σε συνεργασία με τη Leo Burnett και τον βραβευμένο δημιουργό Andy Gent, από το Arch Model Studio, ο οποίος έχει δουλέψει σε ταινίες όπως οι “Isle of Dogs” του Wes Anderson, “Fantastic Mr Fox”, “The Grand Hotel Budapest” και “Corpse Bride” του Tim Burton.

Ο Andy Gent δημιούργησε τα 10 κουκλίστικα ξωτικά που πρωταγωνιστούν στην καμπάνια.

Η διαφήμιση προβλήθηκε για πρώτη φορά ολόκληρη στις 7.20 π.μ. σήμερα το πρωί στο ITV, κατά τη διάρκεια του Good Morning Britain, πριν μεταδοθεί στο Channel 4, απόψε, κατά τη διάρκεια του τελικού του Great British Bake Off και στη συνέχεια στο I’m a Celebrity Get me Out of Here.

Εκτός από τη διαφήμιση, τα σκανταλιάρικα ξωτικά θα “καταλάβουν” τα κοινωνικά κανάλια της ΤUI, κατά τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, καθώς θα μοιράζονται “εορταστικές φωτογραφίες” από το ταξίδι τους.

Θα υπάρξει επίσης ένας διαγωνισμός στις σελίδες κοινωνικής δικτύωσης της TUI, που θα χαρίσει 12 διακοπές, καθώς και ένα “Elfie AR Filter” διαθέσιμο για χρήση σε Instagram και Facebook.

 

 

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *