tui
Φωτό: TUI Group

TUI: Focus στο μοντέλο άμεσης διανομής

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Στο μοντέλο απευθείας διανομής προς τον καταναλωτή στρέφεται η TUI καθώς βγαίνουμε από την πανδημία, σύμφωνα με τον επικεφαλής της στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Μιλώντας στην πρώτη εκδήλωση TUI Talks για τον Τύπο, στο Λονδίνο, ο διευθύνων σύμβουλος της TUI UK, Andrew Flintham, είπε ότι η ευελιξία θα καθοδηγήσει τον τρόπο με τον οποίο η εταιρία δίνει προτεραιότητα στη διανομή της. “Το μοντέλο διανομής μας εστιάζει σε μια άμεση σχέση TUI-πελάτη και αυτό θα αυξηθεί σίγουρα”, είπε.

“Έχουμε δύναμη στην επωνυμία μας, αλλά ως αξιόπιστη και γνωστή μάρκα, οι πελάτες θέλουν να επικοινωνήσουν μαζί μας, ένας προς έναν. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν θα συνεργαστούμε με άλλους, τρίτους προμηθευτές, ωστόσο με όλο και περισσότερους ανθρώπους να αγοράζουν διακοπές στο διαδίκτυο και την τάση για μαζική εξατομίκευση και αυξημένη ευελιξία, οφείλουμε να αυξήσουμε τη σχέση μας αυτή με τους πελάτες”.

Ο Flintham είπε ότι η TUI θα συνεχίσει να αναδιαμορφώνει το πεδίο της λιανικής, καθώς κινείται προς μια πιο ψηφιακή υπηρεσία για τους πελάτες της. “Γνωρίζουμε ότι η υπηρεσία πρόσωπο με πρόσωπο είναι σημαντική, αλλά η μετάβαση σε μια πιο ψηφιακή υπηρεσία είναι κάτι που πιστεύουμε ότι θα δούμε όλο και περισσότερο στο μέλλον”, είπε.

tui
Αεροσκάφος B737 max της TUI στη Ρόδο | money tourism copyright photo

“Θα αναπτύξουμε περαιτέρω τις ψηφιακές δυνατότητες, αλλά οι πελάτες θα έχουν την επιλογή. Το πώς θα επιλέξουν να αλληλεπιδράσουν μαζί μας, ψηφιακά ή πρόσωπο με πρόσωπο, θα διαμορφώσει τη στρατηγική μας και τον ρυθμό οποιασδήποτε μετάβασης”, πρόσθεσε.

Σύμφωνα με τον ίδιο, ο όμιλος είχε δει τις ανάγκες εξυπηρέτησης των πελατών του να αλλάζουν κατά τη διάρκεια της πανδημίας. “Τους τελευταίους 20 μήνες ο κόσμος άλλαξε και δεν αποτελεί έκπληξη ότι άλλαξε και το ταξιδιωτικό τοπίο μαζί του. Οι πελάτες επιδεικνύουν πλέον διαφορετικές συμπεριφορές και προσδοκίες -ακόμη και οι ταξιδιώτες με τη μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση χρειάζονται τώρα περισσότερη υποστήριξη και οι πελάτες με τη μικρότερη αυτοπεποίθηση χρειάζονται περισσότερη επιβεβαίωση. Και όλοι δίνουν ακόμη μεγαλύτερη σημασία στις διακοπές τους”, είπε.

“Όλο και περισσότεροι άνθρωποι θέλουν να κάνουν κράτηση μέσω διαδικτύου, να διαχειριστούν τις κρατήσεις τους μέσω διαδικτύου ή να μιλήσουν με έναν ταξιδιωτικό σύμβουλο τη στιγμή της επιλογής τους, και φυσικά όχι απαραίτητα σε μια φυσική τοποθεσία. Ξεκινήσαμε το ταξίδι μας για να αναδιαμορφώσουμε τα καταστήματα λιανικής μας το 2019 και πιστεύουμε ότι αυτή η τάση θα έχει μόνο αυξητική πορεία”, πρόσθεσε ο Flintham. Για να συμπληρώσει: “Γνωρίζουμε ότι το να βλέπουμε ή να μιλάμε σε έναν άνθρωπο δια ζώσης είναι εξαιρετικά σημαντικό και έχουμε δει απολύτως την αξία αυτού τους τελευταίους 20 μήνες. Οι σύμβουλοί μας στην TUI έχουν πλέον στόχο να εμπνέουν τους πελάτες μας και να τους παρέχουν την υλικοτεχνική υποστήριξη που χρειάζονται για να πάνε διακοπές και λιγότερο τη φυσική πώληση των διακοπών”.

Σύμφωνα με τον ίδιο, η επιθυμία για μια πιο ψηφιακή υπηρεσία εμφανίζεται επίσης στο εξωτερικό. “Αν ξαπλώνετε στην ξαπλώστρα σας με ένα ποτό στο χέρι, είναι πολύ πιο πιθανό να θέλετε να συνομιλήσετε μέσω μιας εφαρμογής, παρά να πάτε και να βρείτε ένας εκπρόσωπος στη ρεσεψιόν”, κατέληξε με νόημα.

Η TUI αναπτύσσει μια πιο φιλόδοξη στρατηγική βιωσιμότητας

Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της TUI UK, ο κορυφαίος tour operator εργάζεται πάνω σε μια νέα στρατηγική βιωσιμότητας, η οποία λέει ότι θα είναι η πιο φιλόδοξη μέχρι τώρα.

Προσδιορίζοντας τη βιωσιμότητα ως βασική τάση σε μια συζήτηση για το μέλλον των ταξιδιών, ο Flintham είπε: “Τις τελευταίες εβδομάδες και μήνες, έχουμε δει ταξιδιωτικές επωνυμίες να μιλούν για τις προσεγγίσεις βιωσιμότητάς τους. Αυτό δεν είναι κάτι νέο για εμάς στην TUI, αφού είναι κάτι που εξετάζουμε πάνω από 30 χρόνια. Ήταν βασικός μας στόχος και παραμένει έτσι. Τώρα, ως MD της μεγαλύτερης ταξιδιωτικής εταιρίας στο Ηνωμένο Βασίλειο -με αεροπορική εταιρία και γραμμή κρουαζιέρας υπό την ‘ομπρέλα’ της, δεν πρόκειται να σταθώ εδώ σήμερα και να πω ότι οι θεμελιώδεις δραστηριότητές μας δεν μας δημιουργούν προκλήσεις σε αυτόν τον χώρο. Αλλά πρέπει να κάνουμε ό,τι μπορούμε για να μειώσουμε τον αντίκτυπό μας και να βοηθήσουμε τους πελάτες μας να κάνουν τις πιο βιώσιμες επιλογές”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *