money tourism copyright photo
© ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Βρετανία: Στα υψηλότερα επίπεδα οι ταξιδιωτικές δαπάνες από την έναρξη της πανδημίας

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Οι δαπάνες των Βρετανών για διεθνή ταξίδια σημείωσαν τις ισχυρότερες επιδόσεις τους από την έναρξη της πανδημίας, καθώς οι περιορισμοί συνέχισαν να αίρονται, όπως προκύπτει με βάση νεότερα στοιχεία της Barclaycard.

Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες και οι αεροπορικές εταιρίες σημείωσαν πολύ μικρότερες απώλειες της τάξης του 26,9% και 28,1%, αντίστοιχα τον Οκτώβριο, σε σύγκριση με τον προηγούμενο μήνα, όταν υποχώρησαν κατά 45,4% και 49,5%, αντίστοιχα.

Η Barclaycard χαρακτηρίζει τα στοιχεία αυτά ως ενθαρρυντικά για τον ταξιδιωτικό κλάδο, καθώς οι συνολικές δαπάνες των καταναλωτών μέσω καρτών αυξήθηκαν κατά 14,2% τον περασμένο μήνα, σε σχέση με τον περασμένο Οκτώβριο του 2020.

Σύμφωνα με την Barclaycard, ενώ η ανάπτυξη επιβραδύνθηκε σε ορισμένες κατηγορίες, όπως η ένδυση και η φιλοξενία, ήταν ένας ιδιαίτερα καλός μήνας για την ψυχαγωγία, τις ψηφιακές συνδρομές και τα ταξίδια.

Ωστόσο, σύμφωνα με κάποιες ενδείξεις ότι οι καταναλωτές μπορεί να περικόψουν τις δαπάνες λιανικής, ορισμένοι κλάδοι κατέγραψαν μικρότερη ανάπτυξη σε σχέση με τον Σεπτέμβριο, συμπεριλαμβανομένων των ειδών ένδυσης και των πολυκαταστημάτων. Αυτό συμβαίνει καθώς σχεδόν εννέα στους δέκα (88%) καταναλωτές δηλώνουν ότι ανησυχούν για τον αντίκτυπο του αυξανόμενου πληθωρισμού στα οικονομικά των νοικοκυριών τους, παρουσιάζοντας μια μικρή βελτίωση έναντι του Σεπτεμβρίου (90%).

Ένα αντίστοιχο ποσοστό καταναλωτών (89%) ανησυχούν ότι οι αυξανόμενοι λογαριασμοί θα έχουν αρνητικό αντίκτυπο στα οικονομικά των νοικοκυριών τους, με το 38% να ξοδεύουν λιγότερα σε “καλά” είδη.

Επιπλέον, τρεις στους δέκα (29%) από αυτούς που ανησυχούν για την αύξηση των λογαριασμών των νοικοκυριών, μειώνουν τις κοινωνικές εκδηλώσεις, συμπεριλαμβανομένων των ποτών και των γευμάτων εκτός σπιτιού.

Ο επικεφαλής καταναλωτικών προϊόντων της Barclaycard, Jose Carvalho, δήλωσε: “Η ακριβή εορταστική περίοδος στον ορίζοντα, σε συνδυασμό με τις συνεχείς ανησυχίες σχετικά με τον αντίκτυπο του πληθωρισμού και τις ελλείψεις της εφοδιαστικής αλυσίδας, οδήγησε τους καταναλωτές τον Οκτώβριο, σε σταθερές αλλά προσεκτικές δαπάνες.

“Ενώ η αβεβαιότητα σχετικά με την αύξηση των λογαριασμών των νοικοκυριών φαίνεται να απασχολεί τους Βρετανούς, η ενθαρρυντική ανάπτυξη που σημειώνεται στην ψυχαγωγία και τα διεθνή ταξίδια δείχνει ότι οι καταναλωτές εξακολουθούν να επιθυμούν να απολαμβάνουν δραστηριότητες αναψυχής και διακοπές”, πρόσθεσε ο Carvalho. Για να καταλήξει: “Καθώς οι Βρετανοί συνεχίζουν τις χριστουγεννιάτικες αγορές τους και προετοιμάζεται για την Black Friday και άλλες εκπτώσεις, είμαστε βέβαιοι ότι ο Νοέμβριος θα φέρει λίγη ευχαρίστηση στην αγορά”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *