Group of Students in Library

Ξενοδόχοι: Σε συγχρονισμό με τη νοοτροπία των Millennials

ΜΕΛΕΤΕΣ

Προσπαθώντας να προσελκύσουν τη μεγαλύτερη αγορά, όλο και περισσότεροι ξενοδόχοι ψάχνουν τρόπους να προσεγγίσουν τη νοοτροπία των Millennials.
Η τελευταία λέξη της τεχνολογίας και το υψηλής ταχύτητας Wi-Fi, καλούνται να καλύψουν την ανάγκη τους να είναι πάντοτε συνδεδεμένοι, ενώ τα καινούρια δωμάτια, την αίσθηση της αυθεντικότητας που αποζητούν. Από ναρκισσιστές με προηγμένης τεχνολογίας εξοπλισμό σε λάτρεις της περιπέτειας, τα επίθετα που τους περιγράφουν αντικατοπτρίζονται στην αναζήτηση των ξενοδόχων για νέα brands.
Οι γεννημένοι περίπου μεταξύ 1982-2000, Millennials, είναι η μεγαλύτερη γενιά που περιλαμβάνει το ένα τέταρτο του πληθυσμού. Με 80 εκατομμύρια από αυτούς μόνο στις Ηνωμένες Πολιτείες, αναμένεται από την επόμενη χρονιά να καταγράψουν τα μεγαλύτερα έσοδα.
Hilton – Tru
Οι επιπτώσεις είναι ευρείες;
«Οι Millennials επηρεάζουν πολύ περισσότερο από τη γενιά τους,» δήλωσε ο Phil Cordell, επικεφαλής διαχείρισης των Hilton. Το Tru των Hilton, που ξεκίνησε επίσημα πριν από λίγες εβδομάδες, θα θέσει ως στόχο τους Millennials.
«Αποτελούν μεγάλο μέρος της συζήτησης για την επιχείρηση μας», δήλωσε ο Cordell, καθώς δεν πρόκειται μόνο για την επιρροή που ασκούν σήμερα, αλλά ακόμη περισσότερο, αύριο. Δεν μπορούν να είναι οι βασικοί πελάτες των ξενοδοχείων ακόμη, αλλά θα είναι σε 5 έως 10 χρόνια, όταν αρχίσουν να κατακτούν την κορυφή και να κερδίζουν, να ξοδεύουν, να ταξιδεύουν. «όσο οι Millennials μεγαλώνουν, μπορούμε να αναπτυχθούμε και να αλλάξουμε, να προσαρμοστούμε, για να μεγαλώσουμε μαζί τους, είπε ο Cordell.
Ένα από τα κύρια χαρακτηριστικά της Tru είναι « Ένας μεγάλος, ανοιχτός χώρος που βασίζεται στην κοινωνική φύση των Millennials ». Στην περιοχή αυτή, υπάρχουν αφιερωμένες ζώνες στην εργασία, το φαγητό, και τα τυχερά παιχνίδια.
«Έχουμε συνδέσει τις παροχές αυτές, με τρόπους που οι άνθρωποι μπορούν πραγματικά να αισθάνονται συνδεδεμένοι», δήλωσε ο Cordell. «Αυτό είναι ένα μεγάλο μέρος της νοοτροπίας τους».
Η Tru θα ανοίξει ξενοδοχεία στην Ατλάντα, τη Nashville, το Πόρτλαντ, το Ντάλας, το Σικάγο και τη Βοστόνη.
Corner από το Hyatt Centric
Τα Hyatt Hotels έχουν επίσης έναν κοινωνικό χώρο, που ονομάζεται “The Corner”. Με υπηρεσίες μπαρ ή φαγητό, και υπολογιστές και εκτυπωτές.
Γνωστά ως «μοναδικά ξενοδοχεία για μοναδικούς ταξιδιώτες» το Centric έχει boutique δωμάτια με επώνυμα προϊόντα μπάνιου, φαγητό και κοκτέιλ, και, φυσικά, δωρεάν Wi-Fi.
Έχουμε τρία Hyatt Hotel, τα Hyatt Η Pike Long Beach (Καλιφόρνια), το Hyatt Escala Lodge at Park City (Utah), και το Street Market Hyatt, The Woodlands (Τέξας). Ενώ η εταιρεία, ανοίγει ένα ακόμη στην Ουρουγουάη το τρέχον έτος, και σχεδιάζει να ανοίξει και στην Ιαπωνία το 2018.
Τα Marriott μπροστά
Ο διευθύνων σύμβουλος της Marriott International, Arne Sorenson αναγνώρισε ότι ένας σημαντικός παράγοντας στην εξαγορά αξίας $ 12 δις, από την Starwood Hotels & Resorts, των W Hotels και της Aloft, ήταν η lifestyle υπόστασή τους. Η W, που ξεκίνησε το 1998, ήταν αναμφισβήτητα η πρώτη που καθιέρωσε τα “σαλόνια” έναντι των λόμπι.
Με δημοφιλή στέκια για τους νέους ντόπιους και μη ταξιδιώτες, η W Hotels σχεδιάζει να ανοίξει δύο ακόμη μονάδες, στο Aspen και τη Μαδρίτη.
Τα Aloft Hotels είναι μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες εταιρίες της Starwood. Ένας ηγέτης της τεχνολογίας, με καινοτομίες, όπως τα ρομπότ “Botlr,”, και ψηφιακά κλειδιά δωματίου. Τα δωμάτια είναι εξοπλισμένα με έξυπνους καθρέφτες που προσφέρουν ενημερώσεις για τις καιρικές συνθήκες.
Η Marriott ξεκίνησε επίσης με Millennial – Branded ξενοδοχεία, τα AC και και Moxy. Το Moxy θα ανοίξει το πρώτο του στις Ηνωμένες Πολιτείες φέτος την άνοιξη, στη Νέα Ορλεάνη, και το Λος Άντζελες. Αναμένεται να έχει σχεδόν 150 ξενοδοχεία σε όλο τον κόσμο μέσα σε 10 χρόνια.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *