crete

Αύξηση των εκπαιδευτικών εκδρομών στην Ελλάδα από το Studiosus

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Σταθερή άνοδο σημειώνει το Studiosus, το μεγάλο Γερμανικό τουριστικό πρακτορείο εκπαιδευτικών ταξιδίων, σαν αποτέλεσμα του έντονου ενδιαφέροντος για Ισλαμικούς προορισμούς και της προσφοράς περισσότερων εκπαιδευτικών εκδρομών, για διαφορετικούς προορισμούς κάθε φορά, την επόμενη χρονιά.

Η Studiosus, ηγέτης στην αγορά για «εκπαιδευτικές εκδρομές», αναμένεται να κλείσει φέτος με αύξηση 2,1% του κύκλου εργασιών σε νέο ρεκόρ € 281,3 εκατ., και αύξηση του αριθμού των πελατών κατά 1,6%, σε 105.000. Ο εξειδικευμένος ταξιδιωτικός πράκτορας θα διατηρήσει έτσι το υψηλό μέσο έσοδο ανά πελάτη, με € 2.679 ανά άτομο φέτος. Οι κύριοι παράγοντες ανάπτυξης κατά τη διάρκεια του 2018 είναι τα παραδοσιακά πολιτιστικά ταξίδια, το προϊόν Smart & Small για ταξίδια μικρών ομάδος και το εμπορικό σήμα Marco Polo.

Ο ιδιοκτήτης Peter-Mario Kubsch δήλωσε: “Διατηρούμε μια πορεία ανάπτυξης και έχουμε καταφέρει να ξεπεράσουμε τα υψηλά ποσοστά του περασμένου έτους για τον κύκλο εργασιών και τους επισκέπτες. Η αυξημένη ζήτηση για κλασικούς προορισμούς διακοπών όπως η Ελλάδα, η Ιταλία και η Γαλλία διαδραμάτισαν σημαντικό ρόλο. Το ίδιο ισχύει και για το αυξανόμενο ενδιαφέρον για τον ισλαμικό πολιτισμό”.

Στην Ευρώπη, οι κρατήσεις για τον κορυφαίο προορισμό του τουριστικού πράκτορα, την Ιταλία, αυξήθηκαν κατά περισσότερο από 4% με σχεδόν 14.000 πελάτες, η Γαλλία αυξήθηκε κατά περίπου 18% με σχεδόν 4.000 επισκέπτες και η Ελλάδα αυξήθηκε κατά 43% με περισσότερους από 3.000 επισκέπτες. Εντούτοις, υπήρξαν λιγότερες κρατήσεις για την Ισπανία και την Πορτογαλία, τους άλλους δύο προορισμούς στην κορυφαία κατάταξη του Studiosus, ενώ πραγματοποιήθηκαν μόλις 100 κρατήσεις για την Τουρκία.

Ο όμιλος που εδρεύει στο Μόναχο έχει επωφεληθεί από την έντονη ανάκαμψη της ζήτησης για τη Μέση Ανατολή και τη Βόρεια Αφρική, ενώ οι κρατήσεις για την Αίγυπτο αυξήθηκαν κατά 192%, καθώς η χώρα ξανακέρδισε την εμπιστοσύνη του κόσμου και η ικανοποιητική ζήτηση για το Μαρόκο (+ 44%), τα ΗΑΕ και Ομάν (από κοινού + 28%), καθώς και για τις χώρες της Κεντρικής Ασίας. Επιπλέον, το Studiosus έχει δει καλύτερες κρατήσεις για την Κίνα και τη Νότια Αμερική.

Αντίθετα, οι “χαμένοι” του φετινού έτους συμπεριλαμβάνουν τη Μιανμάρ, τις ΗΠΑ και το Ιράν, πιθανότατα όλοι για πολιτικούς λόγους, μαζί με τη νότια Αφρική.

Για το 2019, το Studiosus έχει σχεδιάσει νέους προορισμού , μεταξύ των οποίων την Κρήτη , τη Σικελία, την Αίγυπτο και το Βιετνάμ, καθώς και νέες προσφορές για μεμονωμένους ταξιδιώτες, συμπεριλαμβανόμενης της Κρήτης και της Λαπωνίας.

Ο Marco Polo έχει 12 νέες εκδρομές για άτομα κάτω των 35 ετών, όπως η Ινδοκίνα, ο Παναμάς, η Νέα Υόρκη και η Ελλάδα, καθώς και νέες μικρές ομαδικές εκδρομές στην Κίνα, το Νεπάλ, την Τανζανία και τα νησιά Γκαλαπάγκος.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *