ΕΡΕΥΝΑ: Αυξημένος κατά 15% ο αριθμός των Βρετανών που σχεδιάζουν να ταξιδέψουν εφέτος | Νέα αύξηση 15% το 2025

ΜΕΛΕΤΕΣ ΜΟΝΕΥ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Απτόητοι από το αυξημένο ταξιδιωτικό κόστος, οι Βρετανοί “καταστρώνουν” τα ταξιδιωτικά τους σχέδια, με τον αριθμό εκείνων που σχεδιάζουν να πραγματοποιήσουν κάποιο ταξίδι εφέτος να είναι  σημαντικά αυξημένος κατά 15%, σε σύγκριση με το 2023. Ενώ ανάλογη αύξηση προβλέπεται και στον αριθμό των Βρετανών που προγραμματίζουν να ταξιδέψουν το επόμενο έτος, όπως αποκάλυψε νέα έρευνα.

Ειδικότερα, η Ένωση Εξειδικευμένων Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Εταιριών του Ηνωμένου Βασιλείου (AITO) διαπίστωσε στην 10η ετήσια έκθεσή της Travel Insights, σταθερή αύξηση του αριθμού των καταναλωτών που προτίθενται να ταξιδέψουν, τόσο εφέτος, όσο και το 2025, παρά τις αυξήσεις των τιμών των πακέτων διακοπών.

Οι ερωτηθέντες στην έρευνα ήταν πιο ώριμοι και οικονομικά πιο εύρωστοι, καθώς πάνω από το 80% ήταν άνω των 50 ετών και το 66% ήταν άνω των 60 ετών.

Στην ερώτηση πού θα ήθελαν να ταξιδέψουν, σε ποσοστό 87% απάντησαν ότι θα ταξιδέψουν στο Ηνωμένο Βασίλειο, σε ποσοστό 90% ότι θα ταξιδέψουν στην Ευρώπη και σε ποσοστό 70% εκτός Ευρώπης.

Περισσότεροι από 60% δήλωσαν ότι είχαν κλείσει ή επρόκειτο να κλείσουν διακοπές στο Ηνωμένο Βασίλειο ή στην Ευρώπη, ενώ το ποσοστό ήταν λίγο κάτω από 50% όσον αφορά μακρινά ταξίδια.

Το αυξημένο κόστος δεν επηρεάζει την απόφαση για ταξίδια

Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι οι καταναλωτές δεν επηρεάστηκαν ιδιαίτερα από την αύξηση του κόστους των διακοπών, με ποσοστό 87% να αξιολογούν τη σχέση ποιότητας-τιμής των διακοπών τους ως καλή ή εξαιρετική.

Σε σχέση με τα παραπάνω, το 95% των ερωτηθέντων στην έρευνα δήλωσαν ότι η οικονομική τους κατάσταση ήταν μέτρια ή πάνω από τον μέσο όρο και πάνω από το 90% θεωρούσαν ότι η οικονομική τους κατάσταση, είτε θα παραμείνει η ίδια, είτε θα βελτιωθεί το επόμενο έτος.

Εν τω μεταξύ, το 85% των ερωτηθέντων θεωρούν τα ταξίδια ως “απαραίτητο” μέρος του τρόπου ζωής τους, ενώ το 78% δήλωσαν ότι θα συνεχίσουν να πληρώνουν περισσότερα για μια καλύτερη εμπειρία.

Στην ίδια έρευνα πριν από ένα χρόνο, υπήρξε επίσης καθαρή αύξηση 15% στον αριθμό των ερωτηθέντων που ήθελαν να ταξιδέψουν το 2024. Ωστόσο, η καθαρή αύξηση του αριθμού των καταναλωτών που δήλωσαν στην περσινή έρευνα ότι ήταν πιο πιθανό να ταξιδέψουν το 2023 από ό,τι το 2022, ανερχόταν μόλις στο 3,5%.

Ο καθαρός αριθμός προκύπτει αφαιρώντας τον αριθμό των ερωτηθέντων που δηλώνουν ότι επιθυμούν να ταξιδέψουν λιγότερο από τον αριθμό των ερωτηθέντων που επιθυμούν να ταξιδέψουν περισσότερο σύμφωνα με έρευνα της εταιρίας δεδομένων πελατών και πληροφοριών Spike. Η έρευνα ανέλυσε 12.000 απαντήσεις από τις βάσεις δεδομένων πελατών 40 εταιριών της AITO, συμπεριλαμβανομένων tour operators, ταξιδιωτικών γραφείων και τουριστικών οργανισμών.

Ο διευθυντής της Spike, Roy Barker, δήλωσε ότι το “άλμα” στην πρόθεση των καταναλωτών να ταξιδέψουν θα μπορούσε να υποδηλώνει την επιστροφή της εμπιστοσύνης στα ταξίδια.

“Πρόκειται για την επιθυμία να ταξιδέψουμε, όχι απαραίτητα για το τι πραγματικά συμβαίνει”, είπε. Τόνισε, όμως, πως “φαίνεται ότι το 2024 θα είναι μια καλή χρονιά από πλευράς ζήτησης, ακολουθούμενη από μεγαλύτερη αύξηση το 2025”.

“Αυτό που με εξέπληξε είναι η συνέπεια αυτής της αύξησης κατά 15%, ακόμη και όταν ρωτήσαμε τους ανθρώπους για το 2025”, υπογράμμισε.

Αναφερόμενος στη χαμηλότερη αύξηση της πρόθεσης ταξιδιού κατά 3,5% πριν από ένα χρόνο, εξήγησε πως “μπορεί να οφείλεται στο γεγονός ότι το 2023 υπήρχε ακόμη μια αίσθηση φόβου, ίσως μια επίπτωση του Covid, που αποτελούσε μια πιο πρόσφατη ανάμνηση πέρυσι τέτοια εποχή, και οι άνθρωποι έχουν πλέον προχωρήσει”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *