ΕΡΕΥΝΑ: Ελλάδα “ψηφίζουν” οι Βρετανοί ταξιδιώτες το 2024 | Best value for money ταξιδιωτικός προορισμός στον κόσμο

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Η Ελλάδα κυριαρχεί στις προτιμήσεις των Βρετανών ταξιδιωτών, οι οποίοι την κατατάσσουν στην πρώτη θέση της λίστας με τους κορυφαίους value for money ταξιδιωτικoύς προορισμoύς στον κόσμο, σύμφωνα με την 18η έρευνα Post Office Travel Money Spending Report.

Όπως προέκυψε στην έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε σε δείγμα άνω των 2.000 Βρετανών καταναλωτών, η Ελλάδα κυριαρχεί με βαθμολογία 94%, μπροστά από την Ισπανία (93%) και την Πορτογαλία (92%).

Η δεύτερη χώρα με την καλύτερη αξία συνολικά είναι η ηπειρωτική Ισπανία (93%), ακολουθούμενη από τα Κανάρια Νησιά (93%), τα οποία περιλαμβάνουν την Τενερίφη, τη Φουερτεβεντούρα, τη Γκραν Κανάρια, το Λανζαρότε, τη Λα Πάλμα, τη Λα Γκομέρα και το Ελ Ιέρρο.

Τα βασικά ευρήματα της έρευνας περιλαμβάνουν:

– Ο αριθμός των παραθεριστών στο Ηνωμένο Βασίλειο αυξήθηκε σε ετήσια βάση. Τρεις στους πέντε ανθρώπους -και το 68% των οικογενειών- σχεδιάζουν να ταξιδέψουν στο εξωτερικό φέτος. Αυτό συμβαίνει παρά τις πιέσεις του κόστους διαβίωσης.

– Η υπερκατανάλωση είναι σε άνοδο. Το 67% των παραθεριστών ξεπέρασαν τον προϋπολογισμό στο τελευταίο τους ταξίδι στο εξωτερικό κατά 154,62 λίρες κατά μέσο όρο. Αυτό είναι 46% παραπάνω από το προγραμματισμένο.

– Οι οικογένειες ξοδεύουν ακόμη περισσότερο. Το 76% ξεπέρασαν τον προϋπολογισμό τους στην πιο πρόσφατη απόδραση, ξοδεύοντας περίπου 312 λίρες περισσότερες από αυτές που είχαν υπολογίσει.

– Το 57% των παραθεριστών δήλωσαν ότι ευθύνονται οι υψηλές τιμές των γευμάτων. Το 32% δήλωσε ότι το κόστος αγοράς τροφίμων και ποτών από τοπικά καταστήματα και σούπερ μάρκετ ήταν ο λόγος που ξεπέρασαν τον προϋπολογισμό τους.

– Η επιπλέον τιμή για φαγητό και ποτά στα πακέτα all inclusive έχει υπερτετραπλασιαστεί την τελευταία δεκαετία. Και αυτό παρά το γεγονός ότι συνήθως θεωρούνται ως ένας τρόπος να διατηρηθούν οι δαπάνες υπό έλεγχο.

– Οι παραθεριστές αξιολόγησαν την Ελλάδα ως τον πιο οικονομικό προορισμό (94%), ακολουθούμενη από την Ισπανία (93%) και την Πορτογαλία (92%). Όσον αφορά τους μακρινούς προορισμούς, η Ταϊλάνδη αναδείχθηκε στην κορυφή της λίστας (89%), ακολουθούμενη από το Μεξικό (87%) και τη Νότια Αφρική (85%).

Στην αντίπερα όχθη, ο προορισμός με το χειρότερο value for money αναδεικνύεται η Σκανδιναβία, ενώ ο προορισμός μακρινών αποστάσεων με τη χαμηλότερη βαθμολογία είναι η πόλη του Ντουμπάι (51%) στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, με δεύτερη χειρότερη τι; Ηνωμένες Πολιτείες (67%) και στη συνέχεια τον Μαυρίκιο (68%) στην Ανατολική Αφρική.

Η Laura Plunkett, επικεφαλής του Travel Money στο Post Office, είπε:”Οι απόψεις των παραθεριστών που έχουν επισκεφθεί έναν προορισμό είναι πραγματικά χρήσιμες και πιθανότατα αποτελούν πιο αξιόπιστη πηγή πληροφοριών σχετικά με τη σχέση ποιότητας-τιμής από εκείνες που εκφράζονται από ανθρώπους που δεν έχουν άμεση γνώση του προορισμού. Οι περισσότεροι από τους 28 προορισμούς που συμπεριλήφθηκαν στη δημοσκόπηση για την καλή σχέση ποιότητας-τιμής πέτυχαν υψηλότερες βαθμολογίες από τους προηγούμενους επισκέπτες από ό,τι μεταξύ εκείνων που έπρεπε να βασιστούν σε όσα είχαν διαβάσει ή ακούσει για τη χώρα”.

Και πρόσθεσε: “Τα στοιχεία που παρέχονται από τους παραθεριστές που έχουν ταξιδέψει στο εξωτερικό τα τελευταία χρόνια καθιστούν σαφές ότι οι περισσότεροι άνθρωποι θέτουν ανεπαρκείς προϋπολογισμούς και καταλήγουν να υπερβάλλουν σε δαπάνες ως αποτέλεσμα. Δεδομένης της αυξανόμενης ανησυχίας για το κόστος των θερέτρων, παροτρύνουμε τους παραθεριστές να αναλογιστούν το συνολικό κόστος των τελευταίων τους διακοπών και να ορίσουν έναν προϋπολογισμό με βάση αυτή την εμπειρία. Αυτός θα είναι ο πιο πρακτικός τρόπος για να αποφύγουν την επιβάρυνση με πρόσθετα τέλη για την πληρωμή με χρεωστική ή πιστωτική κάρτα ή την ανάληψη μετρητών από ΑΤΜ”.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *