Photo by Lau keith on Unsplash

ΕΡΕΥΝΑ: Νέες γυναίκες στην πλειοψηφία τους οι Κινέζοι ταξιδιώτες | Προσεγγίζει τα επίπεδα του 2019 ο εξερχόμενος τουρισμός από την Κίνα

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Νεαρές, μορφωμένες γυναίκες, οι οποίες ταξιδεύουν μόνες τους αποτελούν την πλειοψηφία των Κινέζων ταξιδιωτών, όπως αποκαλύπτει πρόσφατη έρευνα ταξιδιωτικών συναισθημάτων της China Trading Desk. Εν τω μεταξύ, ο εξερχόμενος τουρισμός από την Κίνα θα φτάσει στο 80% των προ-πανδημικών επιπέδων μέχρι το τέλος του 2024, όπως προβλέπει έρευνα του Dragon Trail.

Ειδικότερα, σύμφωνα με την έρευνα της China Trading Desk, το 62% των εξερχόμενων Κινέζων ταξιδιωτών είναι γυναίκες, με σχεδόν το 40% να ανήκουν στο ηλικιακό φάσμα των 18 έως 24 ετών, ενώ λίγο πάνω από το 27% των 25 έως 29 ετών.

Με βάση τα στοιχεία του κινεζικού υπουργείου Πολιτισμού και Τουρισμού, 3,6 εκατομμύρια ταξίδια πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια του κινεζικού νέου έτους, από τις 10 έως τις 17 Φεβρουαρίου. Ενώ, η επερχόμενη πενθήμερη αργία της Εργατικής Πρωτομαγιάς, που ξεκινά την 1η Μαΐου, και η καλοκαιρινή ταξιδιωτική περίοδος αναμένεται να ενισχύσουν περαιτέρω τον εξερχόμενο, κινεζικό τουρισμό.

Οι γυναίκες ταξιδιώτες οδηγούν την αλλαγή

Σύμφωνα με τους ειδικούς, η νέα γενιά Κινέζων ταξιδιωτών έχει ψηφιακές γνώσεις και ενδιαφέρεται για πολιτιστικά εμπλουτισμένες εμπειρίες. Αυτή η δημογραφική ομάδα αποτελείται από νεαρές, μορφωμένες γυναίκες, που επιλέγουν ταξίδια σόλο και ενδιαφέρονται για μεμονωμένα ταξίδια, δραστηριότητες στη φύση και πολιτιστικές εμπειρίες.

Για να εξυπηρετήσουν αυτούς τους ταξιδιώτες, οι ταξιδιωτικές επιχειρήσεις και οι προορισμοί πρέπει να δώσουν προτεραιότητα στην ασφάλεια, την ευεξία και τις υπηρεσίες υποστήριξης. Θα πρέπει επίσης να επικεντρωθούν στην προώθηση μοναδικών τοπικών δραστηριοτήτων, αγορών και πολυτελών εμπειριών, που απευθύνονται στα ενδιαφέροντα των νεαρών Κινέζων ταξιδιωτών -για την ακρίβεια των γυναικών ταξιδιωτών.

Όσον αφορά τις προτιμήσεις των ταξιδιωτών, τα ψώνια είναι ένα από τα πέντε κορυφαία πράγματα για τα οποία οι Κινέζες ξοδεύουν χρήματα όταν ταξιδεύουν στο εξωτερικό. Η διαμονή, τα αεροπορικά εισιτήρια και το φαγητό είναι τα άλλα τέσσερα.

Περισσότερο από το ένα τέταρτο των Κινέζων ταξιδιωτών δήλωσαν ότι ερευνούν τις δυνατότητες shopping πριν αγοράσουν αεροπορικά εισιτήρια. Μεταξύ των ατόμων ηλικίας 18 έως 29 ετών, το ποσοστό αυτό αυξάνεται σε λίγο κάτω από το 70%.

Η Σιγκαπούρη στο επίκεντρο των Κινέζων 

Η Σιγκαπούρη εξακολουθεί να είναι ο πιο δημοφιλής προορισμός μεταξύ των Κινέζων ταξιδιωτών, ακολουθούμενη από την Ταϊλάνδη και τη Νότια Κορέα.

Το πρώτο τρίμηνο του 2024, η Κίνα συνεισέφερε τον υψηλότερο αριθμό αφίξεων επισκεπτών στη Σιγκαπούρη, με σχεδόν 724.000 εισόδους, σημειώνοντας αύξηση 481% σε ετήσια βάση. Ο αριθμός αυτός αντιπροσώπευε επίσης το 75% των αφίξεων επισκεπτών του 2019 για την ίδια περίοδο.

Η Σιγκαπούρη και η Κίνα εφάρμοσαν μια ρύθμιση για ταξίδια χωρίς βίζα 30 ημερών τον Φεβρουάριο, ενώ η Ταϊλάνδη και η Κίνα συνήψαν αμοιβαία συμφωνία απαλλαγής από την υποχρέωση θεώρησης από την 1η Μαρτίου.

Όσον αφορά τα ταξίδια προς τις Ηνωμένες Πολιτείες από την Κίνα  ενδέχεται να αυξηθούν και πάλι το τέταρτο τρίμηνο του 2024 ή στις αρχές του 2025, αλλά μόνο εάν δεν υπάρξουν περαιτέρω εμπόδια.

Αρκετές προκλήσεις αποτρέπουν, επί του παρόντος, τους Κινέζους πολίτες να ταξιδέψουν στις ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένων των αυστηρών κανονισμών για τις θεωρήσεις, των πολιτικών εντάσεων και των προειδοποιήσεων της κινεζικής κυβέρνησης.

Λόγω της συνεχιζόμενης γεωπολιτικής πολυπλοκότητας και των επερχόμενων εκλογών στις ΗΠΑ τον Νοέμβριο, είναι απίθανο να υπάρξει άμεση βελτίωση στην τουριστική κίνηση μεταξύ ΗΠΑ και Κίνας.

Ψηφιακές δεξιότητες διαθέτουν οι Κινέζοι ταξιδιώτες

Οι Κινέζοι τουρίστες κλείνουν πλέον τα ταξίδια τους πιο γρήγορα και βασίζονται περισσότερο στις ψηφιακές πλατφόρμες. Σύμφωνα με την έρευνα, η τάση αυτή υποδηλώνει ότι οι ψηφιακές δεξιότητές τους καθοδηγούν μια προτίμηση προς τον αυθορμητισμό και την ευελιξία.

Χρησιμοποιούν δημοφιλείς ταξιδιωτικές εφαρμογές όπως το Ctrip και το Qunar και πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης όπως το Douyin και το Xiaohongshu (η κινεζική εκδοχή του Instagram) για να συλλέγουν πληροφορίες και να προγραμματίζουν τα ταξίδια τους. Αυτές οι πλατφόρμες χρησιμοποιούνται επίσης συνήθως για την οργάνωση αγορών.

Οι ειδικοί υπογραμμίζουν τη σημασία των ψηφιακών εργαλείων στα ταξίδια και τις αγορές, τονίζοντας πώς επηρεάζουν και διαμορφώνουν τα ταξιδιωτικά σχέδια των Κινέζων.

Οι συστάσεις φίλων, ακολουθούμενες από τις ψηφιακές διαφημίσεις, επηρεάζουν σημαντικά τις κρατήσεις ξενοδοχείων. Αυτό υπογραμμίζει τον κρίσιμο ρόλο των κοινωνικών δικτύων και του στοχευμένου μάρκετινγκ στον κλάδο της φιλοξενίας.

Για να βελτιώσουν την εμπειρία των αγορών τους, οι ταξιδιώτες, ιδίως οι ηλικίες 18 έως 30 ετών, προτιμούν να χρησιμοποιούν ψηφιακά πορτοφόλια και πληρωμές μέσω κινητών τηλεφώνων. Το Alipay είναι η πιο δημοφιλής μέθοδος πληρωμής για εξερχόμενα ταξίδια, ενώ το WeChat Pay χρησιμοποιείται επίσης ευρέως μεταξύ των Κινέζων ταξιδιωτών.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *