Photo by mentatdgt on Pexels

ΕΡΕΥΝΑ: “Συρρικνωμένα”, αλλά πιο στοχευμένα τα επαγγελματικά ταξίδια τη μετα-πανδημική εποχή

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Τα επαγγελματικά ταξίδια θα είναι πιο στοχευμένα, αλλά λιγότερα σε αριθμό, κατά τη μετα-πανδημική εποχή, σύμφωνα με τα ευρήματα μια ομάδας Ευρωπαίων επιχειρηματιών, που είναι υπεύθυνοι για τα εταιρικά ταξίδια, από 10 κλάδους, η οποία συγκλήθηκε από τον κορυφαίο “παίχτη” στον τομέα της φιλοξενίας, Accor.

Η ετήσια εκδήλωση Masters of Travel 2022 της Accor καθιερώθηκε για να δημιουργήσει ένα όραμα για τις συναντήσεις και τα επαγγελματικά ταξίδια σε έναν μετα-πανδημικό κόσμο. Αποκάλυψε ότι η βιωσιμότητα και η ευημερία είναι δύο από τις βασικές λέξεις-“κλειδιά” σε έναν κόσμο όπου οι οικονομικοί προϋπολογισμοί αντικαθίστανται από τους προϋπολογισμούς για τον άνθρακα.

Τα επαγγελματικά ταξίδια θα παραμείνουν σε χαμηλότερο επίπεδο από ό,τι πριν από την πανδημία, με τη Sophie Hulgard, Ανώτερη Αντιπρόεδρο Πωλήσεων στη Βόρεια Ευρώπη της Accor, να αναμένει 20% λιγότερα επαγγελματικά ταξίδια το 2022 σε σύγκριση με το 2019. Ενώ ένας άλλος σύνεδρος στο Masters of Travel ανέφερε ότι θα υπάρξουν 50% λιγότερα ταξίδια. Η προβλεπόμενη μείωση αποδίδεται στην τεχνολογία που αντικαθιστά την ανάγκη για ταξίδια.

Ωστόσο, η έρευνα της Accor αποκάλυψε ότι οι εργαζόμενοι αναμένουν να αποκομίσουν 25% περισσότερα οφέλη από τις δια ζώσης συναντήσεις, σε σχέση με τις εικονικές, να επιτύχουν τριπλάσια αποτελέσματα από αυτές και να επωφεληθούν από μια σειρά πλεονεκτημάτων, συμπεριλαμβανομένης της πολύπαθης κοινωνικής αλληλεπίδρασης με συναδέλφους και συνεργάτες.

Πράγματι, οι σύνεδροι δήλωσαν ότι η εμπλοκή των εργαζομένων και η παρακίνησή τους να επιστρέψουν στα επαγγελματικά ταξίδια, όταν πλέον έχουν συνηθίσει να εργάζονται από το σπίτι, αποτελεί προτεραιότητα για τις επιχειρήσεις το 2022, επειδή πιστεύουν ότι η παραγωγικότητα και τα έσοδα αυξάνονται όταν οι άνθρωποι συνδέονται αυτοπροσώπως.

Σύμφωνα με τη μελέτη της Accor, οι επιχειρήσεις προσδοκούν να συνάπτουν κατά μέσο όρο 23% περισσότερες συμφωνίες ετησίως όταν έχουν τη δυνατότητα οι εργαζόμενοι να επικοινωνούν με τις επαφές τους πρόσωπο με πρόσωπο, αντί να χρησιμοποιούν μόνο επιλογές τηλεδιάσκεψης.

Ωστόσο, οι προτεραιότητες των εταιρικών ταξιδιών έχουν αλλάξει σημαντικά. Η πανδημία έχει υποκινήσει την εμφάνιση των “συνειδητών ταξιδιών”, όπου οι εταιρικοί ταξιδιώτες στοχεύουν να κάνουν τα ταξίδια να αποδίδουν επαγγελματικά, οικονομικά, προσωπικά και σε επίπεδο βιωσιμότητας.

Σε δηλώσεις τις η κα. Hulgard, είπε: “Το 20% των επιχειρηματικών συναντήσεων μπορεί να έχουν εξαφανιστεί για πάντα, για να αντικατασταθούν από εικονικά ισοδύναμα ή από τη συνειδητοποίηση ότι απλώς δεν ήταν απαραίτητες εξαρχής. Αντίθετα, βλέπουμε την εμφάνιση ενός πολύ πιο στοχευμένου τομέα επαγγελματικών ταξιδιών, όπου οι εταιρίες θέλουν να μεγιστοποιήσουν την αξία κάθε ταξιδιού για την επανασύνδεση των ομάδων, ανάπτυξη της κουλτούρας, χάραξη στρατηγικής, κλείσιμο συμφωνιών και ενίσχυση των δεσμών με τους εργαζομένους. Τα επαγγελματικά ταξίδια επιτρέπουν πραγματικές επαφές και έχουν απίστευτη δύναμη και αξία, όχι μόνο σε οικονομικούς όρους, αλλά -στη νέα μετα-πανδημική νοοτροπία- αυξημένη ικανοποίηση και ευεξία των εργαζομένων και, συνεπώς, αφοσίωση στους εργοδότες”.

“Αλλά το μέλλον των επαγγελματικών ταξιδιών πρέπει να “εξορίσει” τα ανούσια ταξίδια και να τα αντικαταστήσει με ταξίδια που έχουν κρίσιμη σημασία για την επιχείρηση, τα οποία είναι βιώσιμα σχεδιασμένα και αποδίδουν για τον εργαζόμενο, τον εργοδότη και τον πλανήτη”, πρόσθεσε.

 

Tagged

1 σχόλιο στο “ΕΡΕΥΝΑ: “Συρρικνωμένα”, αλλά πιο στοχευμένα τα επαγγελματικά ταξίδια τη μετα-πανδημική εποχή

Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *