Έρευνα: Η ταξιδιωτική βιομηχανία «πάσχει» για τους νέους ταξιδιώτες

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Επτά στους 10 Βρετανούς παραθεριστές θεωρούν ότι η ταξιδιωτική βιομηχανία παρέχει μια καλή εμπειρία στους πελάτες της, αλλά οι νέοι και οι άνω των 55 ετών είναι λιγότερο ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες, που τους παρέχει ο ταξιδιωτικός τους πράκτορας.

Για την έρευνα

Η έρευνα της εταιρείας  Feefo διαπίστωσε ότι μόνο το 54% των ατόμων ηλικίας 16 έως 24 ετών είχε μια θετική εμπειρία για τις διακοπές τους και ότι τα άτομα ηλικίας 25 έως 34 ετών και οι ηλικίες άνω των 55 ετών ήταν λιγότερο πιθανό να συμφωνήσουν ότι η βιομηχανία παρέχει καλή υπηρεσία.

Συνολικά, η έρευνα διαπίστωσε ότι οι περισσότεροι καταναλωτές ήταν θετικοί όσον αφορά την εμπειρία των πελατών στην ταξιδιωτική βιομηχανία, αλλά ότι το 30% ήταν είτε δυσαρεστημένοι είτε μη ενθουσιασμένοι από αυτά που είχαν πληρώσει.

«Εξακολουθούν να υπάρχουν σοβαρές ελλείψεις στην πελατεία στον τομέα των ταξιδιών, παρόλο που η έρευνα είναι γενικά θετική», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Feefo, Matt West. «Όπως καταδεικνύουν τα στοιχεία οι καταναλωτές στη σημερινή οικονομία  εκτιμούν σταθερή ποιότητα και μοναδικότητα σε σχέση με την τιμή».

«Το σχετικά χαμηλό επίπεδο ικανοποίησης στην ηλικιακή ομάδα 16-24 ετών, για παράδειγμα, δείχνει πόσο συχνά οι νεότεροι ταξιδιώτες δεν βρίσκουν τις ασυνήθιστες ή θεαματικές εμπειρίες που απαιτούν στα ταξίδια τους».

Τέλος, η  έρευνα, στην οποία συμμετείχαν 500 καταναλωτές, διαπίστωσε ότι το 67% των παραθεριστών θα κλείσει ξανά με την ίδια εταιρεία με το 75% από αυτούς να είναι γυναίκες σε σχέση με το 60% των ανδρών.

Οι μεσήλικες καταναλωτές είναι οι πιο ικανοποιημένοι, σύμφωνα με την έρευνα, με το 77% να δηλώνει ότι θα επέστρεφε στον ίδιο πάροχο, σε σύγκριση με το 64% των ατόμων ηλικίας 25 έως 34 ετών.

ΠΗΓΗ

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *