Το δυσμενές οικονομικό περιβάλλον, με τις υψηλές πληθωριστικές πιέσεις ανατρέπει τα σχέδια των ταξιδιωτών, όπως αποκαλύπτει η νέα μελέτη της TravelBoom, για τις τάσεις στα ταξίδια αναψυχής εφέτος.
Η μελέτη του κορυφαίου οργανισμού ψηφιακού μάρκετινγκ σε δείγμα 2.000 ταξιδιωτών, διαπιστώνει ότι οι ταξιδιώτες αναψυχής αλλάζουν τις συνήθειές τους υπό το πρίσμα της γενικότερης οικονομικής κατάστασης, με τρεις στους τέσσερις να κάνουν αλλαγές στον προγραμματισμό των διακοπών τους λόγω του πληθωρισμού.
Εν τω μεταξύ, τα ταξίδια επιστρέφουν στα προ-πανδημικά επίπεδα, με τον Covid-19 να μην έχει καμία επίδραση ή να επηρεάζει ελάχιστα τις ταξιδιωτικές αποφάσεις.
Τα ευρήματα αποκαλύπτουν την επιρροή της διαρκώς μεταβαλλόμενης οικονομίας στις ταξιδιωτικές επιλογές, την αύξηση των ηλεκτρονικών κρατήσεων, την αυξημένη συχνότητα των διακοπών και τις πιο περιζήτητες ανέσεις κατά την κράτηση.
Σύμφωνα με άλλα στοιχεία της μελέτης:
-Οι κριτικές μπορούν εύκολα να θέσουν εκτός… συναγωνισμού ένα κατάλυμα, αλλά δεν είναι σε θέση από μόνες τους να δελεάσουν έναν επισκέπτη να μείνει σε ένα κατάλυμα. Τοποθετούνται δε, στην τελευταία θέση όσον αφορά τους παράγοντες που διαδραματίζουν τον σημαντικότερο ρόλο σε μία κράτηση, με την τοποθεσία και την τιμή να έρχονται στην πρώτη θέση.
-Σημείο αναφοράς αποτελούν τα προγράμματα πιστότητας, με το 68%, έναντι 45% στη μελέτη του 2022, των ταξιδιωτών να δηλώνουν ότι τους επηρεάζουν στην κράτηση ξενοδοχείου.
-Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης αποδεικνύεται ότι εμπνέουν ελάχιστα τους ταξιδιώτες όσον αφορά την κράτηση ξενοδοχείου.
“Τα δεδομένα είναι ξεκάθαρα: ο Covid αποτελεί ανησυχία του παρελθόντος για τους σημερινούς ταξιδιώτες αναψυχής. Ωστόσο, μια νέα λέξη από “κ” έχει πάρει τη θέση της, το “κόστος””, δήλωσε ο Pete DiMaio, COO του TravelBoom.
Σύμφωνα με τον ίδιο, παρατηρούνται σημαντικές αλλαγές στον προγραμματισμό των ταξιδιών αναψυχής λόγω της αύξησης του κόστους και της οικονομικής αβεβαιότητας. Ωστόσο, τα θετικά νέα είναι ότι οι ταξιδιώτες εξακολουθούν να αναζητούν να ξεφύγουν, αν και αυτό διαφοροποιείται σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια.
1 σχόλιο στο “ΕΡΕΥΝΑ: Το κόστος επηρεάζει τις αποφάσεις των ταξιδιωτών | Τρεις στους τέσσερις αλλάζουν το ταξιδιωτικό τους πλάνο”