money tourism photo
ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Eurowings: Διπλοπουλημένα αεροπορικά εισιτήρια από Πάλμα προς Γερμανία

ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Χάος επικράτησε στο αεροδρόμιο της Πάλμα ντε Μαγιόρκα για περίπου 600 επιβάτες που είχαν κλείσει αεροπορικά εισιτήρια προς τη Γερμανία με τη θυγατρική της Lufthansa, Eurowings, καθώς η αεροπορική εταιρία είχε πουλήσει δύο φορές θέσεις, σε τέσσερις πτήσεις από την Πάλμα προς γερμανικές πόλεις.

Μία βλάβη στο σύστημα κρατήσεων ευθύνεται για τα διπλοπουλημένα αεροπορικά εισιτήρια, σύμφωνα με εκπρόσωπο της αεροπορικής εταιρίας, ο οποίος είπε ότι δεν είχε αντιμετωπίσει ποτέ τέτοια περίπτωση στα δέκα χρόνια που εργάζεται στη Eurowings. Το πρόβλημα εντοπίστηκε κι επιλύθηκε ώστε να μην ξανασυμβεί κάτι ανάλογο.

Έτσι, εκατοντάδες ταξιδιώτες δεν μπόρεσαν να επιβιβαστούν στις πτήσεις τους, με τις συνδέσεις με το Ντίσελντορφ, την Κολωνία, τη Φρανκφούρτη και το Αμβούργο να επηρεάζονται κυρίως. Περίπου 600 επιβάτες αναζήτησαν βοήθεια στα γκισέ της Eurowings, χωρίς να μπορούν να βρουν άκρη, αφού στο σύνολό του το προσωπικό μιλούσε μόνο ισπανικά και αγγλικά, γλώσσες που πολλοί από τους Γερμανούς δεν μιλούσαν.

Σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της Eurowings, η αεροπορική εταιρία ζήτησε τέσσερα επιπλέον αεροσκάφη, επανδρωμένα με το πλήρωμά τους, αμέσως μόλις έγινε γνωστό το πρόβλημα, να μεταφερθούν στη Μαγιόρκα το συντομότερο δυνατό.

Ωστόσο, υπήρξε σημαντική χρονοκαθυστέρηση, η οποία οφειλόταν κυρίως στη χρονοβόρα, χειροκίνητη διαδικασία επανακράτησης. Τελικά, βρέθηκαν δύο αεροσκάφη της ίδιας της αεροπορικής εταιρίας, ένα άλλο μέσω της λεγόμενης “υγρής μίσθωσης” και ένα αεροσκάφος της Condor που συνέδραμε. Στο πλαίσιο αυτό, το 80% των επιβατών θα μπορούσε να πετάξει προς τη Γερμανία το βράδυ της ίδια ημέρας, όπως διαβεβαίωσε ο εκπρόσωπος της αεροπορικής εταιρίας.

Το υπόλοιπο 20% των επιβατών φιλοξενήθηκαν σε ξενοδοχείο κι επέστρεψαν αεροπορικώς στη χώρα τους το πρωί της επόμενης ημέρας. Η πτήση για το Αμβούργο εκτράπηκε προς το Ανόβερο λόγω της απαγόρευσης νυχτερινών πτήσεων στο αεροδρόμιο Χέλμουτ Σμιτ και οργανώθηκε μεταφορά με λεωφορείο, σύμφωνα με τον εκπρόσωπο της Eurowings, ο οποίος ζήτησε συγγνώμη για την ταλαιπωρία.

Οι επιβάτες αεροπορικών μεταφορών δικαιούνται αποζημίωση εάν η πτήση καθυστερήσει περισσότερο από τρεις ώρες ή ακυρωθεί εντελώς.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *