Εξελίξεις στην υπόθεση του Labirint

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

    – Οι αλυσίδες Μitsis Hotels & Kipriotis Hotels συνεχίζουν να παρέχουν τη φιλοξενία τους σε Ρώσους τουρίστες

      Σειρά ανακοινώσεων βλέπουν τις τελευταίες ημέρες το φως της δημοσιότητας για την υπόθεση του Labirint. Την ίδια στιγμή, οι ξενοδοχειακοί όμιλοι Μitsis Hotels & Kipriotis Hotels συνεχίζουν να φιλοξενούν τους Ρώσους τουρίστες-θύματα του ρωσικού, τουριστικού οργανισμού.

      Το υπουργείο Τουρισμού και ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού σημειώνουν ότι, από την πρώτη στιγμή παρακολουθούν με πολύ προσοχή και τη δέουσα σοβαρότητα τις εξελίξεις αναφορικά με το τουριστικό πρακτορείο από τη Ρωσία. “Συνεργαζόμαστε στενά, μαζί με το υπουργείο Εξωτερικών, με τις Ρωσικές αρχές και βρισκόμαστε σε διαρκή επαφή με τους φορείς του ελληνικού τουριστικού κλάδου. Υπάρχει συνεχής ενημέρωση και συντονισμός όλων των εμπλεκομένων πλευρών. Από την πλευρά μας καταβάλλεται κάθε προσπάθεια για την ταχύτερη δυνατή ομαλοποίηση των συνεπειών του συγκεκριμένου περιστατικού. Η Ελλάδα είναι ένας ασφαλής και φιλόξενος τουριστικός προορισμός που σέβεται τους επισκέπτες της”, υπογραμμίζουν σε σχετική ανακοίνωσή τους ΥΠ.ΤΟ. και Ε.Ο.Τ..

      Ο πρόεδρος του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου, κ. Γεώργιος Αλεξ. Τσακίρης, σε ανακοίνωση την οποία εξέδωσε το Επιμελητήριο, με αφορμή την πτώχευση του μεγάλου Ρωσικού ταξιδιωτικού οργανισμού, επισημαίνει: “Το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδος, στα πλαίσια του θεσμικού του ρόλου συμμεριζόμενο την αγωνία των συναδέλφων ξενοδόχων για την εξέλιξη του προβλήματος, παρακολουθεί στενά της εξελίξεις και επαγρυπνεί για την διευθέτηση των όποιων εκκρεμοτήτων προκύψουν.
      Η Ρωσική αγορά, παρά τα πολλά εγχώρια προβλήματα που φέτος αντιμετωπίζει, παραμένει μια από τις πλέον ελπιδοφόρες αγορές για τον Ελληνικό τουρισμό με τεράστιες δυνατότητες περαιτέρω ανάπτυξης και με τους Ρώσους τουρίστες να παραμένουν από τους κορυφαίους, στην κατά κεφαλή δαπάνη, επισκέπτες προς την χώρα μας.
      Κάνουμε έκκληση στους συναδέλφους ξενοδόχους και επαγγελματίες του τουρισμού, να αντιμετωπίσουν αυτή την εξαιρετικά δυσάρεστη κατάσταση με ψυχραιμία, κάνοντας ότι είναι δυνατόν για την αντιμετώπιση της ανασφάλειας και την ανακούφιση των 20.000 Ρώσων τουριστών, που η πτώχευση του Labirint «βρίσκει» στην χώρας μας”.
      Και καταλήγει: “H διατήρηση της καλής εικόνας της χώρας μας στην Ρωσική αγορά αποτελεί στρατηγικό μας στόχο. Πιστεύουμε ότι η ομαλή διευθέτηση του προβλήματος της πτώχευσης του Labirint θα κρίνει σε σημαντικό βαθμό την μελλοντική συνεργασία της χώρας μας με την Ρωσική αγορά”.
      “Η ανακοίνωση της πτώχευσης του Ρωσικού πρακτορείου Labirint στη Μόσχα, μας καταβάλλει ως δυσάρεστη έκπληξη μέσα στην υψηλότερη σε ζήτηση χρονική στιγμή της τουριστικής περιόδου. Ειδικά μάλιστα όταν το συγκεκριμένο πρακτορείο ήταν μεταξύ άλλων από αυτά που άνοιξαν την πόρτα της Ρωσικής αγοράς στη χώρα μας”, υπογραμίζει σε ανακοίνωσή της η πρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων Κω, κα. Κωνσταντίνα Σβύνου.
      Και συμπληρώνει: “Οι συνεργαζόμενοι ξενοδόχοι με το εν λόγω πρακτορείο έχουν ήδη λάβει κάποιες πρώτες οδηγίες από το διαχειριστή του, το LE GRAND.
      Στην Κω ακυρώνονται όλες οι προγραμματισμένες πτήσεις, ενώ οι σημερινές αφίξεις έτυχαν σωστής διαχείρισης με την ελάχιστη για τους τουρίστες ταλαιπωρία. Είμαστε σε αναμονή των πτήσεων που θα επιστρέψουν τους άτυχους ταξιδιώτες στη χώρα τους, οι οποίοι σημειωτέων έχουν εξοφλήσει ήδη τις διακοπές που ΔΕΝ θα κάνουν!”.
      “Καλούμε τους συναδέλφους ξενοδόχους, στα πλαίσια του δυνατού και πάντα ανάλογα με τη συμφωνία που έχουν με το LE GRAND όσον αφορά στο Labirint, να αποδείξουν για μια ακόμη φορά το μέγεθος της Ελληνικής φιλοξενίας. Ας τονίσουμε πως η Ρωσική αγορά έχει γίνει μια από τις σημαντικότερες στο νησί μας και σε κάθε περίπτωση επιθυμούμε να κρατήσουμε σε υψηλά επίπεδα το όνομα και την εικόνα του νησιού μας και κατ’επέκταση και της χώρας μας”, καταλήγει η κα. Σβύνου.
      Ο ξενοδοχειακός όμιλος Mitsis Hotels, μετά την ανακοίνωση της πτώχευσης του Ρωσικού T.O. Labirint, σε σχετική ανακοίνωσή του σημειώνει ότι οι 5.000 Ρώσοι τουρίστες που διαμένουν στα ξενοδοχεία του ομίλου, σε όλη την Ελλάδα, θα συνεχίσουν να φιλοξενούνται χωρίς καμία επιπρόσθετη πληρωμή, μέχρι την ημερομηνία αναχώρησής τους. Όσον αφορά στους πελάτες που αφικνούνται από τις 04/08 και μετά θα πρέπει να κατέχουν voucher του τουριστικού γραφείου Le Grand για τη διαμονή τους στα ξενοδοχεία Mitsis.
      Το ίδιο ισχύει και για τον όμιλο ξενοδοχείων Κυπριώτη, στην Κω, ο οποίος θα συνεχίσει να παρέχει τη φιλοξενία του στους Ρώσους τουρίστες που διαμένουν στα ξενοδοχεία του, μέχρι να ολοκληρωθούν οι διαδικασίες και να επιστρέψουν στη χώρα τους.