Η γνωστή “καραμέλλα” της Ryanair!!!

ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Ήρθαν, είδαν και απήλθαν για μια ακόμη φορά οι Ιρλανδοί της Ryanair στην Αθήνα, μην ξεχνώντας βέβαια να απαγγείλουν για 88η φορά του ποιηματάκι τους περί “βοηθείας στην Ελλάδα και τον ελληνικό τουρισμό”, που οι “κακοί Έλληνες” αρνούμαστε.
Δεν γράψαμε για τη συνέντευξη Τύπου για δύο λόγους:
1. Γιατί δεν μας κάλεσαν, όπως κάνουν πάντα για “άγνωστο” λόγο
2. Δεν έστειλαν υλικό, ούτε καν δελτίο τύπου (“κοστίζουν…”)
Επειδή γνωρίζω ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ από πρώτο χέρι την πολιτική της ιρλανδικής εταιρίας και έχω γράψει σχετικά ουκ ολίγες φορές, αλλά και επειδή ταυτόχρονα αρκετές φορές έχω αναφερθεί στην παράλογη πολιτική του “Ελ. Βενιζέλος” , νομίζω ότι η ανακοίνωση της   AEGEAN τα λέει όλα.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση:

• Η Ελληνική αεροπορική αγορά είναι ανοικτή και προσβάσιμη σε όλους.
• Κάθε ευρωπαϊκή εταιρεία μπορεί να δραστηριοποιηθεί σε αυτήν με τους ίδιους φόρους και επιβαρύνσεις που πληρώνει και η AEGEAN.
• Η AEGEAN συνεισφέρει σήμερα στον τουρισμό με 4 εκ. επιβάτες εξωτερικού από Αθήνα και περιφέρεια, έναντι 1 εκ το 2004, παρουσιάζοντας αυξητική δυναμική κατά 22% το 2013.
Προφανώς χωρίς φόρους Δημοσίου και επιβαρύνσεις αεροδρομίων, ύψους 160 εκατ. που καταβάλλει σε ετήσια βάση, θα μπορούσε να επιτύχει ακόμα σημαντικότερα μεγέθη.
• Το 2013 πετύχαμε σημαντική αύξηση κατά 15% και στην Αθήνα, που ήταν πτωτική τα προηγούμενα χρόνια
• Τα τελευταία 3 χρόνια, 18 εκατ. επιβάτες μας τοποθετούν, στο πλαίσιο των Skytrax World Airline Awards, στην πρώτη θέση πανευρωπαϊκά ως την «Καλύτερη Περιφερειακή Αεροπορική Εταιρεία στην Ευρώπη», αναγνωρίζοντας και επιβραβεύοντας τη σχέση ποιότητας – τιμής που προσφέρουμε. Για εμάς η δική τους γνώμη και επιβράβευση έχουν τη μεγαλύτερη σημασία.
• Σε ό,τι αφορά το δίκτυο εσωτερικού έχουμε μειώσει τους ναύλους μας κατά 20-30% τα τελευταία 4 χρόνια, με αποτέλεσμα ο μέσος ναύλος να φθάνει σήμερα τα 46€ χωρίς φόρους.
• Έχουμε δεσμευθεί δημόσια και επανειλημμένα, ότι και μετά την εξαγορά της Olympic Air θα συνεχίσουμε να διατηρούμε τα χαμηλά επίπεδα ναύλων. Η Ryanair με όσα αναφέρει, παραπληροφορεί την ελληνική αγορά, σε μια προσπάθεια να επιτύχει ειδική φορολογική αντιμετώπιση και απαλλαγές. Η δραστηριότητα της Ryanair, όπως και της Easyjet και άλλων low cost εταιριών έχει μεγαλώσει σημαντικά τα τελευταία χρόνια. Και αυτό είναι θεμιτό γιατί παρέχουν περισσότερες επιλογές στους καταναλωτές.
Η περαιτέρω ανάπτυξη είτε στο εσωτερικό, είτε στο εξωτερικό είναι επίσης θεμιτή, αρκεί να ανταγωνιζόμαστε όλοι επί ίσοις όροις. Αν η στρατηγική του Δημοσίου περιλαμβάνει μείωση των φόρων και τελών, αυτή θα πρέπει να αφορά και να ωφελεί ολόκληρη την αεροπορική αγορά, χωρίς διακρίσεις που δημιουργούν στρεβλώσεις.

Ταύτα για όσους εκφράσατε απορία που δεν ασχοληθήκαμε…