GOAT, η νέα μεγάλη τάση στα ταξίδια|Οι επόμενες διακοπές καλύτερες όλων

ΜΕΛΕΤΕΣ ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ

Μία νέα, μεγάλη ταξιδιωτική τάση αποκαλύπτει η Expedia στη νέα έρευνά της 2022 Travel Trends, που “ακούει” στο “όνομα”  GOAT, ονομασία η οποία προκύπτει από τα αρχικά γράμματα του “Greatest of All Trips”. Οι ταξιδιώτες ετοιμάζονται για τις καλύτερες διακοπές που έχουν κάνει, επιδιώκοντας ουσιαστικές, ταξιδιωτικές εμπειρίες.

Σύμφωνα με τα κορυφαία ευρήματα της έκθεσης, η οποία αξιοποιεί τα δεδομένα της Expedia και μιας παγκόσμιας έρευνας, πάνω από τα δύο τρίτα των Αμερικανών (68%) έχουν μεγάλα σχέδια για το επόμενο ταξίδι τους και πολλοί εξετάζουν να επισκεφθούν διεθνείς προορισμούς όπως η Ρώμη, το Μπαλί, Λονδίνο και το Παρίσι.

Η έρευνα της Expedia, η οποία πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή 12.000 ταξιδιωτών από 12 χώρες, αποκάλυψε ότι οι Αμερικανοί ταξιδιώτες ενστερνίζονται τη νοοτροπία των GOAT, αναζητώντας τον ενθουσιασμό/ευθυμία (41%) στα ταξίδια τους και την αίσθηση ότι έχουν αξιοποιήσει στο έπακρο το ταξίδι τους (40%). Η μελέτη διαπίστωσε, επίσης, ότι οι ταξιδιώτες είναι πιο πρόθυμοι από ποτέ να ξεκουραστούν στα μελλοντικά τους ταξίδια (40%).

Η Christie Hudson, ανώτερη διευθύντρια Δημοσίων Σχέσεων της Expedia, σχολιάζει: “Τα ταξίδια δεν είναι πλέον απλώς να πηγαίνεις κάπου. Βγαίνοντας από μια τόσο μακρά περίοδο περιορισμών, το 2022 θα είναι η χρονιά που θα επιδιώξουμε πιο πολυτελή ταξίδια, με νόημα, και νέες εμπειρίες”.

Αυθορμητισμός, απλότητα και παρουσία χαρακτηρίζουν τους ταξιδιώτες του 2022

Τα πιο σημαντικά ευρήματα της έκθεσης για τις τάσεις της αμερικανικής, ταξιδιωτικής αγοράς το 2022 είναι:

-Τα ταξίδια εσωτερικού, ιδιαίτερα σε παραλιακούς προορισμούς με ζεστό καιρό, παραμένουν κορυφαία επιλογή για τους Αμερικανούς, με το 59% των ερωτηθέντων να σχεδιάζει ταξίδια αποκλειστικά στις ΗΠΑ, το 2022. Ωστόσο, ένα σημαντικό ποσοστό (37%) προγραμματίζουν συνδυαστικές διακοπές στο εσωτερικό και το εξωτερικό, το επόμενο έτος, με κορυφαίους προορισμούς εξωτερικού τους Ριβιέρα Μάγια/ Πλάγια ντελ Κάρμεν/Τουλούμ, Ρώμη, Μπαλί, Λονδίνο και Παρίσι. Στο εσωτερικό των ΗΠΑ κορυφαίοι προορισμοί αναδεικνύονται οι Ορλάντο, Ντέστιν, Γκάτλινμπουργκ, Πίγκεον Φόρτζ, Πόλη του Παναμά και Μάουι.

-Η πανδημία κατέστησε δύσκολα τα ταξίδια και το αυθορμητισμό όσον αφορά αυτά, με το 37% των ταξιδιωτών στις ΗΠΑ να παραδέχονται ότι είναι λιγότερο αυθόρμητοι από την έναρξη της πανδημία. Ενώ οι ταξιδιωτικές συμβουλές και οδηγίες θα διατηρηθούν στο άμεσο μέλλον, οι ταξιδιώτες σχεδιάζουν να είναι πιο χαλαροί στα μελλοντικά τους ταξίδια. Στην πραγματικότητα, το ένα τέταρτο (25%) των ερωτηθέντων προτίθενται να είναι πιο αυθόρμητοι και να ζήσουν τη στιγμή και ένα άλλο 26% στοχεύουν να είναι πιο ευέλικτοι και να ακολουθούν τη ροή.

Photo by Anna Shvets on Pexels

-Μετά από πολλά ακυρωμένα ταξίδια και αναβληθέντες εορτασμούς, οι ταξιδιώτες είναι έτοιμοι να αναπληρώσουν τον χαμένο χρόνο. Έτσι, το 2022, το 40% των Αμερικανών ταξιδιωτών είναι πιο πρόθυμοι να περιποιηθούν τον εαυτό τους και να ξοδέψουν χρήματα για το επόμενο ταξίδι τους. Από τις πολυτελείς εμπειρίες (15%), την αναβάθμιση σε δωμάτια ή πτήσεις (16%) έως την επίσκεψη σε έναν προορισμό της bucket list (32%), το 2022 θα συσχετιστεί με όσα κάνουν ένα ταξίδι αξέχαστο . Η έρευνα αποκάλυψε επίσης ότι οι ταξιδιώτες ηλικίας 18 έως 34 ετών είναι πιο πιθανό να έχουν τέτοια συμπεριφορά (80%, σε σύγκριση με 56% των ταξιδιωτών ηλικίας άνω των 50 ετών), ενώ οι ταξιδιώτες Gen-X είναι οι πιο πιθανό να προτιμήσουν τα πολυτελή εστιατόρια (18%).

-Το επόμενο έτος, οι Αμερικανοί ταξιδιώτες θα “κυνηγήσουν” το GOAT στα ταξίδια τους, βγαίνοντας από τη ζώνη άνεσής τους (22%) και επιδιώκοντας να “βυθιστούν” στον προορισμό, που θα επισκεφθούν και την κουλτούρα του και σε εμπειρίες εντελώς διαφορετικές από τις δικές τους (19%).

Από τη δοκιμή φαγητού που δεν έχουν γευθεί ποτέ στο παρελθόν (40%) και τον πειραματισμό με τοπικές λιχουδιές (31%), μέχρι να παρακολουθήσουν μια τοπική μουσική εκδήλωση (14%) και να αναζητήσουν νέες εμπειρίες και προορισμούς (23%), οι Αμερικανοί ταξιδιώτες φαίνεται να έχουν μια ανανεωμένη περιέργεια να μάθουν και να γνωρίσουν τον κόσμο.

– Το 2022, οι ταξιδιώτες όχι μόνο λαχταρούν νέες γεύσεις και μέρη, αλλά επιθυμούν να αισθανθούν ενθουσιασμένοι για άλλη μια φορά (41%), με ποσοστό 11% να είναι πρόθυμοι να δοκιμάσουν “τολμηρές”, που ανεβάζουν την αδρεναλίνη δραστηριότητες και εμπειρίες και σε ποσοστό 24% να θέλουν να ζήσουν μια αξέχαστη βραδινή έξοδο.

Επιπλέον, όταν πρόκειται για το επόμενο ταξίδι τους, το ένα πέμπτο (21%) των ταξιδιωτών είναι πιο ενθουσιασμένο με το να κάνουν πράγματα που δεν θα έκαναν ποτέ, συμπεριλαμβανομένου του ύπνου κάτω από τα αστέρια (19%), του ταξιδιού μόνος (17%), ή των ρομαντικών διακοπών (10%).

-Ένα επιτυχημένο ταξίδι δεν ορίζεται πλέον από likes στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Πλέον, οι προτεραιότητες των ταξιδιωτών έχουν αλλάξει, δίνοντας μεγαλύτερη έμφαση στο να παραμείνουν παρόντες και προσεκτικοί. Περισσότερο από το ένα τρίτο (36%) των Αμερικανών ταξιδιωτών αναζητούν μια αίσθηση ικανοποίησης και ψυχικής ευεξίας στο επόμενο ταξίδι τους και σχεδόν το ένα τέταρτο (24%) σχεδιάζουν να αφιερώσουν λιγότερο χρόνο στις ηλεκτρονικές συσκευές ώστε να είναι περισσότερο παρόντες.

Στην πραγματικότητα, η εμπειρία ταξιδιού που αναζητούν περισσότερο οι Αμερικανοί είναι η ευκαιρία για χαλάρωση και να μην κάνουν τίποτα (38%). Για να φτάσουν σε αυτό το αίσθημα ικανοποίησης, περισσότερο από το ένα τέταρτο των ταξιδιωτών (27%) στοχεύουν να περάσουν περισσότερο χρόνο στον προορισμό τους, για να βιώσουν όλα όσα έχει να τους προσφέρει. Τα ταξίδια το 2022 θα εστιάσουν στην ποιότητα και όχι την ποσότητα, όπου οι ταξιδιώτες θα “γευθούν” τις απλές απολαύσεις, για να επιτύχουν πραγματικά το GOAT τους.

Η μελέτη διεξήχθη για λογαριασμό της Expedia από την Northstar Research Partners, διαδικτυακά, από τις 27 Αυγούστου έως τις 6 Σεπτεμβρίου 2021, σε ολόκληρη τη Βόρεια και Νότια Αμερική, την Ευρώπη και την Ασία-Ειρηνικό.

Tagged
Προσθήκη σχολίου

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *